מתי צריך מרכז גמילה מאלכוהול

מרכז גמילה מאלכוהול הוא המקום היחידי שיכול, בצורה מקצועית ואחראית, ללוות אנשים הנמצאים בהתמכרות לאלכוהול, ומבקשים להפסיק. הבקשה להפסיק את צריכת האלכוהול ובעצם לשבור את מעגל ההתמכרות הינה בקשה שיש לכבד בצורה יוצאת מהרגיל, מעל ומעבר. לא עוד בקשה רגילה, יומיומית, אלא הצהרה פנימית שהגיעו מים עד נפש, ואף מעבר לכך.

מדובר בהזדמנות פז שאין לפספס, הזדמנות שלא עולה כל יום, בה האדם מצא כוח פנימי מספק בכדי להצהיר כי הוא רוצה לקחת בחזרה את המושכות לחייו. לא מובן מאליו, ולא רגיל כלל, כך שאנו מפצירים בכם, במידה ואתם חווים את הרגע הזה כעת, את הקול הפנימי הזה שמצהיר שהספיקה לו ההתמכרות, והגיע הזמן לשינוי – אל תהססו. יש לפעול באופן מיידי, ולנצל את המומנטום.

מרכז גמילה מאלכוהול – כי זה החיים שלכם

חיים פעם אחת, וגם אם אתם מאמינים בגלגולים ותיקון נשמתי, הרי שהחיים האלו, שיש לכם כעת, הם חד-פעמיים, וההזדמנות לעשות מהלך כה רב עוצמה כגון הגמילה מאלכוהול היא הזדמנות שיש לאחוז חזק בשתי הידיים, ולא להרפות עד לניצחון המלא.

גמילה מאלכוהול היא תהליך שיכול להיות מורכב למדי. ההתרגלות וההתמכרות לופתות את המחשבה ואת הגוף, ויוצרות תלות כפולה ושלובה. כדי לצאת מזה, צריך כוח פנימי, ליווי מקצועי, וסביבה נוחה שמוכוונת לתמוך בנו, ולא להקשות עלינו.

קשה עד מאוד להיגמל מאלכוהול בסביבה הביתית. אחרי הכול, יש שם את כל האתגרים שמובילים אותנו לשתות מלכתחילה. אם היה את היכולת להפסיק בבית, הייתם מפסיקים מזמן, אז הוציאו מהראש את הרעיון הזה, כמה שיותר מהר, כדי שלא תבזבזו את הדחף להיגמל “על ריק”.

החיים שלכם מתרחשים כעת, ממש עכשיו, והם חולפים, כמו אצל כולנו. מגיע לכם לחיות טוב, לא משנה מה קרה בעבר. כדי לפגוש את העבר שרודף אותנו, לפגוש אותו באמת, בכנות מלאה, בגובה העיניים, יש להישאר פקחים. ליפול שוב ושוב לרחמים עצמיים זה לא יעיל, כפי שאתם יודעים היטב, ולכן יש לכם פתח החוצה, חרך דרכו נכנס אור, דרך שעוברים יד ביד עם הצוות של מרכז גמילה מאלכוהול .

תומכים בכם באהבה – ובמקצועיות

שילוב הכרחי זה, של אכפתיות אוהבת לצד מקצועיות חסרת פשרות, הוא הדבר העיקרי שמייחד מרכז גמילה מאלכוהול . השניים הללו, אכפתיות ומקצועיות, יכולים להספיק לגמרי, אך במרכזים מקצועיים ואיכותיים תקבלו הרבה יותר מזה. המתקנים נועדו לתמוך בכם, לכן הם נוחים, אסתטיים, נקיים ומתוחזקים היטב, כדי שלא יהיו קשיים נוספים מעבר לקשיים שאתם חייבים לעבור בדרך לגמילה.

הסביבה הנעימה והתומכת, לצד תוכנית הגמילה המסודרת והיעילה, ייצרו עבורכם את הכר הפורה לבריאת מציאות חדשה עבור עצמכם, וקבלת פרספקטיבה חדשה ומלאת תקווה לחיים ללא אלכוהול, ללא תלות, ועם עצמאות מלאה.

קרדיט לתמונות PIXABAY

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן