לא מעט מוצרים ואפילו תחומים שונים החלו מתוך צרכים ואילוצים שונים של האדם, בישראל למשל הגיע הדשא הסינטטי בתקופה בה התקיימה תקופת בצורת ובמקום הדשא השכונתי, התחלף אט אט הדשא הטבעי אל דשא איכותי ועמיד במגוון משתנים. אביזר זה תפס תאוצה והפך לפופולרי במנעד רחב של שימושים, בין אם מדובר בפארקים שונים, מגרשי כדורגל ועד ללא מעט שימושים שונים גם במשרדים וחדרי שינה. עם זאת קיימים כיום מגוון עצום של דשא סינטטי , החל מסוגים בעלי מספר צבעים ועד לכדי סוגים רבים או קצרים יותר. כל שכן בבחירה של דשא סינטטי מומלץ להכיר אילו שימושים נבקש לעשות בו, עם מי יגיע במגע ועד כמה עמיד הוא צריך להיות.

שימושיו הרבים של דשא סינטטי

כיום דשא סינטטי איננו קיים רק בכדי להחליף את הדשא הטבעי, אלא משמש לשורה ארוכה של עיצובים, אזורי משחק, גוון בחדרים ובמרפסות ועוד. השימושים הבולטים נעים כיום בין מגרשי הכדורגל ברחבי ישראל, העושים שימוש בסוגים איכותיים במיוחד של דשא סינטטי. כאשר בין המגרשים השונים ישנם גם מגרשי כדורגל שכונתיים ואפילו בריכות ציבוריות, העושות שימוש בדשא סינטטי בקצוות הבריכה ולעיתים גם באזורי הישיבה. עם זאת גם בחלקי הבית הדשא הסינטטי מתקבל בברכה, בין אם בכדי עיצוב המרפסות בצורה ירוקה ונעימה ובין אם בכדי להכין אזור משחקים עבור הפעוטות דורשים לא מעט זמן משחק על הרצפה.

איך לבחור דשא סינטטי

כאמור הבחירה בסוגים שונים של דשא סינטטי צריכה להסתמך בעיקר על הצורך שלנו בדשא, עם זאת ישנם קווים מנחים הדורשים התחשבות בעת בחירה של דשא סינטטי. הראשון הוא כמובן יכולת ניקוז רצויה של הדשא, שכן כמות משקעים גדולה עלולה ”להציף” את הדשא במים. בנוסף חשוב לזכור כי במדינתו החמה ישנם לא מעט ימי שמש, על כן מומלץ לבחור סיבי דשא בעלי עמידות לקרני  UV  על מנת לשמור על התפוררות מוקדמת ועמידות לאורך זמן. ובעבור בחירת דשא סינטטי טבעי ככל הניתן, חשוב לדעת כי דשא בעל ארבעה צבעים יוכל להעניק צבע טבעי לכל אזור.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן