הסכין היא חברתו הטובה ביותר של האדם. אין יום שעובר מבלי שאנו משתמשים בה לפחות פעם אחת. במטבח הסכין היא השולטת, ועל פיה יקום דבר. בין אם מדובר בהכנת סנדוויצ’ים טעימים ובין אם בארוחת ערב מושקעת, הסכין תמיד שם. אבל הסכין נועדה לא רק לבישול ואפייה, אלא גם למטרות שונות כמו הגנה עצמית או טיולים וקמפינג בחיק הטבע. וכאן סכין טקטית נכנסת לתמונה.

איך בוחרים סכין טקטית

סכין טקטית יכולה לשמש אותנו בכל עת. סכינים טקטיות הן מבין הסכינים הנפוצות יותר המלוות את המטיילים. הן משמשות לחיתוך דברים וכן להגנה עצמית בעת הצורך. חשוב לבחון את הסכין היטב כדי לראות אם היא מתאימה לנו. אלה כמה דברים שכדאי לשים לב כאשר בוחרים את הסכין:

  • איזה גודל אתם צריכים – להב הסכין לא תמיד צריך להיות גדול על מנת להיות שימושי. ההיפך הוא הנכון. לפעמים דווקא להב גדול מדיי עלול להיות בלתי יעיל. אם אתם רוצים להפיק את מלוא התועלת, כדאי לראות איזה גודל מתאים לכם. זיכרו כי כאשר מדובר בסכין טקטית, היא צריכה להיות קלת משקל, שכן זו הסכין שאיתה אתם יוצאים לטיולים.
  • סכין בעלת להב קבוע ובלתי מתקפל – אולי ממבט ראשון מפתה יותר לרכוש סכין שיש לה להב מתקפל, אבל כשחושבים על זה, זה לא תמיד טוב. להב כזה פחות טוב מבחינת איכות וברגע האמת ייתכן שלא תצליחו לבצע את החיתוך.
  • להב חד – מכיוון שמדובר בסכין הישרדותית, חשוב שהיא תהיה בעלת להב חד שיישמר כך לאורך זמן.
  • סכין איכותית – לא משנה אילו מאפיינים אתם רוצים שיהיו לסכין הטקטית, חשוב שהיא תהיה סכין איכותית ועמידה לאורך זמן רב. כך שכדאי להשקיע בסכין איכותית ולדעת שהיא תמיד אתכם.
  • סכין במחיר הוגן – ואם כבר מדברים על השקעה, חשוב לבחור סכין במחיר הוגן. מצד אחד, לא לרכוש סכין במחיר זול באופן חשוב, ומצד שני לא לרכוש סכין במחיר מופקע. כדאי לבדוק את המחירים הממוצעים בשוק ולאחר מכן לבחור את הסכין המתאימה.

שומרים על הסכין

בחרתם סכין טקטית לתפארת או אולי כמה סכינים טקטיות לטיול שמחכה לכם מבית סכינים למבינים – סכין להגנה עצמית ולכל מטרה ? נהדר. כעת, עליכם ללמוד כיצד לשמור על הסכין. ראשית, חשוב לדאוג לניקיונה ולנקות אותה בזהירות באמצעות מטלית. שנית, שמרו על הלהב. הפרידו בינו לבין הסכו”ם. מומלץ אף לרכוש לסכין נרתיק מיוחד. כך תוכלו לשלוף בבטחה את הסכין ברגע שתזדקקו לה, ותדעו כי היא תמיד שמורה היטב.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן