צמידים לאישה הם אחד מבין סוגי התכשיטים שנשים אוהבות במיוחד. אין אישה שלא אוהבת לשדרג את המראה החיצוני שלה באמצעות תכשיטים בכלל וצמידים בפרט. מחקרים רבים שנערכו בתחום מצאו קשר ישיר בין קניית תכשיטים לבין מפלס מצב הרוח של כל אישה. אז אחרי שיש לך שרשראות מיוחדות, עגילים וטבעות, הגיע תורם של הצמידים.  הצמידים לאישה מהווים פריט בסיסי בכל קופסת תכשיטים ומדי שנה מגיעים צמידים חדשים בעיצובים מרהיבים המוסיפים חן, יופי ועניין למראה החיצוני של כל אישה.

חנות התכשיטים 925 פנדה מציעה מגוון עצום של  צמידים לאישה העשויים ממגוון סוגים של מתכות, צמידי כסף, צמידים בציפוי זהב, צמידי גולדפילד ועוד. נשים אופנתיות אוהבות מבחר גדול של צמידים כדי שהן יוכלו להתאים את סוג הצמיד ואת הסגנון שלו לכל סוג בגד שהן לובשות.

במאמר זה נדון בסגנונות העיצובים הנפוצים של הצמידים ונלמד איך למדוד את מידת הצמיד כאשר אנחנו קונים צמידים לאישה בחנויות און ליין.

צמידים לאישה – מהם העיצובים הנפוצים

צמידי חוליות

צמידי חוליות עשויים מחוליות של מתכת אשר מחוברות אחת לשנייה עד ליצירת צמיד המזכיר במראה שרשרת. יש מבחר עצום של צמידי חוליות, יש חוליות עבות, יש חוליות דקות, יש צמידים לאישה העשויים מכסף, יש העשויים ממתכת מצופה זהב, יש מגולדפילד ועוד.

צמידים מפנינים

צמידים מפנינים יוסיפו את הטאצ’ היוקרתי והקלאסי לכל הופעה. בדומה לצמידי החוליות גם  הצמידים מפנינים מחוברים מפנינה לפנינה עד שהם חוברים יחד לצמיד קלאסי מושלם. יש פנינים בגוונים שונים, יש פנינים בגוון לבן או לבן מלוכלך, יש פנינים בגווני הכסף ויש פנינים בגוונים כהים. מעצבים העוסקים בעיצוב צמידים לאישה נוטים לא אחת לגוון ולצרף פנינים בגוונים שונים לצמיד אחד.

צמידים עם תליונים

צמידים עם תליונים אף פעם לא יוצאים מהאופנה. יש תליונים העשויים ממגוון מתכות כמו כסף, ציפוי זהב ועוד, יש תליונים חלקים, יש תליונים מרוקעים ויש תליונים המשובצים באבני חן.

צמידי טניס

צמידי הטניס הם בין הצמידים האלגנטיים והמתוחכמים ביותר, ולכן הם הבחירה המושלמת לכל מי שמחפש או מחפשת צמידים לאישה.

צמידים לאישה – איך תבחרי את גודל הצמיד

אתר התכשיטים 925 פנדה, מציע מגוון גדול של תכשיטים העשויים מחומרי גלם שונים ובסגנונות שונים. אם אתם אוהבים לקנות תכשיטים ברשת און ליין אתם צריכים ללמוד לדעת איך למדוד את אורך הצמיד כדי להתאים אותו התאמה מושלמת ליד. הנה שיטה מומלצות וקלה למדידת אורך הצמיד.

צמיד לנשים – למדוד את אורך הצמיד באמצעות חוט

קחו חוט, אפשר גם חוט תפירה, חתיכת נייר, סרגל ועיפרון. את החוט יש ללפף מסביב לשורש כף היד ולהקפיד שהחוט לא יהיה צמוד מדי או רופף מדי. רצוי להשאיר מרווח של שתי אצבעות בין החוט לבין פרק כף היד.

לאחר המדידה קחו את החוט, הצמידו אותו לסרגל ישר ומדדו את האורך שלו. רשמו על הנייר את מספר הסנטימטרים והשוו אותם למידות הצמיד שאהבתן באתר.

לסיכום, איך לבחור צמידים לאישה? לפי הסגנון ולפי המידה!

אם מצאת צמיד בסגנון שאת אוהבת ובמידה שלך, כדאי לך לקנות אותו עוד היום. מבחר גדול של צמידים לאישה יעשירו את תיבת התכשיטים ויתאימו לכל סגנון של בגד.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן