המדריך לבחירת מתנות למפקד

המפקד הוא אדם איתו מתקיימת מרבית האינטראקציה במהלך השירות הצבאי, כך שמן הראוי לציין חגיגות שונות כחגיגת יום הולדת או אף שחרורו ולהעניק לו מתנה הולמת.

למה ראוי להעניק למפקד מתנה? כמה כסף רצוי להשקיע? איזו סוג מתנה לרכוש?

כל התשובות לשאלות הבוערות כאן לפניכם

מתנה למפקד- מדוע?

לפני שאתם רוכשים מתנה לחבר או אדם קרוב, קרוב לוודאי שאינכם מהרהרים במחשבה מדוע אתם מעוניינים להעניק להם מתנה. כלומר, החיבור והקשר האישי הם שהביאו אתכם להענקה. כך גם באשר למפקד בצבא, הסיבה הראשונה והעיקרית היא כיוון שהוא דמות מרכזית בחייכם, לפחות עתה, במסגרת השירות הצבאי, ראוי להעניק לו מתנה המסמלת את הערכתכם אותו. שנית, באופן טבעי לגמרי, קחו בחשבון שהנתינה והחשיבה, כמובן ממקום אמיתי וכנה, יכולה לתרום רבות לחוות דעת המפקד עליכם, דבר הנחוץ במיוחד במהלך השירות הצבאי. עם זאת, לא כל מתנה אותה מציע המוכר או המוכרת בחנות המתנות ראויה, מתאימה ואף מכבדת את המפקד שלכם, מה תעשו אתם שואלים? אל דאגה, אתם לא לבד! לצורך כך אנו פה, בדיוק עבורכם.

עלות המתנה

שאלת השאלות אותה כמעט כל אדם באשר הוא המעוניין לרכוש מתנה, ובפרט חיילים במהלך שירותם הצבאי, שואלים. שהרי, אין צורך לחדש לכם בכמה אתם משתכרים לחודש. ראשית, הדבר הראשון שצריך להימנע ממנו הוא רכישת מתנה בעלות גבוהה למדי שאינה הולמת את משאביכם כחיילים, דבר העלול להיתפס בעיני המפקד כחנופה, וחבל. עם זאת, אין זה אומר שאתם צריכים לרכוש עבורו מתנה זולה למדי, אלא: איזון, זהה שם המשחק.

אז מהו אותו איזון? ערכו חישוב של ההוצאות הקבועות שלכם והפרישו סכום בו אתם חושבים שתוכלו לעמוד, וזכרו, המפקד שלכם ממש לא מעוניין שלא תצליחו לסגור את החודש בגללו.

מתנה ראויה

בגדול, שאלו את עצמיכם, מהי מטרת הנתינה שלכם? סביר להניח שרובם תענו את התשובה הבאה: להביע הערכה, וזוהי בעצם המהות של מתנה ממקום פנימי ואמיתי. הערכה לא חייבת להגיע באמצעות נתינת מתנה יקרה ומוגזמת, אלא מספיקה בהחלט מתנה סמלית אך מכבד, למה הכוונה? יש להימנע כליל מרכישת מתנות ‘עוקצניות’ או גסות, גם אם זה נעשה מתוך צחוק והומור, אלא מתנה כזו שבאמת עשויה לשמש את המפקד לצרכים חיוביים.

מתנה מותאמת

הכלל השלישי הינו התאמת הפריט או הפריטים הנרכשים עבור המפקד שלכם, באופן אישי. חשבו באופן הבא, מה היה מרגש אתכם יותר, מכתב הערכה כללי אותו אתם מקבלים או מכתב כזה שנוסח בדיוק עבורכם ובהלימה אליכם? ובהערכה שעניתם על האופציה האחרונה, כך גם בדבר מתנות למפקד. אתם יכולים לנסות ולחשוב מתוך ההיכרות האישית שלכם עימו מהם התחביבים או הצרכים שלו ובהלימה לכך לנסות ולהתאים את המתנה. כך למשל, אם ידוע לכם שהמפקד שלכם חובב מוזיקה, אתם יכולים לרכוש עבורו אוזניות איכותיות וכיוצא בזה. אך אם אינכם מודעים לתחביבו, וזה בסדר גמור אגב, בירור קטן עם מפקד הקרוב אליו לא יזיק.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן