חופשת תחילת שנה? אסור לכם לשכוח ביטוח!

במהלך השנה ישנן תקופות שונות בהן אנחנו נוהגים לצאת לחופשה בחו”ל. בדרך כלל מדובר על תקופות חגי תשרי ובראשם ראש השנה או סוכות, חנוכה במידה ויש לנו ילדים קטנים, חופשת פסח וכמובן במהלך חופשת הקיץ. אז יש מספיק זמן בשביל ליהנות מחופשה איכותיות ומשתלמת. עם השנים יותר ויותר ישראלים מתכננים חופשה בחו”ל במועד נוסף, תחילת שנה אזרחית. רבים בוחרים לטוס למספר ימים, לעיתים הם מקדימים ובוחרים לטוס קצת לפני שחוגגים במדינת היעד שלהם את חג המולד (25 לדצמבר) עד הימים הראשונים של השנה האזרחית החדשה. יש מי שבוחר יעד בו מזג האוויר חמים ונעים בתקופה זו של השנה, אחרים לא נרתעים ומעדיפים לטוס אל יעדים בהם נערכות חגיגות גדולות גם בתנאי מזג אוויר חורפיים, דוגמא לונדון, פריז, ברלין או ניו יורק. ישנן סיבות שונות מדוע ישראלים רבים בוחרים לצאת לחופשת תחילת שנה אזרחית. סיבה אחת יכולה להיות הייחודיות והחגיגות שיש בתקופה זו בהרבה מאוד מדינות, סיבה אחרת נובעת מכך שאם הם עובדים מול חברות בחו”ל, אזי שאותן חברות אינן פעילות בתקופה זו (חופשת חגים), ולכן זה זמן טוב מבחינתם לצאת לחופשה. כל מי שרוצה לצאת לחופשת תחילת שנה, צריך לדעת כיצד לתכנן אותה בצורה נכונה. אחד הדברים הראשונים שהוא צריך להתייחס אליהם זה ביטוח נסיעות. לא משנה לאן הוא בוחר לטוס, איפה הוא מתכוון ללון ומה הוא מתכוון לעשות בחופשה, עליו לרכוש ביטוח נסיעות על מנת שיוכל לטוס בראש שקט.

איך רוכשים ביטוח בצורה חכמה?

בשביל לרכוש ביטוח נסיעות בצורה חכמה, יש להיכנס לאתר WOBI ולערוך השוואת מחירים בין פוליסות ביטוח חו”ל של חברות ביטוח שונות. כך תוכלו לקבל את ההצעה הטובה ביותר במחיר המשתלם ביותר עבורכם. סוכנות הביטוח WOBI תעזור לכם ליהנות מהפוליסה המשתלמת עבורכם!

איך מתכננים נסיעה לחו”ל בצורה חכמה

מלבד ביטוח נסיעות לחו”ל, ישנם עוד מספר דברים שצריך לתכנן ולבצע לפני שיוצאים לחופשת תחילת שנה.

טיסות – באופן טבעי, יש צורך להזמין כרטיסי טיסה אל היעד אליו מתכוונים לטוס. צריך לקחת בחשבון, בתקופה זו של השנה, לא רק הרבה ישראלים מתכוונים לטוס אל יעדים שונים, אלא גם תיירים ממדינות אחרות מתכוונים לנהוג כך. שדות התעופה יהיו עמוסים, הטיסות יהיו מלאות. לכן חשוב להזמין מקום חודשים ארוכים מראש.

בתי מלון – בדומה לטיסות, יש להזמין מראש חדרים בבתי מלון, במיוחד במקומות מבוקשים, אחרת יהיה מאוד קשה למצוא ברגע האחרון חדרים, אפילו במחירים גבוהים. מוטב להזמין עם אפשרות לבטל, בשביל לא להיתקע בלי חדר בתקופה זו.

הזמנת מקומות – כל דבר שמתכננים לעשות, בין אם זה לאכול במסעדה מסוימת, לבקר באתר ספציפי או כל דבר אחר, יש לברר האם זה אפשרי בתקופה הזאת, ואם יש צורך להזמין מקום מראש. יש לקחת בחשבון, ייתכן מאוד שחלק מהמקומות יהיו סגורים מפאת תנאי מזג אוויר או בגלל שזו תקופת חגים.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן