שמדובר בחשד לגבר בוגד, יש מאפיינים והתנהגויות שהם מאוד דומות בין כל הגברים והנשים העולם. בגידה היא לא פתרון ורוב הפעמים רק תחמיר את המצב שלכם, השאלה המרכזית כאן מהם הסימנים לגבר בוגד היא כמובן עד כמה אתם תרגישו בטוחים במערכת היחסים הנוכחית שלכם.

פוליגרף כאמצעי עזר

במקרה שבו אחד מהצדדים חושד בצד השני ומאשים אותו במעשה של בגידה, התגובה הכי נפוצה תהיה הכחשה, אבל כמעט שאין שום דרך באמת לדעת בוודאות אם מדובר בניסיון נואש שלהם להתחמק או באמת האמיתית. למעשה, הדרך היחידה בשביל לקבל מושג באמת אם בת או בן הזוג שלכם באמת דוברים אמת היא לבקש מהם לעבור בדיקת פוליגרף לאימות של הגרסה שלהם.
בדיקה של פוליגרף נעשית בעזרת מכשיר הקרוי גם מכונת אמת. המכשיר עצמו נמצא בשימושים חוזרים של רשויות החוק והאכיפה, בידם של משרדים ממשלתיים וביטחוניים וכן גם משרדי פוליגרף שהם פרטיים, אשר בהם אפשר להשתמש בו, בין היתר, בשביל ליישב את הסכסוכים, המחלוקות ואת הויכוחים. מכשיר הפוליגרף נועד בשביל לגלות אם הנבדק אכן דובר אמת או בכלל משקר.

איך מתנהג גבר בוגד?

בנוגע לשאלה הזאת אפשר לתת לדוגמא סימנים לבגידה בפלאפון כיום כשהטכנולוגיה מקלה מאוד על יצירת קשר ביחד עם אנשים. אתם עשויות לגלות שלגבר שלכן יש חשבון דוא”ל אשר מעולם בכלל לא ידעת עליו, או שאולי בכלל יש לו שני פלאפונים ואת מכירה רק מספר אחד. עוד סימן נפוץ נוסף זה כאשר הוא מתחיל לצאת מהחדר בזמן שהוא בפלאפון, לעתים קרובות הם יאמרו לכן שזאת העבודה, ואז יתרחקו ככל הניתן וככל שאתן תתקרבו אל הפלאפון שלו. ישנן נשים שמשתמשות במכשיר הקלטה כדי שישמש בתור ראייה לבית משפט. אם הוא מחזיק עוד פלאפון שני שאין לו שום קשר לעבודה, יכול מאוד להיות שזה אחד מן הסימנים לבגידה. בכל מקרה של חשד כזה, מומלץ לפנות לחוקר פרטי בהקדם.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן