אחת הדרכים המעולות כיום לרענן ולפתח את התשתיות במרבית הערים הצפופות, היא על ידי תוכניות התחדשות עירונית למיניהן, המאפשרות התחדשות של מגוון רחב של בניינים אך בנוסף גם הוספה של לא מעט דירות חדשות. בעיר תל אביב תוכניות אלו הינן די פופולריות, כאשר חלקן הגדול מתבצע לא רק באזורים בעלי ביקוש גבוהה, אלא גם באזורים שונים כמו דרום העיר, צפון העיר וכמובן יפו. העיר אשר נחשבת לבין המובילות והמבוקשות בישראל ויש שיאמרו גם בעולם, מציעה כיום מנעד רחב של דירות חדשות במגוון דגמים וגדלים שונים, כל זאת עם עלויות משתנות ואפשריות.

פרויקטים במתכונת פינוי בינוי

בעיר תל אביב מתקיים כיום לא מעט פרויקטים שונים של התחדשות עירונית ושל פינוי בינוי בפרט, כאשר אחד מהפרויקטים הללו הוא לא אחר מאשר פרויקט צייטלין 7 הממוקם לא רחוק מכיכר רבין ומלב ליבה של העיר הלבנה. פרויקט זה נבנה כחלק מפרויקט פינוי בינוי תל אביב ואמור לכלול כשני בניינים חדשים ולכל דירה קיימת חנייה תת קרקעית אישית, יחד עם תכנון קפדני ומדויק לכל ארבעים ושבע הדירות שאמורות לקום בפרויקט זה. הדירות המוצעות בפרויקט נעות בין 3-4 חדרים כאשר מוצעת גם דירת פנטהאוז מפנקת בגודל של קרוב למאה וחמישים מטרים וכמובן בעלת מרפסת של 98 מ”ר.

פרויקט נוסף ולא פחות מרכזי הוא לא אחר מאשר פרויקט בן סרוק 22-24, המציע גם כן שני בניינים חדשים לגמרי אשר אמורים לכלול כ48 דירות חדשות. בפרויקט ניתן למצוא מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים מפנקים החל מהקומה השביעית והשישית, כאשר לכל דירה קיימת חנייה פרטית ומעולה. פרויקט זה נחשב לפרויקט בוטיק ומציע דירות 2 חדרים מוקפדות ומאובזרות ברמה גבוהה, במחיר התחלתי של 3.9 מיליון שקלים עם מרפסת מעולה.

פרויקט מעולה לא פחות ממוקם ברחוב פרופסור שור 9-11 ואמור לכלול כשישים דירות חדשות, החל מדירות 2-3-4 וכמובן דירות פנטהאוז מטריפות המשקיפות אל נופים אורבניים מרהיבים. בדירות הללו קיימות מרפסות שמש מעוצבות, חניון תת קרקעי וכמובן מפרט טכני קפדני ומעוצב בטוב טעם. הפרויקט המעולה ממוקם מרחק קצר מנחל הירקון, מכיכר המדינה ומעצים את לב ליבה של תל אביב.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן