השכרת מבנים ניידים

חושבים על השכרת מבנים ניידים? יש לכם צורך בפתרון אחסון מידי וזמין? השכרה של מבנים ניידים כדוגמת מכולות, הינו סוג מיוחד של שירות שהביקוש אליו הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות. הנהנים מסוג זה של שירות הם גם קהל צרכנים פרטי וגם קהל צרכנים עסקי, וזאת לאור היתרון הייחודי והענק הגלום בו – ניתן להתאים את המבנה הנייד לצרכיו השונים של הלקוח. אז מה זה אומר השכרת מבנים ניידים ואיך זה עוזר לכם? להלן כל המידע שחשוב שתכירו בתחום.

השכרת מבנים ניידים – מה זה אומר?

השכרת מבנים ניידים מהווה פתרון לכל מני מצבים:

  1. שינוע והעברת סחורות ממקום למקום – מבנים ניידים כמו מכולות מהווים פתרון לשינוע של ציוד וכל מני סחורות ממקום למקום, הן בקו האווירי והן בקו יבשתי.
  2. מקום לשיכון זמני ונייד – מבנים ניידים יכולים לענות על כל מני מטרות של שיכון, אחסון ואפילו למידה, בין היתר כמקום מגורים, מחסן, משרד, כיתת לימוד ואפילו בתי כנסת.
  3. פעילויות של ספקי שירות – מבנים ניידים יכולים גם להוות כנקודה מתוכה פועלים כל מני ספקי שירות, אשר נהנים מהיתרונות של המקום.

השכרת מבנים ניידים היא שיטה טובה ונוחה לשימוש עבור מי שמחפש את הדרך הפשוטה, שכן קל מאוד להקים אותה וגם ניתן להזיז אותם מנקודה אחת לאחרת בקלות רבה מאוד. מעבר לכך, העלויות הן נגישות ונוחות לכל כיס, וזאת לאור פשטות המבנה, הלא מדובר בסך הכול במכולה עשויה מבטון.

מבנים ניידים או מבנים קבועים – מה עדיף לשכור?

לכל אחד מסוגי המבנים יש את יתרונותיו שלו, אולם מבנים ניידים נותנים את המענה עבור מי שמחפש פתרונות זולים, מהירים וניידים. השכרת מבנה קבוע עשויה להסתכם בעלויות גבוהות מדי חודש, וכן לא מהווה פתרון דינמי או גמיש יותר מדי. לעומת זאת, עם מבנים ניידים ניתן לנוע ממקום למקום בהתאם לצורך או לנוחות של הלקוח, וזאת מבלי לפגום באיכות של המבנה.

שימושים נפוצים בהשכרת מבנים ניידים

כיום יש שימוש נרחב במבנים ניידים. רבים משכירים להם את המבנים ומייעדים אותם לשימושם הפרטי עד שהם עונים לחלוטין על הצורך. כאמור יש כל מני שימושים למבנים ניידים, כאשר אלו הם הנפוצים מביניהם:

  1. מבנים ניידים למגורים – מבנים מתוכננים ומותאמים אישית או קבועים שתוכננו מראש.
  2. מבני משרדים ניידים – משרדי מכירות, משרדים שמותאמים לשטח וכו’.
  3. מבנים ניידים למבני ציבור – בתי כנסת, מעונות יום, גני ילדים, משרדי גופים ממשלתיים, מועצות מקומיות ועיריות, מבנים לשירותים ומקלחות וכו’.
  4. מבנים ניידים לאירועים – עמדת שומר ניידת, משרדי מכירות, קופות לאירועים וכו’.

גואטה מבנים ניידים הינה חברה המתמחה במגוון סוגים של מבנים, ביניהם גם מבנים ניידים להשכרה. כל אחד מהמבנים הניידים מותאם לצרכי הלקוח, מתוכנן ומהונדס על פי מומחים בחברה ומעוצב בהתאם לרצון הלקוח. הלקוחות מקבלים לווי אישי החל מהרגע הראשון של ניהול הפרויקט ועד שהוא מסתיים.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן