מדריך לשימוש בשעוני Garmin

מגוון השעונים של Garmin נע בין 149$ ל-999$ ונועד לעקוב אחר צעדים, שינה וקצב לב. כל השעונים עמידים במים ומתחברים ל-Garmin Connect כדי לתת לך סקירה כללית של הבריאות והרווחה שלך. אם אתה רוצה לחסוך אפילו יותר כסף, בדוק את קודי הקופון באתר הבא.

אין מסך מגע

Garmin Forerunner 255 הוא שעון כושר טוב לכל דבר שעוקב אחר מגוון אימונים ויש לו את אותם מדדי כושר כמו שעוני ה-Garmin GPS המתקדמים ביותר. ה-Garmin Forerunner 255 הינו שעון קטן, קל משקל והרבה יותר נוח לישון בו מאשר כמה משעוני הריצה האחרים בשוק. יש מהדורת Forerunner 255 Music שניתן לסנכרן עם חשבונות Spotify או Deezer, המוצעת על ידי Garmin.

אין מותגים אחרים שיכולים להתחרות איתו

שעון כושר זה של Garmin Forerunner 55 מחליף את שעון הכושר הפופולרי Garmin Forerunner 45 וכולל טכנולוגיית PacePro וכן זמני התאוששות ואימונים מוצעים על סמך רמת הכושר והיסטוריית האימונים שלך. ראוי לציין שה-Garmin Forerunner 55 אינו תומך באחסון מוזיקה, תשלומים ניידים או אפליקציות של צד שלישי, אז אולי כדאי לשקול מכשיר מתקדם יותר במקום זאת.

Garmin Forerunner 955

ישנן שתי גרסאות שונות של ה-Garmin Forerunner 955, הכולל גרסה משודרגת של ה-Forerunner 945 והוא אולי ה-Forerunner הטוב ביותר בשוק. הוא מגיע בשתי גרסאות שונות, גרסה סולארית וגרסה לא סולארית. דגם זה נותן לך במבט חטוף עד כמה אתה מוכן ליום קשה של אימונים עם מדד המוכנות החדש של Garmin.  

Garmin Venu Plus 2

בתור שעון חכם מסוגנן, קשיח מספיק לרכיבות אופניים ואימוני כוח, Venu 2 Plus של Garmin הוא בחירה מצוינת. Garmin Venu Plus 2 הוא שעון חכם המשלב תכונות מעקב כושר ותכונות מעקב בריאות. ישנן מספר תכונות חדשות ב-Garmin Venu 2 Plus כדי להתחרות טוב יותר עם המתחרים הגדולים שלו, כגון עוזרי קול ושיחות על פרק היד.

Garmin Epix Gen 2

בכל הנוגע לשעונים חכמים, השעון החכם Epix של Garmin מחזיק במיטב כמעט בכל היבט, החל מתצוגת ה-AMOLED הסופרלטטיבית ועד לחיי הסוללה הארוכים, אחסון מוזיקה מובנה ועד לתשלומים ניידים. שעון GPS של Garmin Epix Gen 2 הוא מוצר נפלא שיש לו את היכולת לעקוב אחר כמעט כל דבר. יש לו מד דופק וחיישן חמצן בדם, כמו גם יכולת ריצה של עד 40 יום במצב מסע.

Garmin Lily – ללא GPS מובנה

Garmin Lily הוא שעון חכם מסוגנן שיש לו מספר תכונות שימושיות שניתן להשתמש בהן על ידי נשים, כגון מעקב אחר הווסת או הריון. ל-Garmin Lily יש את מראה ותחושה של תכשיטים אמיתיים, והיא זמינה בשני דגמים שונים. הוא מצויד במסך מגע מונוכרום מגיב ויהיה שעון חכם ראשון נהדר עבור הצרכן המודע לסגנון.

Garmin Forerunner 745

למי שרוצה יותר פונקציונליות בגשש הכושר שלו מאשר ה-Forerunner 45, אבל לא צריך את התכונות הנוספות של שעון חכם, Garmin Forerunner 745 הוא בחירה טובה. ישנם יותר מתריסר סוגי אימונים שה-Garmin Forerunner 745 יכול לתמוך בהם כמו גם את היכולת שלו לקלוט אות GPS תוך שניות.

Garmin Fenix ​​7 – גדול מאוד

Garmin Fenix ​​7 הוא שעון מחוספס התומך בפעילויות כושר יומיומיות וכן מספק יכולות מעקב אחר בריאות להרפתקנים בחוץ. למרות היותו חיה, ה-Fenix ​​7S מפצה על משקלו עם שטח אחסון, חיי סוללה ועמידות למים בדירוג של 100 מטר (330 רגל). בנוסף למסך המגע של Garmin Fenix ​​7 ולמדד ה-Stamina, הוא מגיע גם עם יותר מפות ומצבי מעקב ספורט מכל מכשיר GPS אחר של Garmin עד היום.

Garmin vivoactive 4 – ללא מסך OLED

למרות השימוש במסך LCD טיפוסי לשמירה על חיי סוללה, ה-Garmin vivoactive 4 מצליח לגשר על הפער בין מעקב כושר לשעון חכם. ישנן מספר יכולות מעקב אחר כושר שגורמות ל-Garmin vivoactive 4 לבלוט, כולל תרגילים טעונים מראש כגון יוגה ופילאטיס.

Garmin Vivomove – ללא GPS

למרות היותה מסוגננת, סדרת הפריטים הלבישים של Garmin Vivomove מעט מסובכת לשימוש. מסך מגע גדול של OLED מציג מידע על הפעילות וההתראות שלך. זה האחרון בסדרת Vivomove, והוא זמין בארבעה צבעים שונים. בנוסף, הוא תואם לרצועות השחרור המהיר של Garmin בגודל 20 מ”מ. חשוב לציין ששעוני Vivomove של Garmin אינם מגיעים עם חיישן GPS, אך הם מגיעים עם עשר רמות שונות של ניטור פעילות ומעקב אחר בריאות.

סדרת האנדרו – מד גובה לא מדויק

אין ספק ששעון האנדורו של Garmin הוא מוצר נישה, אבל הוא מציע את כל אותם מדדים כמו ה-Fenix ​​6 Pro Solar, כמו גם חיי סוללה שיספיקו לך חודשים ארוכים. השעון אולי לא מתאים לכל המשתמשים, הוא מגושם ונראה כמו שעון ספורט כשאתה לא מתאמן, אבל תכונת הטעינה הסולארית הופכת אותו לאופציה יקרה. אין ספק שמדובר בערכה מרשימה אם אתם מתכננים להירשם ל-Western States 100.

Garmin Instinct 2

עם Garmin Instinct 2, אתה מקבל גרסה משופרת בהרבה של Garmin Instinct המקורי. יש לו הרבה יותר פרטים, ויש לו חיי סוללה אינסופיים. הוא עמיד, עמיד למים עד לעומק של 100 מטר, ובעל תצוגה בהירה וקלה לקריאה.

כיצד לבחור את שעון Garmin הטוב ביותר עבורך?

חיי הסוללה מצוינים ברוב שעוני Garmin, אך חלקם טובים יותר מאחרים בכל הנוגע לחיי סוללה. ישנן תכונות אימון מעולות רבות זמינות בשעוני Garmin, אך הקפידו לשים לב למדדים החשובים לכם ביותר.

בהתאם לתכונות שאתה מחפש, מחיר שעוני Garmin נע בין $150 ל-$1,149.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן