גרעין הראל מספר על החזרה של המתנדבים לישראל

הקורונה שינתה את חיינו מקצה לקצה, חלק מהאנשים נפגעו ממנה רבות. אומנם הקורונה עדיין כאן, אך היא כבר פחות מאיימת בהשוואה למה שהיה קודם לכן. כולנו יכולים למצוא את עצמנו במצב שבו אנו חוזרים לעשות מה שעשינו בעבר. גם תוכניות ההתנדבות שהיו מקבלות מתנדבים מחו”ל נפגעו באופן מהותי. המתנדבים הפסיקו להגיע לישראל, כתוצאה מכך לא היה ניתן למצוא תחליף. עם המציאות החדשה ניתן לראות את המתנדבים חוזרים לישראל, בין היתר גם לגרעין הראל. גרעין הראל מספר על החזרה של המתנדבים לישראל! גם אתם יכולים לקחת חלק בהתנדבות שמטרתה לחזק את ההתיישבות בארץ ישראל.

המתנדבים חוזרים לגרעין הראל עיר אובות

המציאות שלפני הקורונה הייתה אידיאלית עבור המתנדבים שהגיעו לגרעין הראל. גרעין הראל עבר לעוטף עזה לפני כ8 שנים, והקים תוכנית מתנדבים ממש מוצלחת. התוכנית עצמה עמדה בכל הציפיות, וממש בתוך כמה שנים נהיו לה מתנדבים קבועים שמגיעים מחו”ל. אותם מתנדבים רצו לראות את הארץ מצד אחד, מצד שני הם רצו לתרום מעצמם להתיישבות בישראל. אך הקורונה שינתה את חוקי המשחק, המתנדבים פשוט הפסיקו להגיע. היום ביום שאחרי ניתן להגיד בפה מלא כי נראה שהמצב חוזר להיות כפי שהיה לפני הקורונה. המתנדבים חוזרים להגיע, עם הזמן יש את אלה שהופכים להיות מתנדבים קבועים במסגרת גרעין הראל עיר אובות.

מה מושך מתנדבים מחו”ל לגרעין הראל?

מתנדבים שמגיעים מחו”ל מחפשים את הדרך הכי טובה לתרום למדינה עד כמה שאפשר. הם מרגישים כי הריחוק שלהם מהמדינה מחייב אותם לתרום בדרך כזאת או אחרת. לא כולם יכולים להתגייס לצבא, לכן יש עוד דרכים לתרום ולעזור לתקומה ולהתיישבות. גרעין הראל הוא גרעין התיישבותי שמטרתו העיקרית היא להצמיח ישובים חדשים. כרגע גרעין הראל עיר אובות נמצא בעוטף עזה, הגרעין עצמו מונה למעלה מ-100 משפחות. המתנדבים מגיעים לסביבה כיפית ונעימה שהופכת את החיים למהנים וגם מספקים. כל אחד נותן מעצמו כדי להפוך את ההתיישבות בישראל לחזקה ומשמעותית יותר מאשר בעבר.

מתנדבים מכל העולם משלבים ידיים

איפה אפשר לראות עוד מקום אחר בעולם שבו מתנדבים מכל העולם משלבים ידיים בעבודה משותפת? גרעין הראל מקבל אליו מתנדבים מכל העולם, בו בזמן גם מתנדבים ישראלים. כל מי שמרגיש צורך לחזק את ההתיישבות בישראל ימצא את עצמו מגיע לגרעין הזה. זוהי דרך מעולה לקחת פסק זמן משגרת החיים, אך בו בזמן לעשות משהו משמעותי על הדרך. חשוב להדגיש כי יש אפשרות שגרעין הראל יעבור לעיר אובות או ערבה, בעתיד הנראה לעין. מה שאומר שהגרעין ימשיך את המאמץ  להביא מתנדבים מחו”ל – כבר במקום חדש בעתיד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להמשיך להיות מעודכנים בעניין הזה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן