איך בוחרים בריכה לפעוטות ולילדים?

מתגוררים בבית קרקע ורוצים לפנק את הילדים לקראת עונת הקיץ הקרובה? אין ספק שאחת האטרקציות הכי שוות ומרעננות הינה בריכה. לא רק שהילדים יכולים ליהנות משמעותית מהחופש שלהם, גם אתם תוכלו ליהנות מזמן איכות איתם. רגע לפני שאתם ממהרים לרכוש את הבריכה הנכספת, ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיכולים לסייע לכם בבחירת הבריכה המושלמת עבור הילדים שלכם.

כמה שטח דורשת הבריכה שלכם?

לכל אדם יש שטח אחר שהוא יכול להקצות לטובת הקמת בריכה, ולכן לפני שאתם מקבלים בחירה בנוגע לבריכה, עליכם לבצע מדידות של השטח ולתכנן כמה מתוכו תרצו להקצות לטובתה. על פי המידות תוכלו להתאים בריכה מתאימה, תוך התחשבות במספר הילדים שיש לכם והגודל הרצוי. לאחר שבחרתם בגודל המתאים תוכלו לפנות לחיפוש בריכה, ולבחור בזו שמידותיה הכי מתכנסות עם שלכם.

עומק הבריכה בהתאם לגילאי הילדים

עומק הבריכה הוא משתנה חשוב שיש לקחת חשבון במעמד בחירת בריכה לילדים ולפעוטות. אין ספק שהיא צריכה להיות עמוקה במידה, כך שתהיה האפשרות לשחות בה ולהתפלש במים, אולם באותה נשימה צריך לראות שהעומק לא עמוק מדי משום שזה יהווה סכנה בטיחותית לילדים. על כן, במעמד בחירת הבריכה ודאו שהעומק הוא אחיד, שהילדים יוכלו להניח את כפות הרגליים על הקרקעית בבטחה ושעדיין יוכלו לשחות בו ולהשתכשך במים.

בריכות מתנפחות לילדים – יתרונות וחסרונות

ישנם שני סוגים של בריכות לילדים – בריכות קבועות ובריכות מתנפחות. כיום הסוג הנפוץ יותר הוא בריכה מתנפחת, שכן המחירים נגישים ונוחים יותר וכן ניתן לנייד את הבריכה ממקום למקום. להלן היתרונות והחסרונות של בריכה מתנפחת:

יתרונות

  • יתרון בטיחותי – שפת הבריכה המתנפחת היא מלאה באוויר ולכן הדופן נחשבת רכה יחסית, כך שהילדים לא יכולים להיחבל או להיפצע. 
  • שליטה במילוי המים – ניתן לשלוט בכמות המים שממלאים בבריכה.
  • קומפקטית – הבריכה קלה יחסית וניתנת לקיפול עד מידות קטנות מאוד.

חסרונות

  • אי אפשר לנפח עצמאית – בריכות מתנפחות מצריכות מכשיר ייעודי שבאמצעותו ניתן לנפח אוויר בבריכה.
  • עלולה להיהרס בקלות – אם לא שומרים היטב על הבריכה היא עלולה להיפגם, ואז האוויר ייצא החוצה והיא תיהרס.
  • פחות עמידה לאורך זמן – ביחס לבריכות קבועות, בריכות מתנפחות מתבלות ונהרסות מהר יותר.

ניפוח בריכות לילדים ללא משאבה – האם זה אפשרי?

על אף שזה מורכב ומאתגר יותר, יש אפשרות לנפח בריכת ילדים באמצעות הפה בלבד. לעתים זה עשוי לקחת הרבה זמן ולהיות קשה מאוד, ולכן ההמלצה היא בכל זאת, על אף שאפשר לעשות זאת עצמאית, להיעזר במכשיר ייעודי שיסייע במלאכה.

היכן רוכשים בריכות מתנפחות לילדים ולפעוטות?

כיום ישנן חברות רבות שמוכרות כל מני סוגים של בריכות. בכלבו בר אילן תוכלו למצוא את הבריכות הטובות ביותר בשוק לילדים ולפעוטות. החנות מציעה מגוון בריכות המותאמות לילדים ופעוטות, וביניהן סוגים שונים של צורות, צבעים, סגנונות וגדלים.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן