יד שנייה או חדש – איך לבחור משקפי השמש עם שיק

מלבד היותן חשובות לשמירה על בריאות העיניים, אין ספק שבימנו משקפי שמש מהוות פריט אופנתי לכל דבר, המשדרג כל מראה והופעה ומעניק לה טאץ’ ייחודי שיכול להיות מלא בנוכחות ואופי. כעת רק נשאלת השאלה היכן תמצאו משקפי שמש באמת מיוחדות ושיקיות, בין אם בחניות רגילות כזוג חדש או אולי בחנויות יד שנייה.

קניית משקפי שמש חדשות

אמנם יש בשוק שפע של משקפי שמש, אולם חשוב להבין כי לא כל זוג משקפי שמש יעניק לכם את הלוק השיקי המבוקש. במרבית המקרים בחנויות אופטיקה רגילות תמצאו קולקציות גנריות של משקפיים, עם קווי עיצוב דומים השולטים כרגע בשוק. משקפים אלו יכולות להיות יפות ואיכותיות, אבל כל נושא הייחוד שלהן מוטל בספק, וסביר להניח שתראו עוד זוגות משקפים רבות כאלו ברחוב. לכן למי שבאמת חשוב למצוא משקפי שמש מיוחדות ושיקיות כדאי לשנות כיוון ולחפש אותן בחנויות יד שנייה, שכיום גם מציעות את סחורתן אונליין, ללא צורך לצאת מהבית.

מבחר משקפי שמש יד שנייה

משקפי שמש יד שנייה המוצעות בחנויות מובחרות, לרבות כאלו המציעות משקפי שמש יד שנייה אונליין, יעניקו לכם מקור עשיר של פריטים איכותיים וייחודיים. רבות מהן מגיעות עם מסנניי קרינה, חלקן חדשות לגמרי וחלקן של מותגים מובילים, שלא תמצאו בשום מקום אחר ויהפכו את ההופעה לבלתי נשכחת.

למשל מצאנו בחנויות יד שנייה משקפי שמש במראה חתולי חדשות לגמרי, עם עיצוב דקיק ומאורך, עם עדשות בגון אדום ורוד ומסגרת שחורה, עם קו נשי מהפנט ממש כמו קוקו שאנל.

כמו כן מצאנו משקפי שמש יד שניה חדשים עם תווית גם בלוק חתולי רק יותר גדולות, בצבע לבן משובצות באבני זרקונים, ועם עדשות אפורות, עם מראה שיצא הישר מנשף של שנות השבעים.

בנוסף מצאנו בחנות יד שנייה אונליין משקפי שמש חדשות עם תגית של אירוקה, מסננות קרינה, עם לוק עגול וגדול שמכסה את הפנים ,עם מסגרת ועדשות בהירות בגוונים הנעים מלבן עד חום.

וזה רק ההתחלה. בחנויות יד שניה תוכלו למצוא משקפי שמש בשלל סגנונות, כמו משקפי שמש ממתכת דקיקה עם מסגרת זהב ועדשה כחולה עם קשת מוגבהת, משקפיים בסגנון משקפי טייסים בצבע שחור, משקפיים עגולות, כהות ומנומרות ועוד.

בחירת משקפי שמש יד שנייה

מתוך מבחר עשיר של משקפי שמש שיש בחנויות יד שנייה, כל אחת צריכה לבחור במשקפיים שמתאימים לתווי בפניה, לגוון העור, השיער וסגנון לבושה. כמו כן יש להבין מהו המסר שאת רוצה להעביר לעולם עם משקפי שמש שלך, למשל לשדר אלגנטיות ויוקרה, שמחת חיים וקלילות, רצינות ודיסטנטס, יצירתיות והרבה דרמה, ועוד.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן