איך להשיג חותמת אפוסטיל משרד החוץ בקלי קלות?

מה אתם לא יודעים על חותמת אפוסטיל משרד החוץ ואיך זה הולך לקצר לכם המון אבל המון זמן!

2 דקות קריאה ששוות לכם יום עבודה!

לא לכולם יש צורך בחותמת אפוסטיל משרד החוץ, אך מי שכבר נדרש לכך יווכח לדעת כי הדרך להשיג חותמת אפוסטיל על תעודה מסוימת, יכולה להיות ארוכה ומייגעת ולגזול מכם המון אנרגיה, כסף, ובעיקר זמן. כמה זמן אתם שואלים? הרבה מאוד ותאמינו לי שאני יודע על מה אני מדבר..

אז תכלס מה אתם לא יודעים?

ידעתם למשל ש.. למשרד החינוך יש 2 סניפים ? האחד: מאמת תעודות בגרות וגיליון ציונים השני, יאמת תעודות סיום שהונפקו מבית הספר שלכם או תארים האוניברסיטאות השונות.

אוקיי הבנו.. נשמע די פשוט?!

אז זהו שלא ממש. הבעיה היא שכדי לקבל חותמת אפוסטיל ממשרד החוץ על אחת או יותר מהתעודות שהזכרנו עכשיו, תהיו חייבים לבצע אימות מקדים.

מה הפירוש אימות מקדים ואיך זה מתבצע?

משרד החוץ ”מבקש” ממשרד החינוך לאשר לו שהתעודה של אדון או גברת איקס היא אכן אותנטית ולא חלילה מזוייפת. משרד החינוך בודק פיזית את התעודה שהצגתם בפניו ובמידה ואכן היא מופיעה במחשבים שלו תוכלו לקבל מדבקה עם חתימה המאשרת את אותנטיות התעודה ורק אז תוכלו לגשת למשרד החוץ.

כאן זה כבר נהיה מאתגר במיוחד..

נניח שברשותכם תעודה אקדמית או תעודת בית ספר שברצונכם לקבל עליה חותמת אפוסטיל משרד החוץ, ברוב המקרים תחפשו ב”גוגל” משרד החינוך וברוב המקרים תגיעו למשרד החינוך הראשי היושב בשבטי ישראל 29 ( קבלת קהל בסניף זה היא בימים א-ה 8:30-13:00) בירושלים, כעת, מכיוון שאתם לא יודעים הרבה על ההבדל בין הסניפים בטח תופתעו לגלות שיפנו אתכם לסניף משרד החינוך היושב בכנפי נשרים 22. אכן כן אף אחד לא טרח לומר לכם שהסניף בכנפי נשרים 22 פעיל פעם בשבוע בימי שני 9-11 בבוקר למשך שעתיים בלבד!! ובכל יום אחר אין קבלת קהל!!!

עוד חוזר הניגון..

מיותר לציין את עוצמת התסכול שאתם חשים ובאין ברירה חוזרים על עקבותיכם ונאלצים לקבוע תור חדש למשרד החוץ רק שבמשרד החוץ התור הוא חודש מראש ואתם חייבים את זה בדחיפות, כי יש לכם טיסה בעוד שבוע. אבל כמוכם יש עשרות ומה לעשות שבירוקרטיה ותורים כבר מזמן מנת חלקינו.

בואו נסכם בקצרה מה עושים?

חברים וחברות אתם בטח שואלים את עצמכם מה עושים במצב כזה ? ראשית כל הנה אמרתי לכם, כך שבמידה ואכן יש לכם את אחת התעודות המדוברות שימו לב לאן אתם הולכים ומתי. שנית, לא תמיד חייבים להפעיל את הרגליים ולבזבז זמן אנרגיה כסף ועוד. כיום ישנם שירותי שליחים המתמחים ב”נישה” הספציפית הזאת ויתנו לכם מענה מהיר לעיתים בין 24-48 שעות מבלי שתצטרכו לצאת מהבית, להפסיד יום עבודה, לחפש חניה, להיות מטורטרים בין מקומות שונים ובמקרה הפחות נעים לגלות שבכלל מה שאתם מחפשים סגור!

הכינו את עצמכם מראש ותמנעו מהפתעות!

זקוקים לעזרה? אני כאן בשבילכם התקשרו עכשיו והזמינו דרכי שליח מקצועי  עד הבית/עבודה. חיסכו מעצמכם המון כאב ראש

שמחתי לעזור, שלום ברזני – אפוסטיל משרד החוץ

0525005850

נ.ב אם התגעגעתם לאוויר של ירושלים ובא לכם לעשות את זה לבד תכננו כבר איזה טיול נחמד בכל זאת לא בכל יום יש הזדמנות לנשום אוויר הרים צלול כיין, תהנו.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן