כמה עולה ניקוי בלחץ מים גבוה

מים בלחץ גבוה הם חומר ניקוי אפקטיבי מאין כמוהו. באמצעותם אפשר לנקות בהצלחה משטחי בטון, חניונים, ריצוף חוץ, חומות אבן, גגות ועוד, ולהעלים מהם כתמי שמן, פיח, בוץ, קילופי צבע, עובש, לשלשת יונים, חלודה ופגעים אחרים שקשה עד בלתי אפשרי להסיר בדרכים אחרות. באופן טבעי גם כשהתועלת גבוהה עולה גם שאלת העלות – ובכתבה זו תמצאו תשובה לשאלה שבכותרת, מהו המחיר של ניקוי בלחץ מים גבוה.

המחיר של ניקוי משטחים קטנים

המחיר של ניקוי משטחים מכל הסוגים באמצעות מכונת לחץ מים גבוה משתנה בהתאם למספר פרמטרים עיקריים. שיקול אחד לקביעת הצעת מחיר יהיה מצב המשטח ועד כמה הוא מלוכלך, שיקול משמעותי שני הוא מידת הנגישות אל המקום שאותו רוצים לנקות ועוד שיקול מרכזי הוא שטח הקיר, הגג או הריצוף.

עבור משטחים קטנים יחסית מחיר ניקוי בלחץ מים יהיה יחסית גבוה בהשוואה למשטחים הגדולים יותר. כך למשל עבור משטח בטון שמשתרע על 100 מ”ר טווח המחירים המקובל הוא 1,200-1,600 ש”ח, וכשיש נסיבות שהופכות את הטיפול למורכב יותר – העלות עשויה להגיע גם 2,000-3,000 ש”ח.

המחיר של ניקוי משטחים גדולים

כמו במקרים רבים אחרים, ככל שגודל השטח שזקוק לניקיון יסודי עולה, כך המחיר למטר רבוע פוחת. אם ניקוי משטח קטן עם לחץ מים גבוה יעלה 12-30 ש”ח למ”ר, במקרה של שטח גדול טווח המחירים המקובל הוא 2-6 ש”ח למ”ר. בהתאם גם עבור ניקיון של חניון בשטח של 1,000 מ”ר תשלמו לא יותר מכמה אלפי שקלים בודדים, וכאמור התוצאות תהיינה מצוינות.

החיסכון המשמעותי של ניקוי עם לחץ מים גבוה

אמנם הניקוי באמצעות מים בלחץ גבוה הוא שירות שיש לשלם עליו כמה מאות שקלים, ואם השטח גדול גם אלפי שקלים, אבל כדאי לדעת שבדרך זו אתם גם חוסכים סכום כסף לא מבוטל. סיבה אחת לכך ששיטת ניקיון זו נחשבת למשתלמת מאוד היא שאין צורך בחומרי ניקוי, אלא במים בלבד. סיבה נוספת היא שציוד משוכלל ומיומנות בשימוש בו מפחיתים באופן משמעותי את כמות המים הנדרשת לצורך הניקיון של הקיר או הריצוף המדוברים. גם לעובדה שנדרש זמן קצר יחסית כדי להשלים את הניקוי יש חלק בהצעות המחיר האטרקטיביות שתקבלו, ובפרט כשתבחרו באופציה של ניקוי בלחץ מים גבוה עם חברת נקי בלחץ.

היתרונות הנוספים של ניקיון קירות וריצופים עם לחץ מים גבוה

על-מנת להבין עד כמה משתלם היחס שבין תועלת לבין עלות כשבוחרים בניקיון עם לחץ מים גבוה, כדאי להכיר את היתרונות הנוספים של השיטה. כשהמלאכה מופקדת בידיים מנוסות ומיומנות, אין סיכון לנזק לתשתית, ומאחר שאין שימוש בחומרי ניקוי גם אין חשיפה לכימיקלים שעלולים להיות מזיקים. בזכות היעדר הכימיקלים מושגת גם תועלת אקולוגית, ועוד יתרון הוא היכולת להסיר לגמרי גם מפגעים קשים כמו פיח או צואת יונים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן