ביטוח נסיעות לחו”ל – למטיילים בארה”ב

מתכננים לבקר בקרוב מאוד בארה”ב? חובה עליכם לדאוג כי יהיה לכם ביטוח נסיעות בתוקף. באמצעות ביטוח נסיעות לחו”ל תוכלו להיות בטוחים כי תוכלו לטייל ללא חשש. הביטוח אמור להיות כזה שמתאים לכם כמו כפפה ליד מבחינת כל ההיבטים האפשריים. אם מבחינת הכיסויים שהוא מציע, ואם מבחינת האפשרויות לשינויים עתידיים. הרי טיול בארה”ב יכול להביא איתו שינויים שונים שלא באמת תהיו מודעים אליהם. אז מה חובה לדעת לפני שסוגרים ביטוח נסיעות לארצות הברית? שווה לכם לקרוא את המאמר הבא על מנת שתוכלו להיות מוכנים. הרי הטיול הגדול בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות חייב להיות טיול שעונה על כל הציפיות שלכם.

ביטוח נסיעות הוא חובה?

יש כאלה שרואים את ביטוח הנסיעות לחו”ל בתור פרמטר שהוא בגדר רשות. אך למען האמת טיול בחו”ל ללא ביטוח נסיעות בתוקף זוהי החלטה שעלולה לסכן אתכם. הרי העלויות של טיפול רפואי בארה”ב או בכל מדינה אחרת תעלה לכם ביוקר, הרבה מעבר למה שחשבתם לעצמכם. כל ביקור אצל הרופא, ולא משנה מאיזה סיבה, מסתכם בכמה מאות דולרים. זוהי הסיבה שבגללה מי שאין לו ביטוח נסיעות לארצות הברית חושב פעמיים לפני שהוא מבקר את הרופא. אתם מבחינתכם צריכים לדעת כי בכל פעם שתרצו לראות את הרופא תוכלו לגשת אליו.

מהי העלות של ביטוח נסיעות לארצות הברית?

המחיר של ביטוח נסיעות לארה”ב משתנה בהתאם לפרמטרים שונים. המחיר שאותו אתם תשלמו לא יהיה המחיר שאותו אנשים אחרים ישלמו. המצב הבריאותי הקודם, לצד המציאות הבריאותית הנוכחית ישפיעו רבות על המחיר. אך ברוב המקרים אנו מדברים על מחיר שנע סביב כמה דולרים ליום אחד. ככל שהטיול יהיה יותר ארוך, כך מן הסתם יהיה עליכם לשלם מחיר גבוה  על הביטוח. אך גם אם תשלמו כמה מאות דולרים על הביטוח, זה יהיה לכם משתלם. זוהי האפשרות היחידה שתאפשר לכם לטייל בארה”ב מבלי להיות בחשש מתמיד. לחברת פספורטכארד יש את המחיר שלה לעומת חברות אחרות. לכן תמיד טוב לבצע השוואת מחירים בין החברות השונות.

האם כדאי להזמין ביטוח אונליין?

כיום אתם לא צריכים לעבוד קשה על מנת לסגור ביטוח נסיעות לחו”ל. אם בעבר הייתם צריכים להמתין זמן רב עד שאחד הנציגים היה מתפנה אליכם, כיום המציאות שונה. תוכלו להזמין ביטוח נסיעות לארצות הברית דרך האינטרנט ללא כל מאמץ. רק תזינו בצורה מדויקת את הזמן שבו אתם אמורים להיות במדינה, והביטוח ייכנס לתוקף בתאריך הנקוב. זה מה שאמור לגרום לכם להגיע למסקנה כי מוטב לכם לעשות ביטוח נסיעות לוותר על כך. הרי אם לא יהיה לכם ביטוח נסיעות, אתם עלולים למצוא את עצמכם חשופים להוצאות רבות. ביטוח נסיעות לחו”ל הוא כבר מזמן לא רק ביטוח שמכסה אתכם בהיבט הבריאותי.   

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן