בחירת עורך דין להליך הגירושין.

יותר ויותר זוגות מתגרשים עם השנים ואחוז הגירושין רק עולה עם השנים. ברוס המקרים הגירושין עוברים בצורה קשה ומורכת גם בגלל הרגשות המעורבים של בני הזוג לשעבר וגם בגלל שאלות כספיות ואחרות שצריך לקבל עליהן החלטות. לרוב הזוגות אין ידע והבנה בהליכים אלו ורובם מסתמכים על קריאת מאמרים באינטרנט במקרה הטוב או ב”עצות” של חברים או קרובי משפחה במקרים אחרים. את התשובות האמיתיות שמתאימות למצב הפרטני של כל זוג וזוג ניתן לקבל רק אצל עורך דין שמתחמה בגירושין ולכן ישנה משמעות רבה בבחירת עו”ד שיעזור לכם לעבור את התהליך בכמה שפחות נזק נפשי, כלכלי ועוד.

למה חשוב לשים לב לבחירת עורך דין גירושין המתאים לכם ביותר.

כבר אמרנו שבחירת עורך דין גירושין  היא בחירה חשובה שמשפיע על איך תעברו את התהליך של גירושין, מה יהיו התוצאות וגם לא פחות חשוב איך יתנהלו חיים שלכם לאחר הגירושין, הרי אם לא יסגרו הדברים בהתחלה כל החיים תהיו עלולים להמשיך להתכסח על עליהם.

לפני שתבחרו את העורך דין עליכם לעשות כמה בדיקות כדי שתהיו בטוחים שבחרתם נכון:

ניסיון של עורך הדין – ידע הוא אולי הדבר החשוב ביותר עבורנו, וידע מקבלים עם הניסיון. ככל שלעו”ד יש ניסיון רב יותר בתחום הגירושין, הסכמי גירושין, חלוקת רכוש, מזונות ילדים ואישה, משמורת וכו’ כך אתם תהיו בידיים טובות יותר ותחסכו ככל הנראה הרבה עוגמת נפש בעתיד.

הוותק של עורך דין הגירושין איתו נרצה לעבוד. עורך דין עם ותק וניסיון, כבר עבר לא מעט הליכי

גירושין במהלך שנות עבודתו ובכך יידע לגשת בצורה מקצועית, אל ההליך ובנוסף יידע להתמודד עם

קשיים שעלולים לעלות תוך כדי התהליך.

מיקום המשרד – מומלץ לעבוד עם עורך דין שנמצא קרוב אליכם, משרדו נמצא באותה עיר או שלא לוקח הרבה זמן להגיע אלי. עורך דין אשר קרוב אליכם יכול להעניק לכם טיפול יותר אישי יותר, הרי שתוכלו להגיע לפגישה במקרה הצורך בקלות ובמהירות. כך לדוגמא עורך דין דיני משפחה בראשון לציון יהיה זמין ונגיש יותר בשבילכם אם אתם גרים בראשון לציון והסביבה מאשר עורך דין אפילו בתל אביב. כל זה נכון, אך בזמן האחרון עם יכולות של שימוש ב תוכנות כמו ZOOM ניתן גם להתרחק ממקום המגורים שלכם במידה ופגישות ZOOM מתאימות לכם.

קבלו המלצות על עורך הדין. את ההמלצות תוכלו לראות באתרי אינטרנט רבים, בין אם באתר של עורך הדין ובין אם באתרים אחרים,  וגם תוכלו לקבל המלצות מקרובי משפחה,, חברים וחברים מהעבודה.

זמינות של עו”ד. זמינות של עורך הדין הוא אחד הפרמטרים החשובים בבחירת עורך דין גירושין. מכון שעורך דין טוב לא יכול להיות זמין 24/7, אך האם יש דרכי פניה אלטרנטיביות לעורך דין, האם ישנם גורמים נוספים שיכולים לעזור לכם בפניה, כמה זמן לוקח לעו”ד לחזור אליכם. בטח לא נרצה לעבוד עם עורך דין אשר אינו זמין עבורנו. מומלץ לא להתבייש לשאול את השאלות על הזמינות של עורך הדין, הרי כבר אמרנו שככל הנראה תצטרכו לדבר איתו לא פעם ולא פעמיים במיוחד בהליך קשה ואמוציונלי כמו גירושין.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן