הכלי השיווקי החזק ביותר בעולם כיום הוא שיווק דיגיטלי. יכול להיות שהעתיד יביא עימו מערכי שיווק חכמים ומתקדמים יותר, אבל בשלושת העשורים האחרונים אנחנו רואים עלייה מתמדת ביכולות ובביקוש, ביעילות וברמה הטכנולוגית של השיווק הדיגיטלי, וסוכנויות כמו STRA נמצאות שם למעלה, בראש הסולם, ומציעות ללקוחות שירות שהוא חוד החנית בתחום השיווק.

זה מובן למדי שלא כל חברות השיווק נולדו שוות, ורמת השירות שתקבלו מכל סוכנות וסוכנות תלוי ביכולות הטכניות שלהם, בידע שלהם בעולם השיווק הדיגיטלי, וביכולת שלהם להיות בתקשורת נבונה אתכם, מקבלי השירות, בכדי לתת לכם מענה שהוא אישי ותואם לצרכים האישיים שלכם ושל העסק שלכם. ההבדל בין טוב למעולה כאן נשען על התקשורת האישית הצמודה, שמאפשרת הבנה הדדית, אך בעיקר הבנה של המשווקים את הצרכים של העסק, לפעמים אפילו יותר טוב מכם, לפחות ברמת השיווק.

מה לצפות מהשיווק הדיגיטלי של STRA

STRA מובילה את עולם השיווק המקוון לעסקים בעזרת אסטרטגיית שיווק נבונה ודרכי עבודה מבוססות תוצאות ומחקר. היתרונות של החברה רבים ומגוונים, ומאפשרים התאמה אישית של פתרונות לכל עסק:

  • הבנה של העסק שלך – הדרך מתחילה תמיד מתוך הבנה עמוקה של הצרכים של העסק, ובנייה של אסטרטגיית שיווק מותאמת אישית, בכל הרמות.
  • מענה לכל הצרכים הדיגיטליים במקום אחד – קידום ממומן וקידום אורגני (SEO), בניית אתר עסקי ושיווק בכל הרשתות החברתיות, בהתאם לתוכנית ולצורך.
  • עבודה עם מקצוענים – לעבוד עם אנשים שיודעים את העבודה זה הבדל של שמיים וארץ. יש המון אנשים שמציעים שיווק דיגיטלי, אבל מעטים שיודעים את התחום ברמת הפסיק.
  • התאמה של טכנולוגיה לעסק שלך – הרבה מאוד מהתהליכים בעסק שלך, בטח כאשר מדובר באספקט הדיגיטלי של העסק שלך (ואצל רבים וטובים זהו האספקט העיקרי, אם לא היחידי של העסק), יכולים לעבור תהליכי אוטומציה, וזה דורש מומחים.
  • שקיפות וזמינות – שירות לקוחות זה לא סתם צמד מילים, אלא פוקוס ובחירה מושכלת ש-STRA בוחרים לתת כשירות, כי כאן, בשירות השקוף והזמין נמצאים ההבדלים המהותיים, עם קשב לצרכים שלכם שעולים ומשתנים במהלך תקופת השירות

מה הכי חשוב לדעת – כלקוח?

בתור לקוח של STRA, הכי חשוב לזכור לשאול שאלות, כל הזמן. השאלות שאתם מציפים מאפשרים לכם לקחת חלק יותר ויותר פעיל בתהליך, וכך גם להבין את המתרחש. בצורה שכזו אתם תמצאו את עצמכם מעורבים, ומבינים מה מתנהל, ומרגישים יותר ויותר נוח עם תהליך השיווק בעודו קורם עור וגידים.

החשיבות של זה היא לא רק בשלוות הנפש שלכם, אלא גם ביכולת שלכם להתפתח במקביל למציאות העסקית החדשה ההולכת ונוצרת סביבכם. הסוכנות תביא את העסק שלכם לגבהים חדשים, ואתם חייבים להיות מוכנים לתת מענה לקהל הלקוחות החדש, כדי להמשיך ולצמוח.

קרדיט לתמונות PIXABAY

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן