אינסטגרם – כרטיס הביקור בעולם הדיגיטלי

כל מה שצריך לדעת על קניית עוקבים לאינסטגרם

בשנים האחרונות הרשתות החברתיות צומחות בקצב חסר תקדים, והפכו להיות המקום המרכזי בו אנשים צורכים תוכן. תופעות תרבויות ואירועים חדשותיים, המופיעים במהדורות החדשות ובמקומות שונים בתקשורת, מופיעים ואף נוצרים לראשונה ברשת חברתית כזו או אחרת. משתמשים ברשתות החברתיות לא נחשפים רק לחייהם של חבריהם או סלבריטאים מסוימים, אלא צורכים דרך הרשתות חדשות, תרבות, אופנה, מוזיקה ועוד תוכן מתחומים רבים. לכן הרשתות הפכו לבמה מרכזית עבור מפרסמים ובעלי עסקים. מפרסמים רבים משתמשים בקידום הממומן של האינסטגרם על מנת לפרסם את המוצר שלהם, או לחילופין משתמשים במשפיענים. משפיענים הינו השם בו מכונים אושיות רשת בעלות עוקבים רבים, הנחשבות בעלות השפעה על דעת הקהל, ודרך כך בעלות השפעה על החלטות הצריכה של נתח שוק משמעותי. אושיות רשת רבות מתפרנסות דרך פרסום מוצרים בעמוד האינסטגרם שלהם. תחזוק עמוד אינסטגרם בעל השפעה מהווה קריירה עבור צעירים רבים. הכוח הגדול של הרשתות החברתיות מושך אנשים לרצות להגדיל את כמות החשיפה שלהם ולצבור עוקבים, תגובות ולייקים. על מנת לייצר אמינות ומשיכה לעמוד האינסטגרם יש צורך בכמות עוקבים גדולה שמשדרת פופולריות והצלחה, אז זהו דבר שקשה לצבור ודורש זמן רב. לכן רבים פונים לקניית עוקבים לאינסטגרם.

עמוד אינסטגרם אמין ומזמין

כמובן שמטרתו של כל עמוד אינסטגרם הוא לצבור עוקבים אמיתיים, אשר יקדמו את אושיית הרשת או יקנו את המוצרים והשירותים של העסק, אך על מנת לצבור עוקבים אמיתיים על העמוד להיות אמין ומזמין ועליו לשדר שהוא אהוד ומצליח. משתמשים הנכנסים לעמוד אינסטגרם של עסק ורואים בו כמות בודדת של עוקבים עלולים לחשוד באמינות המוצר ולא להתעמק בתוכן. לכן,  קניית עוקבים היא פתרון מעולה לייצר אמינות מהרגע הראשון. צבירת 100 העוקבים הראשונים הוא החלק הקשה ביותר, בעוד עלייה מ10,000 עוקבים ל20,000 יכולה לקרות בצורה אורגנית בתוך מספר ימים. יחד עם זאת, חשוב שקניית העוקבים תעשה בצורה אמינה ככל הניתן על מנת לא ליצור את התוצאה ההפוכה. למשל, לא סביר שלעמוד עם מספר פוסטים חד ספרתי יהיו 10,000 עוקבים. בנוסף, אם ישנם אלפי עוקבים אך על כל פוסט יש מספר בודד של לייקים ותגובות, זה פוגע באמינות הדף, לכן חשוב לקנות כמות יחסית קטנה של עוקבים בהתחלה, ולהמשיך לקנות בצורה הדרגתית אם יש צורך, במקביל לעלייה בכמות העוקבים האורגנית. גם עמוד ישראלי שעוקבים אחריו בעיקר משתמשים ממדינות זרות משדר חוסר אמינות, לכן הקפידו לקנות  עוקבים ישראלים לאינסטגרם. כאשר משתמש נכנס לעמוד של חנות, ורואה שיש לו עוקבים באינסטגרם מישראל, הוא ירגיש יותר ביטחון לקנות מאותו עמוד.

היתרונות של עוקבים רבים

לפופולריות של עמוד יש השפעה פסיכולוגית על ההתרשמות של המשתמשים מהמוצר או מאושיית הרשת. אותו פוסט יכול להיראות מסקרן ומושך בעמוד פופולרי, או מתאמץ ומשעמם בעמוד שנראה לא מצליח, לכן הרושם הראשוני חשוב כל כך לקידום העמוד. גם מעבר לבניית הרושם הראשוני, אינסטגרם מציעה פיצ’רים ייחודיים רק לבעלי כמות גבוהה של עוקבים. מלבד כמות העוקבים, חשוב גם שהעמוד יפרסם תוכן איכותי. קניית עוקבים לאינסטגרם זהו רק הצעד הראשון, אחריו צריך להשקיע בעיצוב, במלל ובתדירות הפרסומים על מנת להצליח לצבור עוקבים אמיתיים. מומלץ לכל עסק להשקיע בעמוד אינסטגרם מקורי ומעניין, ולקדם אותו באמצעות קניית עוקבים ישראלים לאינסטגרם.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן