איפה משכירים  ציוד לאירוע הבא

השכרת ציוד לאירועים הוא צורך שעולה בכל פעם שאנו מקיימים אירוע חברתי, מסיבה, כנס, הרצאה ועוד. יש הרבה חברות בתל אביב העוסקות בהשכרת ציוד לאירועים אבל “ביט פארטי” יש רק אחת.

לא לחינם נבחרה חברת ביט פארטי כחברה המובילה בתחום, ציוד ההשכרה של החברה מתאים לכל אחד ואינו דורש ידע טכני כד להפעיל אותו, צוות החברה מלווה כל לקוח באופן אישי לאורך כל האירוע, דואג להצלחת האירוע ומרגיש שהצלחת האירוע שלכם, היא גם הצלחת האירוע שלהם.

במאמר זה נביא סקירה קצרה על אודות כל המוצרים והציוד שחברת ביט פארטי מציעה כדי שהאירוע שלכם יוכתר בהצלחה!

ביט פארטי – סקירה קצרה על סוגי הציוד להשכרה

חברת ביט פארטי מציעה השכרת ציוד הגברה לכל סוג של אירוע

כמה פעמים השתתפתם באירוע והרמקול חרק וצעק או לחילופין עבד בעוצמה נמוכה מדי עד  שקשה היה לשמוע את הדוברים – בחברת ביט פארטי זה לא קורה.

בחברת ביט פארטי מבטיחים להתאים לכם את ציוד ההגברה המתאים ביותר בהתאם לסוג האירוע ולמיקום האירוע.  כל הציוד בחברה תקין ועובר בדיקת איכות אחת לפרק זמן, כאשר הציוד נשחק, מתקלקל או נהרס, בביט פארטי מחליפים אותו מיד בציוד חדש. 

·         השכרת ציוד תאורה

את השכרת הציוד לתאורה יש להתאים לאופי האירוע, לערב עם חברים, למסיבת יום הולדת, לכנס, להרצאה או לאירוע משפחתי. כל סוג של אירוע דורש היערכות שונה  והתאמה אינדיבידואלית של ציוד התאורה.

בביט פארטי מציעים מגוון גדול של ציוד לתאורה כמו השכרת פנסים כמו לדוגמא, פנס אולטרה סגול, פנס פאר לד, השכרת תאורת גרילנדות וקריסמס או השכרה של חבילת תאורה ספישל ועוד.

·         חברת ביט פארטי מציעה השכרת מקרנים ומסכים

כל אירוע המכיל הקרנת מצגות, הקרנת תמונות או שקופיות ועוד על גבי מסך מחייב לשכור מקרנים ומסכים. איכות הציוד וההתאמה שלו לאופי ולסוג האירוע תהיה הפרמטר המרכזי שישפיע על הצלחת האירוע.

רוצים לשכור מסכים ומקרנים? צרו קשר עם חברת ביט פארטי, ספרו להם על אופי האירוע שלכם ועל המיקום והם ידעו לבחור עבורכם את המסך והמקרן המתאימים ביותר.

בנוסף, בביט פארטי תוכלו לשכור מסכי טלוויזיה, סטנד למסך, קליקר למצגות, השכרת סטנד רצפתי למסכי טלוויזיה ועוד.

·         השכרת גנרטורים

כאשר אתם מארגנים מסיבה, חתונה או ערב ריקודים במקום שבו אין תשתיות לחיבור לחשמל אתם צריכים לשכור גנרטור.

בחברת ביט פארטי מציעים גנרטורים בגדלים שונים, חלק מהגנרטורים הם קטנים וקומפקטיים שאותם אפשר לשנע ברכב פרטי וחלק מהם גדולים וכבדים שאינם נכנסים לרכב פרטי ודורשים רכב גדול יותר.

הגנרטורים שאנחנו מציעים הם גנרטורים איכותיים ותקינים, גנרטורים עם מייצבי מתח שימנעו נפילות של חשמל במהלך האירוע,  שלא יגרמו לנזקים לציוד ולא יעיבו על שמחת האירוע.

·         השכרת קריוקי

בעזרת ערכת קריוקי תוכו להעביר ערב מרגש, מצחיק ומשעשע, אך בתנאי שתדעו לבחור את ערכת הקריוקרי הנכונה, את הערכה שתאפשר לכם שמיעה צלולה ובהירה.

ערכת קריוקי מורכבת ממערכת הגברה, רמקול ומיקרופון.

בחברת ביט פארטי לא מתפשרים על איכות המוצר ומבטיחים לכם ערכות  מגוונות, כולן מכילות ציוד קריוקי איכותי וכולן ערכות תקינות וחדשות. 

לסיכום, מחפשים ציוד לאירועים, למסיבות , לכנסים ועוד, צרו קשר עם חברת ביט פארטי.

חברת ביט פארטי היא החברה המובילה בתל אביב ובאזור המרכז בהשכרת ציוד לאירועים. החברה מציעה מגוון גדול של ציוד כמו ציוד לתאורה, גנרטורים, ציוד הגברה, מקרנים ומסכים, ערכות קריוקי ועוד.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן