שיטות חדשניות לאיטום גגות

ניתן לומר כי בניגוד לדעה הרווחת אשר נוטה להצביע על העובדה כי אין להקדים את החורף בכל הנוגע לאיטום הגגות שכן, ניכר כי המציאות משדרת על גל אחר לחלוטין. על כן, ההמלצה המרכזית תהיה לא להמתין להגעת התקופה הקרירה שכן, הביקוש לאיטום גגות באותם תקופות עולה בצורה משמעות וכך למעשה, המחיר עולה בהתאם. כמו כן, ניתן לומר באופן חד משמעי כי השוק מציע מגוון רחב של שיטות איטום גגות חדישות, מגוון שעשוי לעורר לא מעט בלבול בקרב הצרכנים השונים. מיותר לציין כי בחירה לא נכונה עשויה להוביל בשלב כזה או אחר לכשל כללי של מערכת האיטום וכתוצאה מכך, לצורך בהסרה של שכבות האיטום שנמצאות על גבי הגג במטרה לבצע את העבודה מחדש. נוסף על כך, חשוב לציין כי בחלק לא קטן מהמקרים, אנשים אשר מחפשים אחר בחירה במערכות איטום זולות עלולים לגלות יחד עם חלוף הזמן כי הבחירה למעשה שגויה ואף יקרה יותר. על מנת לעשות לכם סדר בבלאגן, ריכזנו עבורכם חלק קטן מן השיטות החדשניות לביצוע איטום גגות.


איטום בעזרת זיפות

בעת בה אנו מדברים על  איטום גגות, שיטת האיטום בעזרת זיפות היא שיטה ידועה ומוכרת אשר נחשבת יחסית מיושנת ביחס ליריעות הביטומניות ולשם כך, נדחקת על ידיה בהדרגה. כמו כן, מחקרים רבים בנושא מעלים כי אין כל מניעה מיישומה שכן, מדובר בשיטה שהוכיחה את עצמה פעם אחר פעם באופן יעיל ואפקטיבי. את הזיפות ניתן ליישם על גבי גגות המכילים זיפות ישן או לחילופין גגות חדשים. בין היתרונות הרבים בשיטה זו תוכלו לפגוש בעובדה כי הזפת החמה מחלחלת מבעד לחריצים והניצים ומעניקה לגג שכבת הגנה שמטרתה למנוע חדירה אל המבנה. על כן, ניתן לומר באופן חד משמעי כי מדובר בשיטת האיטום הזולה ביותר ביחס לשאר השיטות השונות המוצעות כיום בשוק. חשוב לציין בנוסף כי הזפת מהווה חומר גלם עמיד פחות ביחס ליריעות הביטומניות, במיוחד לאור העובדה כי קיים הבדלי טמפרטורה אשר גורמים לה להתכווץ ולהתרחב.


איטום בעזרת יריעות ביטומניות

אפשר לומר בצורה חד משמעי כי היריעות הביטומניות נחשבות לשיטות האיטום המובילה והנפוצה ביותר עבור גגות שטוחים, מרוצפים, מרפסות וכמו גם, מותאות ליישום על גבי גגות חדשים מבטון או בטקל או לחילופין על גבי גגות המצופים בזפת. כמו כן, חשוב לציין כי היריעות לא מתאימות ליישום ישיר על גבי גגות הכוללות איטום אקרילי ישן, ובעת הזו יהיה עליכם להסיר את שכבת האיטום הקודמת במטרה ליישם את השכבה החדשה. בין כלל היתרונות הבולטים בשיטה זו תוכלו לפגוש בעובדה כי מדובר בחומר גלם גמיש, חזק ועמיד במיוחד בפני קריעה ופגיעות מכניות כאלו ואחרות ויתרה מכך, הן אינן מצריכות תחזוקה באופן שוטף.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן