מוגבלים בתנועה? הכירו את פולקו

חברת פולקו היא אחת מהחברות הבולטות והמוכרות ביותר בארץ בתחום הציוד הסיעודי. החברה הוקמה בשנת 1993 ןלאורך השנים הלכה ומיצבה את עצמה בתור חברה איכותית ומקצועית, אשר עובדת עם יצרני הציוד הסיעודי המובילים בעולם. בכתבה זו נסקור את פעילות החברה ומדוע אנו ממליצים עליה.

אילו מוצרים פולקו מוכרת?

חברת פולקו פונה לאנשים שמתמודדים עם נכות או מגבלה מסוימת, בין אם בשל פציעה, תאונה, גיל מבוגר, מחלה ובין אם בשל סיבות אחרות. הציוד הסיעודי אשר תוכלו למצוא אצל חברת פולקו הוא ציוד יוצא דופן במישורים שונים – ההיצע האדיר, המגוון הרחב, וההספקה מהירה, לרוב תוך 2 ימי עסקים.

בין היתר, תוכלו למצוא אצל פולקו כסאות גלגלים מסוגים שונים – כסאות קלי משקל, כסאות לילדים, כסאות מתקפלים ועוד, קלנעיות, הליכונים, רולטורים, מתקני הרמה שונים (כגון המיטה או הרכב), ציוד שיקומי לילדים על כלל צורותיו, ציוד סיעודי למקלחת ולחדרי השירותים – ידיות אחיזה, כסאות שירותים לנכים, כסאות למקלחת ועוד, מיטות סיעודיות ועוד.

חברת פולקו והפעילות שלה

כאמור, חברת פולקו מתרכזת בשיווק של ציוד סיעודי, ובכך היא מצטרפת לשורה של חברות שעושות זאת ברחבי הארץ, אז מה בעצם ההבדל בינה לבין האחרות? פשוט מאוד – חברת פולקו היא חברה חסרת פשרות, שמייבאת ומשווקת את המוצרים הטובים, המקצועיים והאיכותיים ביותר בעולם, ובכך משפרת את חייהם של אלפי אנשים ונשים מדי שנה.

הפעילות של חברת פולקו אינה מסתיימת רק במכירת ציוד סיעודי, להיפך – כאן היא רק מתחילה. אחד הדברים הבולטים ביותר בפעילות של חברת פולקו הוא הלמידה האין סופית שלה, שמאפשרת לה לייבא עוד ועוד מוצרים שיש להם ביקוש וצורך בקרב האוכלוסייה הישראלית.

נותנים שירות לכולם ובאהבה

היות ואוכלוסיית האנשים שזקוקים לציוד סיעודי מכילה נכים, אנשים שעברו פציעות שונות ואף מבוגרים, חברת פולקו שמה לה לערך עליון את ההנגשה של המידע בצורה סבלנית ואדיבה. ואכן, אחד הדברים המאפיינים את החברה הוא השירות שלה.

איך זה בא לידי ביטוי? בחברה לא מכירים את המילה פשרה, והשאיפה הבלתי פוסקת שלה למצוינות באה לידי ביטוי באדיבות, בהסברים מנומקים, בפירוט עבור כל מוצר ומוצר, ובסבלנות אין סופית לקהל הלקוחות המבוגר יותר. אל חברת פולקו מגיעים גם אנשים שזקוקים לציוד הסיעודי בעצמם וגם אנשים שרוכשים אותו עבור היקרים להם, ולכן בחברה יודעים לתת את השירות הטוב ביותר לכל איש או אישה שנכנסים לאולם התצוגה ומתרשמים מהמגוון הרחב.

לסיכום

זה הזמן גם שלכם להיכנס לאתר של פולקו ולהתרשם ממגוון המוצרים שלה, או להגיע לאולם התצוגה שבפתח תקווה, רח’ אהרון ברט 6, כדי לראות את המוצרים בעיניים. יש לכם שאלות ורוצים לקבל תשובה מהירה, התקשרו ל-03-979-2502

בהצלחה!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן