להיות טאלנט ולא רק דוגמן

בעבר, אם היית דוגמן והיו לך עוד כישרונות המתאימים לעולם התקשורת, היית צריך להיות מיוצג גם על ידי סוכנות לדוגמנות וגם על ידי סוכנות לשחקנים. כיום, כאשר מבינים שמדובר בעולם חופף, אם אתם רוצים להיות גם דוגמנים וגם שחקנים בו זמנית, אתם צריכים מקום שייצג אתכם כטאלנטים אשר עוסקים בדוגמנות ויחד עם את מתקבלים לפרסומות ואפילו סדרות. 

מסלול טאלנט בסוכנות דוגמנות

מסלול טאלנט אצל סוכנות דוגמנות, הוא מסלול ייחודי שבו הסוכן\ת שלכם דואג לפרסם את השם שלכם במגוון אפשרויות עבורכם. אם יש לכם את הכישרון, יוכל הסוכן לשלוח אתכם למגוון אודישנים ולא רק למסלולי דוגמנות. דבר זה חשוב עבורכם על מנת שתוכלו לשאוף גבוה ולמצות את היכולות שלכם כאנשים מפורסמים. כמו כן, תוכלו בזמן זה ללמוד משחק לתיאטרון, משחק מול מצלמה וכדומה ולהצדיק עבורכם את העיסוק במקצוע מעבר לדוגמנות. 

האם זה נכון לעסוק במקצוע נוסף מעבר לדוגמנות?

נתחיל בזה שכל אדם יכול לעסוק במספר מקצועות במגביל ללא הגבלה כלל. אם אתם אוהבים את עולם המשחק וגם את עולם הדוגמנות, אין סיבה שתפסידו אחד על חשבון השני. להפך הוא הנכון, מדובר בשני תחומים שכל כך קרובים אחד לשני מבחינת התעשייה בארץ ובעולם ולהיות מיוצג בסוכנות שמאפשרת לכם גם וגם, זה למעשה למנף את שני התחומים שאתם מאוד אוהבים ולהנות מקריירה גדולה ורחבה יותר. 

האם מדובר במסלול אינטנסיבי?

כל מה שקשור בעולם השואו ביז, הוא עולם אינטנסיבי. לרוב, מי שנמצא בעולם הזה, יודע למה הוא נכנס. מדובר על עבודה מאומצת ברוב שעות היום, אך בהחלט יש שכר בצידה ושווה להשקיע. אם אתם אוהבים להצטלם ואוהבים להיות מוכרים ואוהבים להיות על במה, זהו העולם שמתאים עבורכם. בדרך כלל מדובר על אנשים שתמיד היה להם החלום להתפרסם ויחד עם סוכנות שמאפשרת לכם גם וגם, אתם יכולים להגיע רחוק, להתעסק בחלק האומנותי של המקצועות ולתת למומחים לנהל עבורכם את הקריירה מאחורי הקלעים. 

לסיכום, אם התחלתם בדוגמנות, אך גם עולם המשחק והטלוויזיה קורצים לכם, סוכנות שחקנים ודוגמנות המשלבת את שניהם יחד היא בדיוק מה שאתם מחפשים. בסוכנות כזו תקבלו הכל יחד בחבילה אחת ותוכלו ליצור לעצמכם קריירה מצוינת בעזרת אנשים מומחים שמבינים היטב בתחום. באמצעות הסוכנות תוכלו להגיע לאודישנים חמים כל הזמן ולהיחשף אל הקהל בדרך יותר קלה וברורה שיש מי שעוזר לנווט אותה. 

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן