בחירה נכונה לייצוג הולם בדין- עורך דין הוצאה לפועל

מי לא מפחד מלשמוע רק את השם “הוצאה לפועל”? אנשים שלווים כסף ולא עומדים בהחזרים החודשיים, אנשי עסקים שנקלעים לחובות ועוד עלולים להיתקל בגוף הלא סימפטי הזה שמפעילה מדינת ישראל. חוק ההוצאה לפועל שכבר עוגן בשנת התשכ”ז – 1967 מטרתו לאכוף את משטר החוק על מנת להשית סדר מבחינת התשלומים של כל האנשים החייבים כסף ולא עומדים בהחזרי התשלומים כנדרש. הלשכה להוצאה לפועל הינה הזרוע המבצעת של הרשות השופטת ומטרתה לבצע אכיפה של פסק דין המחייב את החייבים לכסות את התשלומים שהם חייבים- שטרי חובות, שיקים, שטר משכנתא, ערבויות, הלוואות ועוד.

החשיבות של מינוי עורך דין מקצועי המטפל בענייני הוצאה לפועל

כיוון שסעיפי החוק להוצאה לפועל וכלל תקנותיו עוברים תיקונים מסוימים במרוצת השנים על מנת להישאר עדכני ורלוונטי לתנאים של המציאות בהווה, רצוי מאוד לפנות אל עורך דין הוצאה לפועל מומחה ומנוסה ספציפית בתחום חדלות הפירעון, על מנת שייעץ לכם- חייבים וזוכים כאחד-כיצד לפעול ומה לעשות. עורך דין חדלות פירעון מעודכן כל הזמן בענייני הפסיקה, השינויים בתקנות ובסעיפים וייעץ לכם מהו הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות בכל מצב.

החוק להוצאה לפועל מתייחס אל כל שחייב בדיני להוצאה לפועל בצורה שווה. אין זה משנה אם האדם נמצא בארץ או שוהה בחו”ל, מרצה מאסר או לא – תהליכי ההוצאה לפועל פועלים כנגדו בכל מקרה.

עומדים בפני הוצאה לפועל? למי לפנות ברגע האמת?

עומדים בפני הליכי הוצאה לפועל? אל תתמודדו עם זה לבד. פנו רק אל עורך דין הוצאה לפועל המומחה בענייני חדלות פירעון וכל ההשלכות המעורבות בכך. כל אחד שנקלע לקשיים כלכליים יכול לפנות אל עו”ד הוצאה לפועל – אנשים פרטיים, יזמים, משקי בית, חברות, ארגונים, אנשי עסקים ועוד.

מה עו”ד הוצאה לפועל יכול לעשות למענכם?

עורך דין הוצאה לפועל שפועל למען ייצוג אנשים או גופים החייבים כסף והחל נגדם הליכי הוצאה לפועל, מסייע בצורה מיידית למען פתרון בעיות שיש בהן דחיפות עניין, כמו למשל ביטול צו עיקול משכורת, ביטול צו עיקול זכויות פנסיוניות, ביטול של צו עיקול חשבונות בנק,  ביטול על ההגבלה עיכוב יציאה מהארץ; ביטול הגבלות על חידוש או קבלת רישיון הנהיגה של החייב, ביטול הגבלות החלות בנושאי דרכון ישראלי – הוצאה וקבלה, חידוש והארכה; ביטול על הצו לעיקול של מיטלטלין ועוד.

עורך דין הוצאה לפועל מקצועי ומנוסה יסייע לחייבים שיש כנגדם כמה תיקים המנוהלים בענייני הוצאה לפועל ודיני ממונות, בכך הנוגע לבניית אסטרטגיה מול המערכת המשפטית ולטובת סילוק ומחיקה של חובות, במטרה לסגור את התיקים הללו בצורה הכי מקצועית, אנושית ובטוחה שאפשר.

חייבים לכם כסף? פנו לעו”ד הוצאה לפועל!

אנשים הזכאים כסף מחייבים יכולים לפנות גם הם אל עו”ד הוצאה לפועל שייצג אותם ויוביל מהלכים במטרה לגבות את מלוא הכסף המגיע להם בשיטות מקצועיות ופרקטיות, כמו זימון אנשים החייבים כסף לצורך חקירת יכולת בפני רשם ההוצאה לפועל, הטלת עיקולים, מימוש של זכויות וכספים שונים של אנשים החייבים להם כסף דרך מקורות שונים, קבלת צווי מידע על האדם החייב, הטלה של הגבלות מסוימות כמו הוצאת רישיון נהיגה, דרכון, עיכוב יציאה מהארץ על קבלה או חידוש רישיון נהיגה ועוד הגבלות פיננסיות שונות.

רק עורך דין המתמחה בענייני הוצאה לפועל הן של חייבים והן של זכאים יכול לעשות לכם סדר בכל הקטסטרופה ולמצות עבורכם את מלוא זכויותיכם ממערכת המשפט.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן