כל מה שרציתם לדעת על השגת ויזה לישראל

על כל אזרח זר המעוניין להיכנס למדינת ישראל להגיש בקשה לקבלת אשרה/ויזה לישראל בהתאם לחוק הכניסה לישראל, התשי”ב-1962. עם זאת, קיימים סוגים שונים של אשרות כניסה לישראל, כאשר סוג האשרה הנדרש בכל מקרה נקבע לפי מטרת הכניסה לארץ, ולכן לעיתים מדובר בסוגיה סבוכה המצריכה סיוע מידי גורם מקצועי הבקיא בתחום.

מי צריך ויזה לישראל ומהם עיקרי החוק בעניין זה? כיצד ניתן להבטיח כניסה חלקה לישראל? איפה ניתן למצוא עורכי דין לענייני משרד הפנים שהינם בקיאים ומומחים בתחום? על כך יפורט במאמר הבא.    

ויזה לישראל – עיקרי החוק בנושא

ככלל, החוק המסדיר את תחום קבלת האשרות/הויזות לישראל הוא חוק הכניסה לישראל, התשי”ב-1962, לצד התקנות השונות שהותקנו מכוחו של החוק, אשר קובעים את כלל התנאים והדרישות לבקשת ויזה לישראל – שנדרשת עם כניסתו לשטח המדינה של כל אדם זר שאיננו אזרח ישראלי, לצרכי תיירות או ביקור לתקופה מקסימלית של שלושה חודשים – ומונים את כלל סוגי האשרות הקיימים.   

בעניין זה, יצוין כי מדרישת קבלתה של ויזה לישראל, שכאמור חלה על כל אדם זר הנכנס לישראל ושאיננו אזרח ישראלי, הוחרגו עולים חדשים שזכאים לכניסה לארץ מתוקף חוק השבות ואזרחיהן של מספר מדינות שלישראל יש הסכם דו-צדדי עימן, לרבות ארה”ב, קנדה, מדינות האיחוד האירופי וכדומה, שהינם זכאים לקבלת ויזה לישראל (ויזת תייר) עם הגעתם למדינה.       

כיצד ניתן להבטיח “כניסה חלקה” של אזרח זר אשר מגיע לישראל?

ראשית, יש לבחון מהי מדינת המוצא שממנה מגיע האזרח הזר לישראל, שכן במידה ומדובר באחת מהמדינות הנכללות במקבץ המדינות שאזרחיהן נדרשים להיערך לקבלת ויזה מראש במדינת מוצאם, יש לפעול בהתאם במדינת המוצא טרם ההגעה לישראל.

שנית, עם הגעת האזרח הזר לביקורת הגבולות, יש להציג בפני הפקידים מסמכים המעידים כי ישנם מרכיבים הקושרים את האזרח למדינת המוצא שלו, לרבות דירה שברשותו, עבודה מסודרת שבה הוא מועסק, פירוט מצבו הכלכלי, שבידיו אמצעים מספקים למימון חופשתו בישראל, הצגת נתונים אודות מקום לינה של האזרח בישראל, גילו של התייר וכדומה.          

עורכי דין לענייני משרד הפנים, לרבות השגת אשרה/ויזה לישראל – דוד אנג’ל 

גם במקרים בהם סורבה כניסתו לישראל של אזרח זר בידי ביקורת הגבולות, ניתן לערער על ההחלטה באמצעות הסדרת כל סוגי האשרות במשרד הפנים, אך ישנו צורך בנקיטת פעולה מהירה. על כן, במקרים אלו מומלץ לפנות לעורכי דין לענייני משרד הפנים, שהינם בקיאים בדיני הכניסה לארץ.

עורך דין דוד אנג’ל, בעל ניסיון עשיר ורב שנים בתחום דיני הכניסה לארץ, השגת ויזה לישראל ושהייה בארץ. אם אתם תרים אחר סיוע וליווי משפטי מקצועי ובלתי מתפשר בעניין בקשות לקבלת ויזה לישראל עבור אזרחים זרים, זה המקום עבורכם.

התקשרו עכשיו 072-2160056.     

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן