ניקוי בלחץ מים גבוה- למי זה מתאים ואיך זה עובד?

ניקיון בלחץ מים גבוה זוהי טכנולוגיה חדשנית המציעה פתרון לבעיות מגוונות, אז איך זה עובד?

המכשיר בנוי ממשאבה, מנוע, גנרטור למכונה עצמאית, מים ודוד מים חימום (במקרה של ניקוי במים חמים).

שטיפה בלחץ גבוה הומצאה תחילה בכדי להציע פתרונות ניקוי עוצמתית לכתמים בנוניים עד קשים – ניקוי אבנים משתלבות, ניקוי אבן ירושלמית, ניקוי גרפיטי, ניקוי חזיתות ועוד..

היום הטכנולוגיה התפתחה כל כך עד שבאמצעות שטיפה בלחץ מים גבוה מתאפשר לתת פתרון למגוון תחומים בתעשייה ובענף הבנייה כגון חציבה בבטון, חספוס בטון, קילוף צבע וחלודה ממתכות ועוד ועוד.

 

מה שמבדיל בין האפשרויות השונות של הטכנולוגיה היא למעשה עוצמת המכונה, ככל שהמכונה בהספק של בר גבוה יותר היא מאפשרת לעשות באמצעותה דברים אגרסיביים יותר, המכונות המוצעות היום בשוק נעות בין 100-250 בר למכונה ביתית שאיתה ניתן לנקות את החצרות ולהציע פתרונות ניקוי בסיסיים לבין 350-2500 בר למכונות מקצועיות איתן ניתן לנקות באופן יסודי חזיתות מבנים, משטחים שונים, פתרונות בענף הבנייה והתעשייה וכו׳.

 

ניקוי בלחץ מים גבוה – מה המחיר?

מחיר ניקוי בלחץ מים גבוה תלוי במספר משתנים, ראשית סוג העבודה וסוג המכשור הנדרש לביצוע העבודה ילקחו בחשבון.  כמו כן היקף העבודה ומורכבות העבודה גם הם גורמים מהותיים בתמחור, כמובן שעבודת ניקיון בגובה תתומחר גבוה יותר מעבודה על הקרקע.

נהוג לתמחר עבודת ניקוי בלחץ במחיר פייר מטר אך לא תמיד זה מתאפשר, בעבודות קטנות יש שטח קטן יחסית המחיר יהיה גלובלי, כך גם בעבודות גדולות מאוד ומורכבות בהן יש קושי למדוד את השטח.

בהערכה גסה ולא מחייבת ניתן לומר שהמחיר הממוצע לשטיפה בלחץ מים גבוה נע בין ב10-30 שח למטר ומשתנה לפי אופי העבודה.

 

איך בוחרים ספק לניקוי בלחץ מים גבוה?

כשאתם מחפשים ספק לניקוי בלחץ מים גבוה ראשית צריך לבדוק מה בדיוק הצרכים שלכם, אם מדובר בעבודת ניקיון רצוי שתחפשו ספק עם מכשור מקצועי וותק מוכח אשר מחזיק אנשי מקצוע מיומנים ואדיבים, מומלץ לשאול את הספק עם איזה מכשיר הוא עובד כי יש הבדל משמעותי בתוצאות כאשר יש הבדל במכשור, ההמלצה שלנו חפשו ספק שעובד עם מינימום 500 בר ועם אפשרות למים חמים, ככה אתם יכולים להיות רגועים שהנקיון יהיה ברמה גבוהה ויסודית.

אם אתם מחפשים שטיפה בלחץ גבוה לצורך עבודה תעשייתית תצטרכו למצוא ספק המחזיק במכשור כבד יותר של 1000-2500 בר בהתאם לדרישות העבודה.

בכל אופן בלי קשר לסוג העבודה שאתם רוצים לבצע חשוב לבדוק את האמינות והמקצועיות של הספק, להתרשם מתיק עבודות והמלצות ולהשוות מחיר מול ספקים אחרים המציעים את אותו המוצר (כמובן להתחשב בעוצמת המכשור) .

 

המאמר נכתב בחסות פרוג’ט ניקוי בלחץ מים גבוה וניקוי חניונים בפריסה ארצית.

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן