היתרונות של עיסוי רפלקסולוגיה

רפלקסולוגיה מוכרת למרביתנו כעיסוי נהדר אותו ניתן לבחור במסגרת בילוי בספא, וכן כעיסוי אשר ניתן במסגרתה של הרפואה המשלימה.

אין זה מקרי שקליניקות רבות לטיפולי רפואה אלטרנטיבית, מציעות את טכניקת עיסוי זו, ומחקרים רבים מצביעים על יתרונותיה הבריאותיים לאינספור: עירור התפקוד העצבי, המרצת זרימת הדם, הגברת האנרגיה ותחושת החיוניות, השריית רוגע, הקלה בנדודי שינה, סילוק רעלנים מן הגוף ועד להאצת תהליך ההתאוששות של הגוף מפציעה.

רבים מאתנו מוצאים את עצמנו עומדים על הרגליים מדי יום ויום, מתרוצצים בין מגוון רחב של משימות וגורמי מתח שונים; כאן נלמד להכיר מהי רפלקסולוגיה וכיצד בכוחה להועיל לנו ולשפר משמעותית את בריאותנו הכללית.

מהי רפלקסולוגיה?

היסודות עליהם מבוססת הרפלקסולוגיה מושתתים מזה אלפי שנים, כאשר ישנם אזכורים לשיטות דומות בתרבות הסינית והמצרית העתיקה.

הרפלקסולוג מפעיל לחת על אזורים ספציפיים בידיים וברגליים, כאשר אזורים אלו מקושרים עם איברים ואזורים שונים בגוף. כל נקודה ונקודה מייצגת אזור אחר, כאשר המטרה היא להשיב את האיזון האנרגטי הפנימי של הגוף, ולייצר הרמוניה מחודשת.

המחקרים העדכניים של הרפואה המערבית אינם מסכימים עם בסיסה של הרפלקסולוגיה, אך מנגד לא ניתן להתווכח עם תוצאותיהם המעידות על שיפור ניכר בקרב מטופלים רבים ובסוגיות רפואיות שונות. המדע מסביר זאת כעיסוי מיני רבים הטומן בחובו יתרונות בריאותיים לאור הפעלת לחצים ומניפולציה על השריר.

כיצד הטיפול יכול לסייע לי?

ככל שגופנו מתבגר, קצות העצבים שלנו הופכים לרגישים פחות, ובמיוחד באזור הגפיים. התמקדותה של הרפלקסולוגיה וגירויים של קצות העצבים המצויים בגפיים, נמצאה כיעילה בהאטה של קצב הזדקנות העצבים ובשיפור התפקוד והתגובתיות שלהם.

נוסף על כך, עיסוי רפלקסולוגיה מסייע בהגברת חילוף החומרים של הגוף, והשריית אנרגטיות וחיוניות על המטופל או המטופלת. מספיק בפגישה אחת, כדי לחוש ברעננות הניכרת כתוצאה מסילוק הרעלים ושיפור והמרצת זרימת הדם.

ואם בהמרצת זרימת הדם אנו עוסקים, הרי שכדאי לדעת כי זהו אחד מן היתרונות המאומתים ביותר של הרפלקסולוגיה. שיפור מחזור הדם והמחצן מסייע לייעל את תפקוד הגוף ומקדם את בריאות כלל מערכות הגוף.

לצד כל אלו, עיסוי רפלקסולוגיה משרה רגיעה נהדרת, הן בזכות הנועם של הפעלת נקודות הלחיצה על-ידי המטפל או המטפלת, והן בזכות גירוי נקודות עצביות אלו אשר מעודדות את הפרשתם של הורמונים שונים בגוף המקושרים בתחושת אופוריה ושלווה.

היכן ניתן לקבל עיסוי רפלקסולוגיה?

עיסויים מסוג זה נפוצים בקליניקות לרפואה משלימה, וניתנים על-ידי מטפלים המוסמכים לכך. יש לציין כי כל עיסוי ולו העיסוי הפשוט והפופולרי ביותר כגון עיסוי שוודי, מוכרח להתבצע על-ידי מטפלים אשר קיבלו הסמכה רשמית לכך.

ישנם גם מתחמי ספא שונים כגון רשת שר ספא המציעים עיסוי רפלקסולוגיה עם מטפלים מוסמכים וכן מתקני ספא נלווים.

על-כן תוכלו לבחור בין האפשרות לקבלת העיסוי באופן פרטני, לבין יצירת חוויה משולבת עם פינוקים נלווים כדי להתנתק ולו למספר שעות, מן הרעש וההמולה היום-יומיים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן