הפרעות אכילה בתקופת הקורונה

אין ספק כי הקורונה שינתה את החיים שלנו מן הקצה אל הקצה, אז נכון לא יכולנו לנסוע לחו”ל, עבדנו מהבית והיינו בסגרים ואין ספק כי אלו הן השפעות חמורות. אך שימו לב הנפגעים העיקריים מהקורונה הם ללא ספק הנערים והנערות שלנו. בבת אחת היציבות שכה הייתה חשובה להם נעלמה וכך המון בני נוער פיתחו בעיות נפשיות.

הבעיה הנפשית הנפוצה ביותר היא הפרעת אכילה וכך הביקוש אל מרפאה להפרעות אכילה הוא עצום. כאשר לבני הנוער אין חברה, כאשר אין להם מסגרת קבועה, כאשר הם ניזונים כל היום מרשתות חברתיות הביקוש למרפאת הפרעות אכילה הוא עצום. אנו קוראים מכאן להורים לשים לב למצב של ילדיהם וילדותיהם לאחר הקורונה ולהתייעץ עם אנשי מקצוע בכל שאלה ובטח אם הם חושדים כי לילד שלהם יש הפרעת אכילה.

מרפאה להפרעות אכילה – האם גברים סובלים גם כן מהפרעות אכילה?

פעמים רבות כאשר אנו חושבים על אנשים אשר צריכים ללכת אל מרפאה להפרעות אכילה אנו חושבים על נערות או נשים צעירות. ואתם יודעים מה? אכן המון נשים צעירות צריכות ללכת למרפאה להפרעות אכילה.

אך בל נטעה, יותר ויותר נערים צריכים ללכת גם כן למרפאות אלו. לכן אם אתם הורים לילד בגיל ההתבגרות שימו לב האם ההתנהגות שלו משתנה, האם הוא אוכל בצורה מוזרה והאם הוא נעשה מוטרד בנוגע לגוף שלו כל הזמן. לאחר הקורונה יותר ויותר נערים סבלו מדימוי גוף גרוע ומשם הדרך להפרעות אכילה היא מאוד מהירה וכך גם נערים מפתחים אנורקסיה ובולימיה.

אל תבחרו מרפאה להפרעות אוכל מבלי לקבל עליה המלצות

אם הילד או הילדה שלכם סובלים מהפרעות אכילה דעו כי זה לא סוף העולם וכי מרפאה להפרעות אכילה יכולה לטפל בהם בצורה מעולה ופעמים רבות לשנות את התודעה ואת המצב הפיזי שלהם. אך שימו לב אם אתם הולכים למרפאה להפרעות אכילה אתם חייבים להבטיח כי היא תהיה ברמה הגבוהה ביותר שיש.

ככל שהמרפאה תהיה יותר טובה כך הטיפול בילד או הילדה שלכם יהיה יותר טוב. לכן אנו ממליצים לכם לבחור מרפאה רק לאחר שקיבלתם עליה המלצות. כיום הפרעות אכילה הן כה נפוצות כך שכל אחד מכיר או יודע על מישהו או מישהי אשר חלו בהפרעה כזאת ולכן קל מאוד לקבל על המרפאה המלצות ולא כדאי לוותר על כך.

מרפאה להפרעות אכילה – האם הפרעות אכילה הן מסוכנות?

אי אפשר לדבר על מרפאה להפרעות אכילה מבלי לשאול האם הפרעות אכילה הן מסוכנות? אם כן כל מרפאה להפרעות אוכל תגיד לכם כי הפרעות אכילה יכולות להיות מאוד מסוכנות ואף להסתיים במוות במקרים קשים. אז נכון זה נדיר, אך אתם חייבים לטפל בהפרעה בהקדם אם אתם רוצים שהילד או הילדה שלכם יעברו את ההפרעה בשלום.

קרדיט לתמונות PIXABAY

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן