פלטפורמת פופינס מבית פמי פרימיום בהנהלת אטל-מולכו פיליבה

מנכ”לית חברת פמי פרימיום אטל מולכו פיליבה מביאה את המחר לכאן ועכשיו – באמצעות פלטפורמת פופינס. מערכת פופינס היא הפלטפורמה הדיגיטלית היחידה בישראל המוקדשת להתפתחות הילד. מדובר במערכת חדשנית המספקת לילדכם ליווי אונליין של מיטב המומחים: כולל פסיכולוגים, פיזיותרפיסטים, קלינאי תקשורת ומרפאים בעיסוק. המטרה של מערכת פופינס ברורה – מיצוי הפוטנציאל הגלום בכל ילד, וצליחה של האתגרים הניצבים בפניו. המערכת מאפשרת לאבחן ולטפל בילד כשהוא נמצא בביתו, בסביבתו הטבעית. בלי לעמוד בפקקים בדרך למפגשים עם מומחים, הכל דרך האונליין, מונגש בצורה ידידותית ונוחה למשתמש.

מערכת פופינס הושקה לפני שנים. כבר אז, בחברת פמי פרימיום השכילו להבין כי העתיד נמצא ברפואה מרחוק.כיום פלטפורמת פופינס נמצאת בשימוש של קופות החולים והחברות הגדולות ביותר במשק הישראלי. מנכ”לית פמי ביטוח אטל מולכו סיפרה בועידת ישראל לחדשנות ברפואה כיצד פמי פרימיום משנה את מערכת הרפואה בישראל. חברת פמי מציעה מגוון שירותים מתקדמים, החל מפגישות אונליין עם רופאים מקצועיים ועד לאשפוז ביתי. מערכת הרפואה מעולם לא הייתה נגישה ויעילה יותר.

 

פלטפורמה חדשנית מבית פמי פרימיום בהובלת אטל מולכו פיליבה טורפת את הקלפים בעולם התפתחות הילד

מזה שנים חברת פמי פרימיום בהובלת המנכ”לית אטל מולכו פיליבה מובילה את ענף הרפואה מרחוק בישראל. מה שנראה עד לא מזמן כמו מדע בדיוני, הופך לנגד עיננו למציאות. יותר ויותר שירותי רפואה עוברים לערוצי הדיגיטל, מגמה שרק התחזקה במהלך מגפת הקורונה. כהמשך מתבקש למהפכת הדיגיטל שנכנסה לחיינו, חברת פמי ביטוח השיקה את מערכת “פופינס”.

פופינס היא הפלטפורמה הדיגיטלית היחידה בישראל המיועדת להתפתחות הילד. מערכת פופינס מאפשרת לכל ילד הזקוק לכך לקבל טיפולי אונליין מאנשי המקצוע המובילים בתחומם. פופינס מספקת לילדים ולהורים ליווי של פיזיותרפיסטים, פסיכולוגים, קלינאי תקשורת ומרפאים בעיסוק – כולם עברו הכשרה מטעם משרד הבריאות. הכל במטרה אחת – לעזור לילדכם למצות את הפוטנציאל הגלום בו.

המשמעות של מערכת כמו פופינס היא עצומה: במקום לבזבז זמן בעמידה בפקקים בדרך למפגשים פרונטליים, הילד שלכם יכולים לקבל ליווי מקצועי מהנוחות של הבית, בסביבה הטבעית. לא רק שהטיפול בבית אינו נופל ברמתו מטיפול פרונטלי, בהרבה מובנים הוא אף מתעלה עליו: כפי שהוכח במחקרים רבים, כדי למצות את איכות האבחון והטיפול, חשוב שהם יינתנו בסביבתו הטבעית של הילד. מלבד מפגשים מקצועיים ומעקב צמוד, מערכת פופינס מספקת גישה ליותר מ-150 משחקים אינטראקטיביים העובדים על אבני היסוד ההתפתחותיים של כל ילד. המשחקים פותחו על-ידי אנשי מקצוע והם מגובים במחקר מדעי. מערכת פופינס תעזור לילד שלכם להתקדם ולצלוח את האתגרים הניצבים בפניו, ולא פחות חשוב מכך: להנות לאורך הדרך.

חברת פמי פרימיום בהנהלתה של אטל מולכו פיליבה מחוללת מהפכה בעולם התפתחות הילד

כדי להבין את החשיבות של מערכת פופינס, עלינו להבין למה הכוונה ב”התפתחות הילד”. המונח “התפתחות הילד” מתייחס לשינויים ביולוגיים ופסיכולוגיים שהילדים שלנו עוברים בין הלידה לגיל ההתבגרות.

במהלך השנים הקריטיות הללו, ילדים רבים מתמודדים עם אתגרים התפתחותיים בדרגה כזאת או אחרת. למעשה, 10% מהילדים יתמודדו עם קשיי התפתחות המוגדרים כקשיים “משמעותיים”. החדשות הטובות? עם קצת הכוונה מאנשי מקצוע, תוכלו לעזור לילדכם לצלוח את אבני הדרך ההתפתחויות באופן הטוב ביותר.

נהוג לחלק אבני היסוד להתפתחות תקינה לארבעה סוגים: מוטוריקה גסה, מוטוריקה עדינה, שפה ותקשורת וחיברות (היכולת של ילד ללמוד דפוסים וכללים שיאפשרו לו להשתלב בחברה). על כל אחד מארבעת כללי היסוד הללו אפשר לעבוד באמצעות משחקים מותאמים. מערכת פופינס כוללת מעל ל-150 משחקים שונים שפותחו על-ידי מומחים קליניים. המשחקים מקדמים את התפתחות הילד מצד אחד, ומסבים לו הנאה מצד שני. כך, לא רק שהילד לא סובל מהתהליך, הוא אפילו נהנה ממנו. למעשה, הורים רבים מעידים כי הילדים שלהם מחכים בקוצר רוח לשעת הטיפול שלהם במערכת פופינס.

מירב בן סימון, אמא לילד שמטופל במערכת פופינס, מספרת על החוויה שלה: “הופתענו לטובה. שמחתי שהילד שלי מסתדר עם קלינאית התקשורת, יש ביניהם כימיה. אני מצידי לא צריכה לרוץ, לא צריכה לחפש חניה, לא מפנה שעתיים בשביל שעה. הוא מגיע מהגן, אוכל, מתחיל במפגש ולי יש שעה במחשב. נהדר.”

חשוב לציין – מערכת פופינס נוחה לשימוש גם עבור ילדים שלא מרבים להשתמש במחשב. יתרון נוסף של פופינס, הוא שבאמצעותה תוכלו לקבוע ולנהל את יומן הטיפולים של הילד בקלות  וביעילות.

המנכ”לית אטל מולכו פיליבה מספרת על היתרונות הייחודיים של מערכת פופינס

כיום אנחנו יודעים שכדי לבצע הערכה התפתחותית מדויקת, עלינו לבדוק את הילדים שלנו בסביבתם הטבעית. אבחון פסיכולוגי-התפתחותי המתבצע בעזרת המערכת הדיגיטלית פופינס, מאפשר לאנשי המקצוע להכיר את הילד בעודו בבית, כשהתנהגותו נינוחה ומייצגת.

“הדבר המרכזי שמתאפשר בטיפול דיגיטלי להבדיל מטיפול פרונטלי בקליניקה, הוא התצפית על סביבת הבית” מסבירה ד”ר ליאת גפני לכטר, מנהלת תחום ריפוי בעיסוק במערכת פופינס. “כך נוכל לזהות מה מפריע לתפקוד של הילד, ולתת הדרכה מדויקת”.

בתחילת התהליך שלכם במערכת פופינס, אנשי המקצוע שילוו אתכם ואת ילדכם יגדירו יעדים, בהתאם לצרכים של כל ילד. לאורך כל הדרך המערכת מנטרת ועוקבת אחר ההתקדמות של ילדכם, ומעדכנת את בני המשפחה והמטפלים הנוספים באופן שוטף.

לנוחות של הבית יש יתרון גדול. במקום שהילד יגיע למפגש פרונטלי כשהוא כבר עייף ומרוט עצבים מהדרך, המפגש המקוון מתקיים בבית ובשעה שנוחה לכם ולידכם, כך שכולם יוצאים מורווחים.

בראיון לעיתון הארץ, מנכ”לית פמי פרימיום אטל מולכו פיליבה התייחסה לפלטפורמת פופינס וציינה כי “המערכת פועלת בישראל ובחו”ל. מערכת פופינס מלווה על-ידי צוות מומחים עולמיים, ורכיביה של המערכת מבוססים על מחקרים קליניים”. אטל מולכו המשיכה והסבירה כי “כל המשחקים, התהליכים והליווי אותם עובר הילד מהווים חלק אינטגרלי מהמערכת, ואפשר לעקוב אחריהם בזמן אמת.”

באופן לא מפתיע, מערכת פופינס זכתה להצלחה מיידית. כיום קופות החולים, חברות הביטוח וכמה מהחברות המובילות במשק הישראלי כבר נהנות משירותיה של המערכת.

אטל מולכו פיליבה מספרת על עתיד הרפואה מרחוק

חברת פמי פרימיום בהובלת המנכ”לית אטל מולכו פיליבה מספקת שירותי רפואה דיגיטלית בהתאמה אישית. חברת פמי עובדת עם קופות החולים הגדולות בארץ, ארגונים מובילים במשק הישראלי, חברות ביטוח ופארמה ומשרדי ממשלה. פמי פרימיום מובילה את עתיד הרפואה מרחוק בארץ, עם שלל שירותים מתקדמים – החל מפגישות עם רופאים מקצועיים ועד לאשפוז ביתי. בזכות הטכנולוגיה והממשק הנוח, כל אחד יכול לטפל בבריאות האישית שלו, בלי לבזבז זמן ומשאבים מיותרים.

מערכת פמי טובה לא רק עבור האדם הפרטי – היא מייעלת את מערך הבריאות בישראל בכללותו. קחו לדוגמה את עניין התורים. לפני פמי פרימיום, זיהינו תופעה בעייתית של ביטול תורים לרופאים מקצועיים, ללא התראה מצד המטופלים. התוצאה בשטח הייתה של “זמן אבוד”, בו הרופאים לא יכלו לעבוד ולהעניק טיפול למי שזקוק לו. בזכות פמי פרימיום, אנחנו מזהים ירידה משמעותית בתופעה של ביטול התורים. כתוצאה מכך, יש יותר תורים פנויים במערכת, ופחות זמן המתנה למטופלים.

מגמת הרפואה מרחוק היא תופעה כלל עולמית. במדינות מערביות רבות כבר הבינו שלשם הולך העתיד. והעתיד, נראה מרגש מתמיד. שימו לב לדבריה של המנכ”לית אטל מולכו:

“השלב הבא ברפואה מרחוק יהיה הרחבת השירותים, תוך הקפדה על שמירת הבריאות וייעול השירות. רוב מרפאות החוץ של בתי החולים כבר החלו להעביר את שירותיהם למערכות רפואה מרחוק. בדיקות ואפילו הכנות לפני ניתוח יכולים להתבצע מרחוק, וכך גם בדיקות ומעקב המשך אחרי קבלת הטיפול”, הסבירה אטל מולכו והוסיפה כי “עתיד הרפואה הוא בבית”.

אין ספק כי הגיע הזמן להנות משירותים רפואיים המותאמים למאה העשרים ואחת. בזכות פמי פרימיום ומערכת פופינס, זה אפשרי.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן