סרטון תדמית עושים עם וידאו גורו

וידאו גורו, חברה להפקת סרטי תדמית וסרטוני תדמית מעוצבים במגוון סגנונות ומחירים ללא תחרות. מחפשים להפיק סרטון תדמית איכותי, מגובש ומשכנע? נשמח מאוד לעשות לכם סרט יצירתי ומדויק, העונה על צרכי הבריך שלכם ומציע חוויית צפיה נעימה ואיכותית. וידאו גורו – חברה להפקת סרטי תדמית לעסקים, נוסדה בשנת 2014 ויצרנו מאז מעל 1,000 סרטי תדמית עם שכבת אינפוגרפיקה עשירה, ללקוחות בארץ ובעולם.

בין לקוחותינו החברות המובילות כגון רשות שדות התעופה, חברת חשמל, אלעל, אמדוקס ועוד עשרות של ארגונים מובילים. אנו מציעים הפקות סרטי תדמית לכל משימה: נשמח להשתלב, להבין את הדרישה והבריף השיווקי,  ולהציע פתרונות איכותיים לכל דרישה שיווקית, לכל דרישה עסקית, ולכל הפקות סרטי התדמית לעסק.  זמינים לצילום גם בהתראה קצרה, וגם במקרים דחופים. צילום כנסים, אירועים, צילום סרטי גיוס עובדים, סרטי הדרכה וכל משימה הדורשת צילום איכותי ויצירתי. אנו מציעים צילום מנהלים, צילום משרד, צילום שטח וכמובן צילום רחפן.

במהלך השנים בצענו מספר רב של פרויקטים לעולם ההייטק, סרטוני תדמית לאפליקציות, הפקת סרטונים לחברות מתמחות במערכות תכנה ומערכות ב SAAS, הפקת סרטים למוצרי תכנה בכל סביבה וכל פלטפורמה בסביבת B2B וסביבת B2C. נבחרנו השנה כספק רשמי של חברת אמדוקס, וביצענו מגוון רחב של עבודות ללקוחות מובילים ולסטארט-אפים.

נשמח להציע לכם פתרון ייחודי ויצירתי להצגת מוצרי תכנה ואפליקציות. בין השאר אנו מפיקים סרטים עבור השוק האמריקאי באיכות גבוהה עם אחוזי המרה גבוהים במיוחד. אנו מציעים את כל צרכי הוידאו לעסק בבית אחד אחד. סרטי אנימציה לעסק , סרטי הדרכה לכל משימה ארגונית או שיווקית, סרטי מוצר במגוון רחב של סגנונות ואפשרויות. עם צוות קבוע של תסריטאים, צלמים ועורכים, מעצבים ומאיירים, אנו מציעים עבודה באיכות שיא, עם ירידה לפרטים הכי קטנים של כל פריים בסרטון.

אנו מקפידים על איכות גבוהה ועמידה בלוחות זמנים קצרים. התמחיר תחרותי – לרשותכם מחירון לסרטי תדמית, עם חבילות בהן הכל כלול לסרטי תדמית וסרטי אנימציה, המחירון פשוט וכולל את כל מרכיבי הסרטון, תסריט, איור ועיצוב, קריינות, מוסיקת רקע, אנימציה ועריכה.

בקרו בעמוד הפקת סרטי תדמית וצרו אתנו קשר, נשמח מאוד.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן