איתור נזילות עם שומר טכנולוגיות

כולנו רוצים לעבוד עם הטובים ביותר. אנחנו רוצים את השירות הטוב ביותר, המהיר ביותר, המקצועי ביותר, והאיכותי ביותר. ובכל זאת ישנם דברים עליהם אנחנו מתפשרים, ואחרים עליהם אנחנו מתעקשים בכל כוחותינו. את הבחירות שלנו אנחנו עושים על סמך קריטריונים שונים, אך ישנם דברים בהם לא ניתן ממש לברור, וחובה עלינו לבחור את הטוב ביותר אשר ידינו משגת. בכל הנוגע לתפקוד הצנרת והביוב שלנו, כדאי לבצע פעולות כמו איתור נזילות עם שומר טכנולוגיות.

איתור ותיקון של נזילה זה משהו שאין להתעכב עימו כלל, אפילו לא רגע אחד. מים הם הבסיס לחיים, אך בכוחם גם לחרב את המבנה, את העסק, ובכלל. להרטיב, להכתים, לפגוע בחשמל, להציף ועוד, אין בית, דירה, עסק או מפעל שיכולים להרשות לעצמם נזקי מים לא מבוקרים, והכול מתחיל בנזילה, לעיתים נזילה קטנה בלבד.

איתור נזילות מוקדם

איתור נזילות עם שומר טכנולוגיות זה איתור נזילות חבויות וגלויות כאחד, איתור של נזילות בפוטנציה ונזקים עתידיים, ומניעת נזק מיותר שיכול לעלות לכם הון תועפות. חברה שנמצאת בתחום כבר למעלה מארבעים שנות פעילות נמצאת שם מזכות ולא נמצאת שם מחסד, אלא על סמך עבודה קשה וידע רב, וכיום תוכלו גם אתם ליהנות משירותיה של שומר טכנולוגיות בשירותים כגון:

  • צילום של קווי ביוב ושוחות
  • שטיפה וניקוי של צנרת מכל סוג
  • תיקונים שונים ללא הרס ונזקים נלווים
  • חיטוי ודיגום של מערכות מים ומערכות ביוב

כל הפעולות הנ”ל נעשות לפי דרישה, ולפי הסטנדרטים והתקנים המחמירים ביותר, בכל רחבי ישראל, ובכל קנה מידה. החברה ממנפת כלים טכנולוגיים מתקדמים ומתעדכנת עם תנועת הטכנולוגיה לעבר שיפורים ושדרוגים ככל הניתן, לצורך שמירה על מקומם הראוי כחוד החנית של נותני השירותים הללו בישראל.

מעבר לכך, החברה מציעה לכם, הקבלנים, עבודות צנרת מכל סוג לפי דרישות ותקנות משרד הבריאות הישראלי לצורך קבלת טופס אישור אכלוס, הידוע בשמו טופס 4 של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה. החברה ביצעה אלפי פרויקטים בכל סדר גודל, כך שאין צל של ספק שכל בעיית צנרת שיש לכם, כל נזילה, קטנה כגדולה, תיפתר על הצד הטוב ביותר, ללא נזקים משניים.

כיצד כל זה מתרחש?

המילה ‘טכנולוגיה’ עלתה כאן במאמר מספר פעמים, וזאת מכיוון שמדובר בבסיס החזק של החברה. זהו שילוב נכון של הידע המקצועי המבוסס על שנים רבות של ניסיון בתחום, תוך מינוף של הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, המאפשר לחברה לגשת לכל תלונה של הלקוח על נזילה, רטיבות או סימני מים שונים במהירות וביעילות.

האמצעים הטכנולוגיים הזמינים לצוות החברה מאפשרים איתור מהיר דרך מצלמות החודרות ותרות אחר הנזילה ואחר נזקים נוספים בצנרת, מצלמות בעלות יכולת צילום של 360 מעלות, בנוסף לכלי תיקון טכנולוגיים הפועלים מתוך הצנרת החוצה, מה שאומר שניתן לבצע עבודות מתוחכמות ועדינות עד מאוד מבלי לשבור את הרצפה, הקיר או התקרה ומבלי לחשוף את הצנרת.

קרדיט לתמונות PIXABAY

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן