מעשנת מומלצת לכל טבח ביתי

מי מאיתנו לא חובב ‘על האש’? אפילו צמחונים וטבעונים, יעידו כי הם אוהבים את הטעם המעושן של הטופו, הירקות וכל השאר. כך זה כאן אצלנו בישראל, על האש הוא חלק בלתי נפרד מכל אירוע חברתי ואפילו סתם כשמתחשק ארוחת ערב מושקעת, אך בקלי קלות. עד היום, נהגנו ליצור את הארוחות הנפלאות הללו באמצעות מנגל איכותי, כאשר היום נכנסת לבתים רבים מעשנת מומלצת שמשלימה את הארוחה ומאפשרת לדמיון לרוץ אפילו רחוק יותר, עם מטעמים נפלאים ומקוריים.

מדוע מעשנת מומלצת כל כך?

נשאלת השאלה, האם מעשנת מומלצת באמת גם לטבחים ביתיים? הרי מדובר בדרך כלל בנחלתם של השפים בלבד. ובכן, לאחר תקופת הקורונה רבים החלו לגלות מחדש את המטבח, ועם הגעגועים למסעדות ויציאות, הכניסו אליהם הביתה אלמנטים שונים במטרה לשדרג את יכולותיהם הטבחיות. כך, למעשנת יש כמה יתרונות נפלאים:

  • טעם ייחודי – העישון מעניק למאכלים השונים טעמים ייחודיים שאי אפשר להשיג בשום שיטה אחרת של בישול בשר. בנוסף, לצד הטעמים הממכרים הבשר הופך לרך אפילו יותר, בשל הבישול האיטי.
  • ארומה שאי אפשר להתנגד לה – אין כמו ריח של בשר המתבשל באיטיות במעשנה, ומפיץ ניחוחות וארומה מעוררת תיאבון. זאת, בהתאם לסוג העץ בו נעשה שימוש עבור תהלך העישון. העצים הפופולאריים ביותר הם עצי תפוח, אלון, מסקיט, מייפל ועוד רבים ונפלאים, לכל אחד מהם תכונות המפיקות ניחוחות שפשוט אי אפשר להתנגד להם.
  • לא רק סטייקים – בימי קדם, היו מעשנים בשרים על מנת לשמר אותם לאורך זמן. גם כיום ישנם כאלו שעושים שימוש במעשנה הביתית שלהם, וכך מרחיבים את הידע הקולינרי שלהם הרבה מעבר לסטייק המעושן. עם כל הכבוד לו, אדם שמחליט לאמץ למטבחו את המעשנת, מעוניין כנראה ללמוד עוד ועוד, כך שרק הגיוני שיתנסה בשיטות עישון שונות למטרות שונות.
  • כמו במסעדהמעשנת מומלצת ואיכותית, תעביר את הבשרים תהליך עישון שייצור סביב הבשר עצמו, סביבה חומצית מיוחדת שתעניק לו טקסטורה מרהיבה ומעוררת תאבון, מהסוג שכל אדם חובב בשר לא יוכל שלא להתפעל ממנה. מתחת למעטפת הבשר החיצונית, נוצרת גם טבעת עישון המעידה על כך שהבשר עבר עישון איכותי וכעת מוכן לאכילה.

אתם עומדים להכניס את המסעדה האהובה עליכם הביתה

ביננו, תמיד אהבתם לבשל. בכל פעם שהחבורה רצתה להיפגש, אתם התנדבתם לארח ולבשל לכל האהובים עליכם את המטעמים האהובים עליהם, וגם להפתיע מידי פעם. ובכן, אתם עומדים לשדרג אפילו יותר את היכולות הקולינריות שלכם עם מעשנת מומלצת ומתקדמת. אופציה נוספת שגם תקל על הכנת הבשרים אפילו יותר, היא למצוא גריל גז מומלץ שינתק את הצורך בתהליך הארוך שדורש גריל הפחמים. כששני אלו נמצאים אצלכם בחצר, אין ספק שתוכלו להפתיע את האורחים שלכם אפילו יותר ועל הדרך, להקל על עצמכם!

קרדיט לתמונות PIXABAY

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן