כלים טכנולוגיים שישדרגו לך את העסק בשנת 2023

ניהול עסק בעידן הטכנולוגי של ימנו דורש הרבה מעבר למקצועיות וניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי אלא גם ובעיקר נוגע סביב הנגשת המוצר והשירות בצורה חדשנית ומותאמת ללקוחות הפוטנציאליים.

הצלחת עסק בשוק תחרותי תלויה גם בניהול פיננסי חכם, ניהול נכון של אפיקי הפרסום והשיווק, שימור ושיפור אמצעי תקשורת מתאימים בין הלקוחות לבית העסק, יצירה של סביבה עסקית נעימה ומזמינה, הנגשה של מידע, מיצוב מקצועי ראוי וכו’. בשנים האחרונות אנחנו עדים לעוד ועוד טכנולוגיות חדישות ומתקדמות הזמינות לבעלי ומנהלי עסקים, טכנולוגיות המאפשרות מגוון כלים ייחודיים לייעול ניהול העסק, תקשורת דיגיטלית ושיווקית וכן לשיווק ממוקד של העסק בכלל. הנה מספר כלים חשובים שכדאי לך להכיר מקרוב ולשקול לאמץ בעסק (אם עדיין לא עשית זאת כמובן עד כה…) בשנת 2023:

  1. תוכנת לקוחות – לא רק ענקיות המשק מתבססות בעבודתן השוטפת מדי יום על תוכנת לקוחות, למעשה כל בית עסק מודרני המעוניין בלקוחות חוזרים / קיימים לאורך זמן ישכיל לעשות אם יסגל לשימושיו תוכנת לקוחות מותאמת לבית העסק לצרכיו. תוכנה שכזו תוכל לזהות לקוחות ופונים על פי אמצעי זיהוי פשוט (דוגמת מספר טלפון), תתעד באופן מסודר ומדויק פניות קודמות, הזמנות, תלונות, התקשרויות ועוד. מידע חשוב זה יהיה זמין כל העת לניתוח ולמיפוי, ולטובת היכרות משופרת עם הלקוח ותוכל תחזק את הקשר בינו לבין בית העסק וגם כמובן תאפשר להציע לו מוצרים, מבצעים ושירותים מותאמים אישית לאורך הדרך.
  • מערכות לניהול עובדים – בית עסק אשר מעסיק מספר עובדים עלול לאבד זמן ומשאבים יקרים במשימות ניהול פנימי דוגמת רישום ומעקב שעות, תיעוד משימות וביצועים, בניית סידור עבודה, ניהול משובים, חלוקת בונוסים ועמלות ועוד. עבודות שבוצעו בעבר על ידי צוותי אנליסטים בעלויות משמעותיות, ניתן כיום לנהל באמצעות מערכות תיעוד וניתוח המספקות תמונת מצב מלאה ושקופה למנהלים בכל זמן נתון ומאפשרות ניהול מקצועי, מעקב אחר ביצועי עובדים ופערים, ניהול מערך תגמולים ממנף תוך חיסכון משמעותי בזמן ובמשאבים.
  • שילוט דיגיטלי – כמעט כל בית עסק פרונטלי מתחיל למעשה את “תהליך המכירה” כבר עם הגעת הלקוח הפוטנציאלי לפתח המקום. בין אם מדובר במתחם מסחרי, חנות בגדים, מסעדה או מזנון למזון מהיר, הדרך הטובה ביותר לחשוף את הלקוח למסרים רלוונטיים בדרך זמינה וחכמה היא באמצעות מסכי שילוט דיגיטלי, מסכי LCD איכותיים בגדלים שונים ובהתאמה למרחב ולחלל, הכוללים תמונות של מוצרים, מבצעים והטבות. שילוט דיגיטלי נשלט בידי בעל העסק או מי מטעמו בזמן אמת, מאפשר לקדם מוצרים ומסרים מסוימים, לספק מענה לשאלות נפוצות של לקוחות ומבקרים ולשדר תכנים פרסומיים שונים. אנחנו ממליצים לכם לנסות את מגוון הפתרונות לעסקים שמציעה מערכת שילוט דיגיטלי של YNON DIGITAL –  לחצו כאן >>
  • אפליקציה – בניית אפליקציה לעסק מאפשרת העברה של מידע והתקשרות אינטראקטיבית היישר אל כף ידו של הלקוח, תשקף רלוונטיות וחדשנות, תמצב את בית העסק כמותג מוביל ותאפשר לו לתקשר עם הלקוח בכל עת, תוך יצירת מועדון לקוחות מועדפים. חשוב להתמקד בבניית אפליקציה המותאמת לכל סוגי המובייל ובעיקר כזו שתעניק חוויית משתמש נעימה ונוחה. ניתן לכלול באפליקציה אזור למבצעים והטבות ללקוחות האפליקציה בלבד, ממשק הזמנות תוך חשיפת המוצרים והשירותים ואפשרות ליצירת קשר אונליין בכל עת.
  • קרדיט תמונה FREEPIK
מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן