כמה עולה הדפסה על חולצות?

אחת השאלות הכי שכיחות כאשר מזמינים הדפסה על חולצה היא: כמה ההדפסה תעלה לנו? שאלה זו נשאלת כי האדם מהצד השני רוצה להיערך לסכום שישלם ולרוב הוא גם ירצה לדעת כמה יעלה לו לבצע הדפסה כזו על כמות של חולצות. חשוב להבין שהתשובה לשאלה זו תלויה במספר גורמים שעליהם נדבר כעת.

השפעת סוג החולצה על מחיר ההדפסה

עלות הדפסה על חולצות מושפעת ישירות מסוג הבד שתבקשו עבור החולצה. חוצות העשויות מבד כותנה יעלו פחות מחולצות העשויות מבד דרייפיט שנחשב ליקר יותר. כמו כן, קיימות חולצות נוספות מסוגים שונים שעשויות לעלות יותר. כך לדוגמא, חולצת קפוצ’ון לחורף תעלה הרבה יותר מטישרט קצרה.

האם יש צורך בהדפסה באמצעות גלופה או שזו הדפסה דיגיטלית?

הדפסה באמצעות גלופה היא הדפסה שבה תוכננה גלופה ייחודית עבור החולצה שלכם ויש תשלום על הכנת הגלופה בנפרד וללא קשר להדפסה עצמה שתחושב לפי כמות החולצות שתדפיסו. הדפסה על חולצה בשיטה הדיגיטאלית הממוחשבת תהיה זולה יותר, שכן את הגרפיקה מכינים דיי במהירות במחשב והיא יכולה לשמש להדפסה לחולצה אחת או מספר חולצות ללא כל בעיה. כמו כן, ניתן לבצע שינויים בגרפיקה במהירות מבלי להכין גלופה חדשה.

כמה הדפסות על חולצות תצטרכו?

עוד פרמטר שקובע את עלות ההדפסה הוא כמות החולצות. אמנם העלות עבור כמות חולצות היא גבוהה יותר מעלות של חולצה אחת, אך החישוב ליחידה כאשר מדפיסים בכמויות יהיה נמוך יותר. הדפסה על חולצות עם פונגו מאפשרת לכם גם הדפסה של חולצה אחת יחידה בעיצוב אישי וגם הדפסה של כמויות בהזמנה מראש.

האם תגיעו לקחת את החולצה מהחנות או שאתם מעוניינים במשלוח?

פרמטר נוסף שיש לו השפעה על המחיר הוא נושא המשלוח. אם אתם מגיעים לקחת את החולצה או החולצות שלכם מהחנות, לא תהיה לכם עלות משלוח, מקסימום דלק כדי להגיע אל החנות. אם בחרתם במשלוח עד הבית, רוב החברות יוסיפו עלות מסוימת. כמובן שאם תרצו שהמשלוח יגיע בדואר אקספרס מהיר, העלות תהיה גבוהה הרבה יותר.

האם אתם מעוניינים בהדפסה מהירה תוך 24 שעות?

זקוקים להדפסה מהירה תוך יום אחד בלבד? זה אפשרי, אך זה יעלה לכם קצת יותר. זה מצב שבדרך כלל מתרחש כאשר שכחתם לבצע את ההזמנה בזמן או שעלה לכם רעיון מגניב עבור מסיבה או אירוע ואתם חייבים את החולצות ממש מהר. ברוב החברות תשלמו על הזמנה מהירה של 24 שעות, תוספת עלות של 10-15 אחוזים יותר.

בשורה התחתונה, כמה זה עולה במספרים?

העלות נעה בטווח של 80 ₪ – 100 ₪ לא כולל הכנת גלופה ייחודית או התאמה אישית של עיצוב מיוחד. באשר להדפסת כמויות, מומלץ להתקשר ולשאול לפי הכמות הרצויה לכם.

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן