טיולים לדרום אמריקה – היעדים הכי כדאיים

טיול לדרום אמריקה מזוהה בעיקר עם צעירים אחרי צבא שחורשים את היבשת המרתקת והמגוונת במשך מספר חודשים, אבל גם מבוגרים יותר יכולים ליהנות מאוד באקוודור, פרו, ארגנטינה, פרו, צ’ילה ושאר המדינות באזור. בפרט מומלצים היעדים הבאים עבור טיולים בדרום אמריקה.

יערות הגשם בפרו

פרו משתרעת על שטח ענק של קרוב ל-1.3 מיליון קמ”ר, כולל יערות גשם פראיים שמייצרים חוויות מסעירות. עוד אטרקציה מוכרת שחובה לבקר בה הוא העיר האבודה, מאצ’ו פיצ’ו, שמספקת הצצה אל חיי בני האינקה, אותה אימפריה קדומה שהגיעה להישגים מרשימים. מרכיבים נוספים בטיול לדרום אמריקה שכולל את פרו הם ראפטינג (למשל בנהר האורבמבה), שמורות טבע, מקדשים והבירה לימה.

אקוודור והגלפגוס

יעד מומלץ נוסף עבור טיולים לדרום אמריקה הוא אקוודור והגלפגוס. אקוודור, כמו רבות ממדינות דרום אמריקה, מורכבת גם מג’ונגלים, והטיול בה כולל סיורים מודרכים במקומות הבתוליים המרגשים. בירת אקוודור, קיטו, שוכנת בגובה של כ-2,850 מ’ ובסביבתה הרי געש יוצאי דופן. עוד אטרקציות שהופכות את הטיול בדרום אמריקה לבלתי נשכח הן לגונת קוויצ’צ’ה, השוק העצום בגודלו באוטובלו, הר הגעש קוטופקסי, לגונת קילוטואה, שדרת המפלים בניוס ויערות העננים במינדו. איי גלפגוס מציעים מפגש עם צבי הים הענקיים ועוד שלל בעלי חיים ייחודיים (שחלקם היוו השראה לתורת האבולוציה של צ’רלס דרווין).

קולומביה

עוד מדינה בדרום אמריקה שכל טיול בה הוא חוויה לכל החושים היא קולומביה. בפרט כדאי להגיע לבירה הססגונית בוגוטה, לאתר המורשת העולמי ויה דה לייבה, למכרה המלח העצום בזיפקווירה (שכולל גם קתדרלה בתוך מנהרה), לעמק הקפה, לפארק הלאומי סרנייה דה לה מקרנה, למדיין המודרנית, לקרטחנה בעלת ההיסטוריה המרתקת, לאיי רוסאריו שמהווים פארק ימי משובח, ויש כמובן עוד מקומות מלהיבים.

ארץ האש

ארץ האש מככבת אף היא בלא מעט טיולים בדרום אמריקה. זהו השפיץ הדרומי של היבשת, שאף זכה לכינוי “סוף העולם”, ולכן מדובר באזור מבודד שנשמרו בו תנאים ייחודיים. המיקום המדויק הוא דרום ארגנטינה, מעבר למיצרי מגלן, בשטח ששייך למעשה לצ’ילה. ההגעה לארץ האש מאתגרת ומורכבת, אבל גם מתגמלת. בעבר ארץ האש הייתה מושבת עונשין, ואילו היום זהו יעד תיירותי שמורכב מפסגות מושלגות, אוקיינוס (אושוויה היא נקודת המוצא להפלגות לאנטרקטיקה), שמורת טבע עם בונים וגם בעלי כנף (כולל אלבטרוסים וקונדורים), כלבי ים ועוד ועוד מראות שייחרטו בזיכרון.

השילובים שהופכים טיולים לדרום אמריקה לעוד יותר מהנים ומעניינים

באופן טבעי ניתן גם לשלב בין מספר מדינות ומקומות, וכך להפוך את אותם טיולים לדרום אמריקה לעוד יותר מלהיב. השילובים המקובלים הם קולומביה ופרו, מקסיקו קולומביה וגואטמלה, פרו ואקוודור, וגם פטגוניה (צ’ילה + ברזיל + ארגנטינה) היא חיבור מוצלח. מומלץ לצאת לטיולים מאורגנים ע”י מומחים מנוסים כך שהמועד יהיה אידיאלי, וכל יום יהיה לא פחות ממושלם.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן