הדברה בבית – 4 מקרים בהם כדאי לקרוא לחברת הדברה מקצועית

הדברה בבית – 4 מקרים בהם כדאי לקרוא לחברת הדברה מקצועית, שכן אין אפשרות להיפטר לבד מהמזיקים ואנו נדרשים לאנשי מקצוע מיומנים. הדברה בבית נחוצה כאשר אחד מהמזיקים או המטרדים תוקפים את הבית שלנו, ואנו רוצים לטהר אותו להחזיר עטרה ליושנה, משמע להחזיר את הבית שלנו להיות מקום חמים, נעים ונקי מחרקים דוחים. מתי אפשר להתמודד לבד ומתי כדאי לקרוא לחברת הדברה? המשיכו לקרוא.

מה בין מזיקים למטרדים?

בדרך כלל אנחנו פשוט קוראים לכל החיות הלא רצויות שמגיעות אלינו הביתה ללא הזמנה וללא התראה מראש – מזיקים. אולם, ישנם שני סוגים של מזיקים או מטרדים שתוקפים את ביתנו ומטרידים את מנוחתנו:

  1. מזיקים: מזיקים הם חרקים, חיות או זוחלים אשר מזיקים לבריאות האדם למשל, נחשים מכישים, נמלי אש עוקצות, פשפש המיטה שגורם לעקיצות וגרד רב וכדומה. אלה הם אורחים לא רצויים אך יותר מזה – כאלה המסכנים אותנו.
  2. מטרדים: חיות זוחלים וחרקים שהם דוחים במיוחד, לא אסטטיים ואפילו מפחידים חלק גדול מהאנשים – אך הם אינם מזיקים לאדם. למשל, תיקנים. הם אומנם האויב הכי גדול של הרבה אנשים אך הם למעשה מפחדים מכם יותר משאתם מפחדים מהם, והם לא עוקצים.

משני סוגי המטרדים כדאי להיפטר תכף ומיד, שכן גם המטרדים הלא מזיקים נושאים עימם חיידקים ובעיקר מבריחים את בני הבית לעמוד על כיסא. בכל זאת, מי רוצה לחיות בבית שיש תיקן שמסתובב לו בחדרים כאילו הבית שייך לו?

איך מתמודדים עם מזיקים ומטרדים?

האם ישנם מקרים בהם כדאי לשקול הזמנת שירות מחברת הדברה מקצועית? כן. ישנם מקרים כאלה, אך לעיתים אפשר להתמודד לבד.

  1. התמודדות עצמית – במקרים קלים או לאמיצים: ישנם מקרים שאפשר לטפל בהם בכוחות עצמכם או בכוחות אדם שיעזור לכם, כזה שלא מפחד מחרקים ומטרדים. במילים אחרות, כאשר יש מקק אחד בבית, או עכביש קטן, אין צורך לקרוא בבהילות למדביר. אפשר להשתמש בחומרים ביתיים להדברת מזיקים או פשוט להוציא את המזיק מהבית לדוגמה בעזרת מטאטא.
  2. קריאה למדביר או חברת הדברה: עם כל הכבוד לאמיצים, ישנם מצבים שלא מאפשרים התמודדות עצמית עם המטרדים או המזיקים. כאשר יש כמה מזיקים, מזיקים בכמות גדולה או מזיקים מסוכנים, יש להידרש במיידי לאיש מקצוע איכותי ואמין שיעזור לכם להיפטר מהם. מדביר מקצועי ידע לזהות את הבעיה ואת המטרד הספציפי, להגדיר מי הם המזיקים בדיוק ובכך להתאים את הפתרון האולטימטיבי לבעיה הספציפית. למדביר יש ניסיון, ציוד וחומרים ייחודיים המיועדים להעניק לכם הדברה איכותית שתחזיק לאורך זמן ממושך.

מתי כדאי לקרוא למדביר? מקרים נפוצים

  1. כשמזהים טרמיטים בבית – כמות גדולה או קן של טרמיטים שמביא עימו מאות ואלפי חרקים.
  2. אם אתם חושבים שנתקלתם בפשפש המיטה – מזיק עוקץ אשר מגיע גם הוא בחבורה גדולה ודוחה.
  3. 3.       כאשר יש מכת ג’וקים בבית – כאשר ישנם מספר ג’וקים, כנראה שיש בביתכם הטלה או קן של ג’וקים, וריסוס ביתי לא יעזור אלא יש להיעזר באיש מקצוע שישים למטרד סוף.  
  4. אם יש צורך לפנות פגר או נבלה של חיה כלשהי –  אין לגעת או לפנות פגרים של חיות בכוחות עצמכם, מהחשש שהם נגועים במחלות או מזוהמים. יש ליצור קשר עם אדם מקצועי המחזיק בציוד ומתהדר בניסיון בביצוע עבודות מהסוג הזה, על מנת לפנות את המקום ולטהרו על מנת שתוכלו לחזור לחיות בבטחה בבית.

התוכן באדיבות חברת פסט מאסטר – https://pestmaster.co.il – שירותי הדברה בפריסה ארצית במחירים נוחים במיוחד. טלפון ליצירת קשר: 050-8303463.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן