דור 18 – בואו להכיר מרכז שירות שהוא יותר משירות

החיפוש אחר מרכז שירות אמין ונכון יכול בלא מעט פעמים להפוך משימה מפרכת הדורשת מכם לא מעט תשומת לב לגבי האמינות, השירות ובעיקר בטיחות נסיעת הרכב. נשמע לכם מוכר? בדיוק כאן רצינו לספר לכם אודות סוד ההצלחה של מרכז שירות דור 18 פתח תקווה והסביבה בניהולו של דודי מייסד המרכז.

מרכז השירות דור 18 פועל מזה ארבע שנים ויותר ומציג את טובי נותני השירות בעלי ניסיון ומוניטין בן יותר מזה שלושה עשורים וכאן מתאפשרת גם לרנו, לדאצ’יה או לניסן שלכם לקבל את היחס המועדף ביותר! 

מרכז שירות דור 18 – למה דווקא כאן?

“הניסיון מדבר בעד עצמו” אומר לנו דודו מנהל ומייסד מרכז השירות ואף מוסיף אודות חשיבותו הקריטי של שירות מצוין.

“אם הלקוח לא מרוצה אנחנו לא מרוצים” אומר לנו דודו וממשיך לדבר על השירות המצוין שהוא למעשה זה שיוצר את המשוואה של מרכז שירות ברמה גבוהה או במילים אחרות מוסך או מרכז שירות סופר מוצלח!

מרכז השירות דור 18 הוקם לפני כמה שנים ומאז ועד היום מספק את כל השירותים המקצועיים ביותר לצד טכנולוגיה מתקדמת כמו דיאגנוסטיקה ראשונית, פחחות, מיזוג האוויר לרבות מגוון של אפשרויות והתנהלות קלילה ונכונה מול כל חברות הביטוח.

“כמה פשוט כך גם קל וכל מה שבאמת חשוב זה לנגיש ללקוח את כל מה שהוא צריך” אומר לנו דודו ומדבר על גמישות מרכז השירות והיכולת שלו לספק ללקוח בדיוק את מה שהרכב שלו צריך כדי לייצר נסיעה אמינה ובטוחה לאורך שנים.

אילו שירותים אפשר לקבל בדור 18?

“מרכז השירות הזה הוקם מתוך אמונה ואהבה לאנשים” אומר לנו דודי ומתגאה בכל הטיפולים החל בטיפולים קבועים שנתיים, הכנות לטסט ואפילו ביקור לא צפוי בו הרכב צריך את התיקון הנכון.

“אנשים רוצים להגיע למוסך כמה שפחות פעמים” אומר דודו ומספר שהוא תמיד פתוח ומרוצה מלפגוש את הלקוחות הקבועים והחדשים ומאידך גיסא, השאיפה היא לתת שירות ברמה גבוהה ולא להתפשר על רמת ביצוע שתייצר כמה שפחות ביקורים וכמה שפחות עלויות או בירוקרטיה מייגעת.

“רמות הביצוע, אנשי המקצוע, הטכנאים, המכונאים שעוברים השתלמויות, אלו הם רק חלק מהסיבות ששמות את המרכז שלנו על המפה של פתח תקווה והסביבה”. ממשיך ומציין דודו ומתגאה בעובדים נאמנים, חרוצים, מסורים ובעיקר כאלה שיודעים ויכולים לפתור את הבעיה בטרם החלה או הייתה לגדולה יותר.

בסיכומו של דבר, כולם שואפים לקבל שקיפות מלאה, תיקון מצוין והצעת מחיר הגונה וכאן המקצוענים של דור 18 נכנסים לתמונה ומאפשרים את השירות הטוב ביותר ולשביעות רצון בשני הצדדים.

גרים באזור פתח תקווה והסביבה? את הטיפולים של דור 18 אתם יכולים לקבל 24/7 , נגישות לכל סוגי הקהל, נגישות לבעלי מוגבלויות וכל מה שהרכב שלכם באמת צריך- הפעם הכול לצד הכרה מטעם משרד התחבורה, חברות באיגוד המוסכים וכל ההסדרים המבוקשים אל מול כל חברות הביטוח.

זקוקים להכניס את הרכב שלכם לטיפול שנתי? בואו לפגוש את דודו ואת מרכז השירות דור 18 – כי לכולם מגיע השירות הטוב ביותר.
תמונה: RF123

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן