צימרים לפי שעה וחדרים לפי שעה בצפון

בעידן של ימינו, קונספט האירוח על בסיס תשלום שעתי הופך נפוץ ומבוקש יותר ויותר והסיבות לכך רבות ממה שחשבתם. מעוניינים ביום פינוק שכולו מותרות, בעשייה עסקית פרודוקטיבית ממקום שקט או פשוט כמה שעות של רוגע ומנוחה? לנו יש צימרים/חדרים לפי שעה בצפון שיתאימו לכם בול.

למה צימרים וחדרים לפי שעה?

ככל שהציוויליזציה גדלה, גדלים גם הצרכים האנושיים. ולראיה – כל תעשיה או ענף מונעים כיום מתתי שירותים ומוצרים שנוגעים ברזולוציות היומיומיות הקטנות והפשוטות ביותר בחייהם של אנשים. להם כמובן, יש מגוון עצום של אפשרויות בחירה ולכן כצרכנים הם שואפים לחופש וגמישות בכל דבר שירכשו. הדבר נכון גם לענף התיירות.

זוכרים את התקופה שבה מי שלא היה ברשותו רכב, יכול היה לשכור מונית לכמה שעות ולשלם עליה מחיר יומי מלא? לאחר שנכנסו לענף שירותים חדשניים יותר כמו אובר בחו”ל וגט טקסי בארץ, קשה מאוד לדמיין מישהו משלם על מונית רק לצורך נסיעה-שתיים לעבודה או סידורים. יחד עם זאת, הקונספט היומי עדיין נהוג במתחמי נופש גדולים כמו מלונות, בהם נצטרך להזמין חדר ליום שלם אפילו אם אנחנו זקוקים לו בסך הכל לכמה שעות.

ולכן צימרים/ חדרים לפי שעה הם התשובה וגם הבשורה לאותו תת-שירות יומיומי, שמאפשר חופשה טובה וקצרה בתשלום מצומצם, בלי טרחת הצ’ק אין והאאוט המוגבלת בשעות וכמובן בלי לשלם מחיר מוגדל פר לילה. ברחבי העולם מדובר כיום בלא פחות מטרנד בולט, שאליו נכנסים תיירנים גדולים וגם חברות סטארט-אפ רבות, כך שתוך מספר שנים כבר נוכל לראות לגיטימציה הרבה יותר גבוהה לתשלום השעתי על חשבון זה היומי.

חדרים לפי שעה בשזור, קרדיט: ארנולד בר

למי זה מתאים בעצם?

קיימות כמה וכמה סיבות לשכור צימרים וחדרים לפי שעה בצפון, כאשר הקונספט חדשני ולכן מותאם להרבה מאוד דרישות. הצימר שתקבלו הוא אלגנטי ונוח מאוד, מותאם במיוחד לאנשי עסקים שמחפשים משרד שני לכמה שעות או לנוסעים ומטיילים שרוצים להניח קצת את הראש מבלי לקרוע את הכיס. גם זוגות שמחפשים מיקום רומנטי יוכלו למצוא התאמה טובה.

הנוחות בתנאי פרמיום, הפרטיות והשלווה עושים את שלהם וכך יכולים כלל האורחים להשתמש במקום גם בשעת בוקר מוקדמת, או להגיע גם מאוחר בערב מבלי לשלם החל משעת הצ’ק אין הרשמית של בתי המלון.

צימרים לפי שעה בשזור, קרדיט: ארנולד בר

ועוד כמה יתרונות שכדאי להכיר

שווה לנסות את חוויית האירוח השעתית במחיר מוזל, שמגיעה לצד אווירה נעימה, מפוארת ודיסקרטית. ההזמנה מתרחשת בקלות ובפשטות תוך כמה דקות בלבד ומאפשרת לכם להרוויח רגיעה מצוינת ולשלם רק בהתאם לכמה שתבחרו להישאר בפועל.

אצלנו במושב שזור הממוקם סמוך לכרמיאל, תמצאו מגוון צימרים לפי שעה – כולם איכותיים ומפנקים, זמינים לאורך כל ימות השבוע. המיקום המוצלח בין הרי הגליל מאפשר לנו להציע חוויית אירוח בלתי מתפשרת, סטרילית, פרטית ומרגיעה מאוד, אותה תוכלו לשלב יחד עם מגוון פעילויות הסביבה, מסלולי הטיולים, הנחלים, השמורות והמסעדות המומלצות בסביבה. מעוניינים שנזמין לכם מקומות? שריינו את הגעתכם כבר עכשיו ותתחילו לארוז.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן