אהבה ברחבי רחובות- רעיונות לדייטים ראשונים

מי מאיתנו לא מכיר את החששות וההתרגשות רגע לפני דייט ראשון. אנחנו רוצים שהכול יהיה מושלם: המקום, האווירה, האוכל וכל מה שצריך כדי שנוכל להוריד מעט את מפלס ההתרגשות ונצליח לתקשר בנינוחות עם הצד השני. לפעמים זה לא פשוט לחשוב על רעיונות חדשים, אז אם אתם עומדים לצאת בקרוב לדייט, הינה ההזדמנות שלכם להחיות את הרומנטיקה ברחבי העיר רחובות וסביבתה.

פיקניק במכון ויצמן

אופציה נהדרת לדייט ראשון במהלך היום היא הדשא המקיף את מכון ויצמן. מדובר במקום מרכזי מספיק, כך שאפשר להרגיש בנוח, אך עדיין למצוא פינת ישיבה יחסית מבודדות ולהצליח להתרכז בשיחה. ניתן להיכנס לשטח העירוני הירוק ללא צורך לשלם או לקבל אישור מיוחד. כל שצריך הוא לדאוג לשמיכה, בקבוק יין ואולי גם איזה מגש של פיצה רחובות כדי שיהיה נשנוש טעים. מדובר באופציה נהדרת ולא יקרה במיוחד, שמאפשרת להתרכז אחד בשנייה בלבד.

באולינג

אם בא לכם להפתיע ולהיות מקוריים, הגיע הזמן לחזור לילדות לגרוב גרביים ולהגיע אל הבאולינג של פארק המדע. זה עשוי להישמע רעיון מעט ילדותי, אך עם הפרטנר או הפרטנרית הנכונה זו יכולה להפוך לחוויה מצחיקה ומחברת. אז אם קצת נמאס לכם מלשבת באותו המקום, לשוחח על אותם הנושאים ולהרגיש בראיון עבודה, זו היא דרך מושלמת לשבור את הקרח, להפיג את ההתרגשות ולחוות חוויה מחברת במשותף.

פארק גבעת הדקלים

גבעת הדקלים יכולה להיות מקום נהדר לדייט ראשון בשעות היום ואף בשעות הערב. מדובר בפארק גדול הכולל שפע של טבע עירוני ויכול לאפשר לכם להתחיל את ההיכרות בנינוחות בהליכה משותפת. להתרשם יחד מנופי הטבע וברגע שהאווירה נינוחה לעצור ולהתיישב באחת מפינות החמד הרבות. ניתן למצוא מקומות בולטים ומקומות מעט נסתרים יותר. גם כאן מומלץ להביא סלסילת פיקניק מפנקת ובקבוק יין כדי ליצור אווירה מושקעת ונעימה.

חדר בריחה

זה עשוי להתחיל טיפה מוזר או קצת מביך, אבל היי למה לא לבחון את שיתוף הפעולה שלכם כבר על ההתחלה? חדר בריחה זו אחת הדרכים הנפלאות לשבור את הקרח, להתגבש, להפגין יכולות שונות ולהצליח לעמוד יחד במשימה משותפת. בואו נגיד שאם תצליחו לצאת יחד מהחדר ולעבור את כל האתגרים, כנראה שיהיה כאן דייט שני.

מציאות מדומה

נכון שאתם עוד לא ממש מכירים במציאות, אבל אם גם לכם נמאס מבית קפה, מסעדה או פעילות המבוססת על שיחה בלבד- יש לנו רעיון להיכרות מסוג אחר. מתחם טאוור טאג הממוקם בעיר מציע משחקי מציאות מדומה. ברגע שתחבשו את משקפת הVR  תצללו יחד למציאות אחרת שבה כל אחד יהיה דמות בתוך משחק מרגש ומלא אתגרים. מדובר באופציה מגבשת, מצחיקה ושוברת קרח במיוחד. בואו נגיד, שתקבלו נקודות על מקוריות ורעיונות מצוינים כבר על ההתחלה.

זו היא אופציה מושלמת לאלו מכם המעוניינים בדאבל דייט, מכיוון שהמשחק מתאים למספר משתתפים במקביל. בינינו, מי לא היה רוצה לפעמים במהלך דייט ראשון לעבור כבר למציאות אחרת, אולי כזאת שבה אנחנו פחות ביישנים- אז עכשיו זו ההזדמנות שלכם.

מה עם כל השאר?

כמובן שלא חייבים תמיד להמציא את הגלגל. בעיר תוכלו למצוא גם שפע של מסעדות, ברים ומקומות בילוי שבהם ניתן לקיים פגישה ראשונה מהסוג הקלסי. בסוף, המטרה העיקרית בדייט ראשון היא להכיר אחד את השנייה, כך שכל מה שקורה סביב לא ממש משנה. אם אתם רוצים לבחור יחד מקום, ההמלצה שלנו היא פשוט להיפגש ברחוב הרצל השוקק והמרכזי ולהחליט יחד לאן ללכת מבין  שפע מקומות הבילוי המוצעים. הרחוב נגיש לתחבורה ציבורית וניתן למצוא בו חנייה, כך שמדובר במיקום אידיאלי עבור מגוון מצבים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן