איך להיפטר מגו’קים אחת ולתמיד? 5 שיטות מנצחות

מיותר לציין כי אף אחד מאיתנו לא אוהב את המצב בו אנו חוזרים הביתה מעבודה או מכל מקום אחר ומגלים לפתע ג’וק באמצע הבית. על כן, חשוב לדעת כי בעת בה אתם מזהים ג’וק בסביבת הבית שלכם, ניכר כי הסביבה המזוהמת עשויה להתרבות תוך פרק זמן מהיר במיוחד, מה שעשוי להוביל לאי נעימות בלשון המעטה ולעיתים גם לפגיעה בבריאות. עליכם לזכור כי כל אותם תיקנים שמסתובבים ברחובות ובבורות הביוב עשויים להיות אלה שמסתובבים בחלל הבית שלכם ולהעביר אליכם את כל המחלות והחיידקים שהם צברו.

  1. פנס ומלכודות דבק – השתמשו במלכודות דבק לג’וקים במטרה לאתר מקומות עם רמת זיהום גבוהה. עליכם לבצע בדיקה לאותן מלכודות לאחר מספר ימים שכן, במקומות מזוהמים יותר תוכלו להבחין בכמות גבוהה יותר של ג’וקים על גבי המלכודת, בעוד כי במקומות מזוהמים פחות תפגשו בפחות ג’וקים.
  2.  חורים ומרווחים בבית – ניתן לומר באופן חד משמעי כי מלכודות דבק עשויות להיות יעילות במיוחד בעת בה מדובר על מיגור תופעת הג’וקים בחלל הבית, אך לכל אותן מלכודות אין דרך למנוע את הגעת הג’וקים מבחוץ. במטרה למנוע את אותה הגעה מבחוץ, יהיה עליכם לבצע שימוש בחומרי איטום על מנת לסתום את כל נקודות הגישה הקיימות בביתכם. מוטב לחפש אחר חורים בין הקירות, בארונות האמבטיה, בין הפאנלים וכיוצא בכך.
  3. ג’ל ייעודי לתיקנים – אחד הפתרונות היעילים והאפקטיביים ביותר נגד ג’וקים יהיו באמצעות שימוש בג’ל ייעודי נגד ג’וקים. ברוב המוחלט של המקרים, את פתיונות הג’ל תקבלו במזרק שמכיל בתוכו את החומר הייעודי, חומר שתוכלו להניח על גבי האחרונות, המרווח הקיים בין הארונות, בסדקים הנמצאים בין הקירות, מאחורי המקרר וכן הלאה. תוכלו לדעת אם השיטה עבדה לכם בכך שתתחילו להבחין בג’וקים מתים ברחבי המטבח.
  4. חומצה בורית – חומצה בורית, חומר גלם שמרכיב בין היתר את משחקת השיניים שלנו וכן גם את אבקות הכביסה השונות עשוי להיות אפקטיבי במיוחד מול ג’וקים. למרבה הצער, ברוב המוחלט של המקרים השימוש בשיטה זו מתבצע במינונים לא נכונים, מה שעשוי להוביל לא פעם ולא פעמיים להתפוגגות החומר באוויר, דבר שמהווה סיכון בריאות, לרבות במקרים בהם ישנם בעלי חיים וילדים בגיל הרך בבית שלכם.
  5. לקרוא לאיש מקצוע – מיותר לציין כי במידה ואתם מעוניינים במניעה האידיאלית ביותר עבור חלל הבית שלכם, כזו שתבטיח כי הג’וקים לא יחזרו להטריד אתכם לאורך פרק זמן ארוך וממושך, ההמלצה המרכזית תהיה לפנות אל חברת הדברה בחיפה או בכל עיר אחרת בסביבת ביתכם שכן, ניכר כי מדובר על הפתרון שיבטיח לכם שקט נפשי וביטחון מלא כי לא תצטרכו לחוות את אותן אי נעימויות שוב ושוב.
מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן