איפה מוצאים רשימות של ציטוטים?

לא פעם תמצאו את עצמכם במצב שבו תרצו להשתמש בציטוט כזה או אחר. עם זאת על מנת להשתמש בציטוטים שונים יהיה עליכם למצוא אותם. זה שמצאתם ציטוט אחד זה לא אומר בהכרח כי הוא יהיה הציטוט המתאים. כל מי שבחן כמה וכמה ציטוטים מבין כי לכל אחד מהם יש את הייחודיות שלו בהשוואה לאחרים. איפה תוכלו למצוא רשימת ציטוטים ממנה תוכלו לבחור את הציטוט האידיאלי לסיטואציה? הכנו לכם כמה אופציות שבהן תוכלו למצוא רשימה ארוכה של ציטוטים לבחירתכם האישית.

תחפשו ציטוטים באינטרנט

הדרך הכי קלה למצוא רשימת ציטוטים היא פשוט לחפש אותם באינטרנט. כיום ישנם אתרים שלמים שכל מה שהם עושים זה מאגדים ציטוטים בכל התחומים לשימושכם האישי. אחרי שתמצאו את הציטוט המתאים תוכלו לבחור אותו, ולהשתמש בו בהתאם למבוקשכם. בכל אתר תוכלו למצוא רשימה אחרת של ציטוטים מה שאומר שיהיה עליכם לנסות לדלג בניהם. אל תהיו מקובעים על אתר מסוים כי זה עלול להוביל לכך שתפספסו המון ציטוטים אחרים שיכולים להיות מתאימים באותה המידה.

ספר הציטוטים הגדול

מאז שנכנס האינטרנט לחיינו, הספרים איבדו מהיוקרה שהייתה להם. עם זאת עליכם לקחת בחשבון כי בספרים תוכלו למצוא המון ציטוטים שיסייעו לכם. ספר הציטוטים הגדול הוא ספר שמכיל בתוכו רשימת ציטוטים בה תוכלו להשתמש. אם תדאגו לרכוש את הספרים העדכניים תוכלו לראות בהם גם ציטוטים חדשים ומעודכנים. כאלה שנאמרו על ידי אנשים שאנו מכירים אותם היום, ולא רק כאלה שנאמרו בעבר. בספר הציטוטים הגדול כל הציטוטים מסודרים, כך יהיה לכם נוח לבחור את הציטוט המתאים. הספר זמין בחנויות רבות, לא תהיה לכם בעיה למצוא אותו.

ציטוטים מפה לאוזן

אינכם צריכים לראות רשימת ציטוטים על מנת לדעת איזה ציטוט יהיה המתאים ביותר לכם. יש המון ציטוטים שנאמרים באופן קבוע, כאלה שעוברים מפה לאוזן. גם אם לא בדיוק תגידו את הציטוט כמו שהוא, תוכלו להיעזר בו בעת הצורך. ציטוטים מפה לאוזן יכולים להיות כאלה שלא מתועדים באף מקום אחר. מה שאומר שגם אם תפתחו את האינטרנט או את ספר הציטוטים הגדולים הם לא יהיו שם. לכן טוב שתשתמשו מידיי פעם בציטוטים ששמעתם אותם מאנשים שונים.

הכינו רשימת ציטוטים אישית

נדמה לכם כי בשלב כזה או אחר פשוט תשכחו מהציטוטים השונים? אנו מבינים את החשש שלכם, חשש מובן שחובה להיות מודעים אליו. אין תחושה יותר מבאס מאשר לדעת כי שכחתם ציטוט מסוים שהיה יכול להשתלב כמו כפפה ליד למקרה מסוים. לפיכך יהיה עליכם להכין לעצמכם רשימת ציטוטים בה תוכלו להשתמש במידת הצורך. כל מה שאתם צריכים זה להחזיק במחברת ובעט, ולהשתמש בהם בכל פעם שתשמעו ציטוט חדש. הפעולה היא פשוטה, הרווח ממנה יהיה רווח אדיר.

קרדיט תמונה :depositphotos

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן