איפה כדאי לרכוש קרקע להשקעה

איפה כדאי לרכוש קרקע להשקעה? זו שאלת המיליון דולר. אילו היינו יודעים בוודאות היכן לרכוש קרקע להשקעה, כל משקיעי הנדל”ן היו מבצעים עסקאות מוצלחות ומניבות ונהנים מרווחים גבוהים. לא אחת אנחנו שומעים על משקיעי נדל”ן שרכשו קרקע להשקעה והצליחו, אך לצד ההצלחות יש גם אכזבות.

מאיר צ’צ’קס הבעלים של חברת הנדל”ן “שבירו לנד” הוא אחד המומחים בתחום השקעות הנדל”ן.  קניית קרקע להשקעה יכולה להיות מאכזבת, הוא טוען, אך יש מספר גורמים העשויים לסייע לנו לאתר ולזהות את הקרקעות שבהן יש פוטנציאל להשבחה ולרווחים גבוהים.

“שבירו לנד” עשתה את זה, אומר מאיר צ’צ’קס, צברנו ידע רב וניסיון ופיתחנו חוש שישי לזיהוי הקרקעות העשויות להניב רווחים גבוהים לרוכשים. הלקוחות שלנו מאמינים בנו  ם כיום יש לנו מספר פרויקטים מבוקשים ומצליחים. אנו מזמינים אתכם לבדוק את הפרויקטים שלנו ולהצטרף אל משפחת הלקוחות המרוצים.

איפה כדאי לרכוש קרקע להשקעה – 4 טיפים מנצחים באדיבות “שבירו לנד”

טיפ מספר :1 תמיד כדאי לחפש קרקעות להשקעה אשר נמצאות במיקומים אטרקטיביים, במקומות שבהם יש ביקוש ותשתיות מפותחות.

ככל שהקרקע שאותה אתם רוצים לקנות תהיה קרובה ליישובים שיש להם ביקוש גבוה, לאזורים הסמוכים לעורקי תחבורה ראשיים, למוסדות חינוך, לאזורי מסחר ועוד, כך הפוטנציאל של השבחת הקרקע והרווחים הכספיים גדל.

 טיפ מספר 2: מציעים לכם קרקע לקנייה, בררו מי עומד מאחורי ההצעה ומאחורי הפרויקט.

שימו לב כמה שנים החברה או היזם פועלים בשוק הנדל”ן האם יש להם ניסיון, והאם יש להם היסטוריה של הצלחות. כל הלקוחות שרכשו קרקעות להשקעה באמצעות חברת “שבירו לנד”, ידעו שלפרויקט שלהם יש אבא ואימא. הלקוחות יודעים שהחברה כבר שיווקה פרויקטים רבים בהצלחה, שהם מתמחים באיתור קרקעות להשקעה, הם מכירים את כל התהליך, את כל הבירוקרטיה, יודעים לקרוא נכון את השוק ולהצעיד את הפרויקט להצלחה.

טיפ מספר 3: מציעים לכם קרקע חקלאית להשקעה, אל תוותרו על תקן 22!

 תקן 22 עוסק בערכת השווי של הקרקעות שאינן מאושרות לבנייה. תקן 22 קובע הנחיות מפורטות לשמאים בבואם להעריך את שווי הקרקע. על השמאי למסור למשקיע הערכה של שווי הקרקע כיום, לפני תהליך ההשבחה, ואת הצפי לשווי של הקרקע אם וכאשר תהליך ההשבחה יתממש. בנוסף, התקן סוקר גם את מצבה המשפטי של הקרקע החקלאית ומעניק למשקיע כלים יעילים כדי לבחון את העסקה, את הסיכויים ואת הסיכונים שלה כדי קבל החלטה חכמה ונכונה.

טיפ מספר 4: לרכוש קרקע צהובה!

בתוכנית בניין ערים מסומנות הקרקעות בצבעים בהתאם לייעוד שלהן. קרקעות המסומנות בצבע חום מסמנות את הקרקעות שהייעוד שלהן הוא מבני ציבור, קרקעות בצבע ירוק מסמנות את הקרקעות המיועדות לפארקים ולשטחים ירוקים, קרקעות המסומנות בצבע אדום מציינות דרך או כביש, קרקעות בסגול מציינות שטחי מסחר ותעסוקה וקרקעות המסומנות בצבע צהוב מסמנות את הקרקעות שהייעוד שלהן הוא למטרת מגורים. איתור של קרקע צהובה מעניקה אינדיקציה מעולה למשקיע שמבקש לרכוש קרקע שעליה עתידים להיבנות מבני מגורים.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן