דירה חדשה

קנייה של דירה חדשה היא התרגשות עצומה כאשר בני המשפחה יודעים שהם הגיעו למנוחה ולנחלה ותהיה להם דירה מרווחת ונעימה. כאשר קונים דירה על הנייר, יש דרך ארוכה לעבור עד קבלת המפתח והחודשים הללו הם זמן חשוב עבור התארגנות בנושאים שונים וזאת כדי שעם קבלת המפתח אפשר יהיה לקדם במהירות את כל המהלכים שתוכננו בקפידה וכך ליהנות מדירה נפלאה אשר מותאמת למשפחה הספציפית. כדי להגיע לכך רבים מהרוכשים נעזרים במעצב פנים אשר מסייע להם ברעיונות מקוריים ויצירתיים, כדי שהנראות הסופית תהיה תואמת הן לצורך המשפחתי והן לטעמם האסתטי של הלקוחות.

בשלב הראשון בוחנים את התוכניות של האדריכל עבור דירה חדשה ובמידת הצורך מתכננים שינויים הנדסיים שהם אפשריים. הצורך משתנה בכל משפחה, יש כאלו שמעדיפים לוותר על אחד החדרים ובמקום זאת ליצור חלל משפחתי גדול יותר שכולל את חדר המגורים ופינת האוכל. המרחב הגדול מעניק תחושה ביתית ומשפחתית הן לבני הבית והן לאורחים. במהלך זה מתכננים גם את המראה הכללי של המרפסת אשר כוללת נישה של עציצים לבית ובהם צמחים שונים אשר לכל אחד מהם יש את היופי שלו. הימצאותם של הענפים והעלים הירוקים עם הפרחים הצבעוניים מוסיפה רבות ליופייה של המרפסת ולתחושה הנעימה הקיימת בה.

היערכות לכניסה אל דירה חדשה

מעצב הפנים מתכנן עבור הלקוחות את כל חדרי הבית, זה מתחיל בעיצוב של חדרי הילדים. נעשית התאמה לכל ילד בהתאם לגילו ולתחומי ההתעניינות שלו כדי שיהיה לו נחמד להיות בחדר הן כשהוא לבד והן כשהוא מארח את אחיו ואת חבריו. המגמה היא לצבוע את שלושת הקירות של כל אחד מהחדרים בגוון האהוב על הילד ועל הקיר הרביעי להדביק טפט עם הדפסים יפהפיים התואמים את אהבותיו של כל ילד, כמו לדוגמה כדורגל, נסיכות, חלל ועוד.

קנייה של רהיטים

הכניסה אל דירה חדשה כרוכה בדרך כלל בהרבה הוצאות כספיות כיוון שהלקוחות מעדיפים לרכוש רהיטים חדשים. לכן הם בוחנים עם מעצב הפנים כמה וכמה אופציות באתרי האינטרנט השונים ומגיעים לכמה אולמות תצוגה כדי להתרשם מהרהיטים הייחודים שמתאימים לגודל של הסלון ולגוונים שישלטו בו. בנוסף לכך הם רוכשים גם את הרהיטים הנדרשים לכל אחד מחדרי הילדים, מיטת חבר, מיטה וחצי ארון הזזה נוח לאחסון הבגדים, שולחן ללימודים ועוד.

אקססוריז לבית החדש

אחד השלבים החשובים ביותר עם מעצב הפנים הוא שלב הסטיילינג שכולל רכישה של אקססוריז עבור דירה חדשה. הפריטים הייחודים כמו חפצי הנוי מעניקים לבית את הנראות הייחודית שלו ומבדלים אותו מדירות דומות אחרות.

לכן רוכשים גם שטיחים יפהפיים המותאמים לכל חדר ילדים כך שהם עבים ונעימים ושטיח לסלון שהוא יפהפה. ווילונות הם הטאץ’ הסופי ואחד החשובים ביותר לפני כניסה אל דירה חדשה והם מעניקים לבית את החמימות הרבה שלו.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן