איך לבחור אוכל לכלבים המתאים לכלבכם?

מיותר לציין כי כל יצור חיי חייב לאכול במטרה להתקיים, גם אנו בתור בני אדם דואגים להכניס מזון לגופנו על מנת להתקיים וכן, גם הכלבים האהובים שלנו זקוקים לאוכל עבורה אותה מטרה בדיוק. לאור העובדה כי לכלבים שלנו אין את האפשרות לרכוש את האוכל באופן עצמאי, ניתן לומר באופן חד משמעי כי חלה לא מעט אחריות עלינו, אחריות לבחור את האוכל המתאים והנכון ביותר עבור הכלב שלנו. אפשר לומר כי יחד עם חלוף השנים, התרחב סל האפשרויות הרחב וכיום, ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי מזון שונים לכלבים, כאלו הנבדלים זה מזה במספר מאפיינים שונים. כמו כן, על מנת להקל עליכם טרם הגעתכם אל מעמד הבחירה, ריכזנו עבורכם במאמר הבא את הפרמטרים המרכזיים שחשוב לקחת בחשבון טרם בחירת האוכל האידיאלי, כזה שיענה על כלל הצרכים האישיים של הכלב שלכם.

הפרמטרים המשפיעים על בחירת האוכל

כאמור, ישנם לא מעט פרמטרים שיש לקחת בחשבון בעת בה אתם מעוניינים לרכוש אוכל לכלבים. ריכזנו עבורכם את הפרמטרים המרכזיים ביותר:
מצב בריאותי – כאשר אנו מדברים על המצב הבריאותי של הכלב, ניכר כי מדובר על פרמטר המחזיק בהשפעה ישירה בכל הנוגע לסוג המזון של הכלב. זאת בעת ישנם כלבים אשר אלרגיים לסוגים כאלו ואחרים של מזונות, אלרגיה אשר עשויה לגרום לנשירה של פרוות הכלב, מצבי רוח שונים, בעיות עור שונות וכיוצא בכך. • גיל הכלב – ניתן למנות שלושה סוגי מזונות עיקריים לכלבים, ביניהם מזון המיועד לגורים, כלבים מתגברים וכלבים בוגרים. אי לכך, ניתן להסיק כי לשלבי החיים השונים של הכלב יש סוגי מזונות המתאימים לו, בין אם מדובר על היכולת הבאה לידי ביטוי בגודל ומצב השיניים ובין אם מדובר על התרכובת ממנה עשוי המזון. יש לציין כי גורים חייבים בצריכה מרבית של חלבונים ופחמימות במטרה לחזק את העצמות, לשמור על אנרגיה ולחזק את המערכת החיסונית. מנגד, בעת בה אנו מדברים על כלבים בוגרים – גרגירין רכים יותר המכילים יותר חלבונים לצד פחות פחמימות במטרה למנוע השמנת ישרת יהיו הבחירה האידיאלית.
זמינות המוצר – ניתן לומר באופן חד משמעי כי גם בעת בה מדובר על במזון איכותי במיוחד, אך באותה נשימה יהיה קשה מאוד להשגה, ניכר כי זוהי בחירה לא אידיאלית, במיוחד לאור העובדה כי כאשר החנות ממנה אתם רוכשים את המזון תחליט לפתע להפסיק להזמין את המוצר, או לחילופין בהגעת הרגע בו הוא יהיה מחוסר ממלאי – יהיה עליכם להרגיל את הכלב לסוג מגון חדש בפעימה אחת.
לסיכום, בחירה של אוכל לכלבים משתנה בהתאם למספר פרמטרים שונים הנבדלים בין כלב לכלב. ההמלצה המרכזית תהיה להתייעץ עם וטרינר טרם רכישת המזון במטרה להיות בראש שקט ובטוח, כי אכן בחרתם במזון המתאים ביותר.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן