אורי אלטר – מומחה ישראלי לרפואה סינית

מתנדב במד”א, חובש קרבי בצבא עם תוכניות ללימודי רפואה – אחרי הטיול הגדול.

חוויות מדהימות, טרקים, נופים ואקסטרים, עד שיום אחד הכל נקטע בגלל בעיה רפואית.

התרופות שהביא איתו מהבית – לא עזרו.

רק מטפל מקומי אחד עם ידע ברפואה המסורתית ועם המלצות חמות, הצליח להעמיד אותו בחזרה על הרגליים ולאפשר לו להמשיך לטייל.

אלא שלאלטר היו בשלב הזה כבר תוכניות קצת אחרות – הוא החליט ללמוד רפואה סינית ולהקים את מרפאת אורי אלטר, המספקת טיפולים לקהלי יעד מגוונים.

אורי אלטר זה לא שם קונבנציונלי למומחה ברפואה סינית

אבל זה לא מפריע לו להשתמש בשיטות שפותחו כבר לפני 2000 שנה וכבר אז נודעו בתור שיטות מרפא מועילות שעוזרות לרפא מחלות קשות ולטפל בשלל מצבים רפואיים מורכבים.

כיום אורי אלטר כבר לא עובד לבד. איתו במרפאה עובדים עוד מטפלים ישראלים ברפואה סינית, שפועלים מתוך  תחושת ייעוד לעזור לכמה שיותר אנשים – להרגיש טוב יותר, לחיות בריא יותר ולשפר אינספור היבטים בחיים.

אז נכון – רפואה סינית היא כלי עוצמתי שפותח לפני אלפי שנים ונחשב עד היום לתחום מסורתי וכמעט אלילי בעולם הרפואה, אבל כיום אפשר למצוא טיפולים רפואה סינית גם בקליניקות של קופת חולים ויש גם רופאים קונבנציונליים שנוכחו במו עיניהם ויודעים היטב לספר כיצד הרפואה הסינית שינתה את חייהם. הם ממליצים על טיפולי רפואה סינית גם למטופלים שלהם ואילו מהצד השני – הצוות של מרפאת אורי אלטר, כמו מטפלים רבים אחרים בתחום הרפואה הסינית במדינות המערב, יודעים כיצד לשלב בצורה אופטימלית את שיטות הטיפול המסורתיות, הפלאיות של הרפואה הסינית, עם הטיפולים האגרסיביים של הרפואה המערבית, לקבלת תוצאה מיטבית ומיטיבה עם המטופלים.

תחומי התמחות של מרפאת אורי אלטר

כיום, כאמור, אורי אלטר לא עובד לבדו בתחום. יש לו מרפאה לרפואה סינית, בה פועלים לצידו מטפלים נוספים בתחום, התורמים – כל אחד ואחת מהם – את הידע והניסיון שלהם.

כיום המרפאה מציעה מגוון סוגי טיפולים בתחום הרפואה הסינית והאלטרנטיבית, על פניה השונים:

עיסויי שיאצו – טיפול עיסוי שמגיע מיפן, מבוסס על עקרונות הרפואה הסינית. טיפול שיאצו כולל לחיצות על נקודות מסוימות לאורך גוף המטופל כדי לשחרר חסימות אנרגטיות, לגרום לתחושת הקלה ושחרור, לסייע משמעותית ולספק תמיכה לטיפול בבעיות נפשיות ופיזיות.

תזונה סינית – תזונה מותאמת אישית לכל מטופל בהתאם למאפיינים וקשיים רפואיים. התייחסות לתזונה כאל גורם משמעותי בתהליכי הריפוי של הגוף, בהתאם לגישה הסינית לגבי מזונות עם איכות של “קירור” לעומת “חימום”, מזונות בעלי איכות של YIN לעומת מזונות עם איכויות של YANG ועוד.

דיקור לילדים – טיפול משלים שצובר תאוצה בשנים האחרונות בזכות ההשפעה המיטיבה שיש לו והיכולת שלו לצמצם את הצורך בטיפולים תרופתיים קונבנציונליים. עם פוטנציאל ריפוי גבוה ועם טיפול עדין ותומך.

טיפולי רפואה סינית משולבים – אורי אלטר עושה שימוש משולב במגוון שיטות טיפול מעולם הרפואה הסינית, אשר תורמות לשיפור איכות החיים, מסייעות להקלה ולרגיעה במצבים רבים וכוללות שימוש בתנועה, תזונה, צמחי מרפא, מגע ועוד.

טיפולי דיקור למבוגרים – שימוש במחטים עדינות לאורך הגוף, על גבי נקודות משמעותיות לזרימת האנרגיה התקינה בגוף. מסייע להפגת כאבים ומתחים, מסייע להתמודדות עם תופעות לוואי של טיפולים תרופתיים, מספק תמיכה לטיפול במגוון מחלות.

טיפולי דיקור להרזיה – שילוב של טיפולי דיקור ממוקדים למערכת העיכול, לצד טיפול תזונתי וטיפול קונבנציונלי מספק תמיכה משמעותית בתהליכי הרזיה ומאפשר להשיג הרזיה מהירה ובריאה יותר, עם השפעה לטווח ארוך.

לסיכום, מרפאת אורי אלטר מספקת טיפולים מעולם הרפואה הסינית המספקים סיוע ותמיכה במגוון רחב של בעיות רפואיות ורגשיות. רוצים לגלות עוד על העולם המופלא של הרפואה הסינית? היכנסו לאתר!

קרדיט תמונה: envato

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן