כל הסיבות לקנות בר מים מוגזים

אומרים שסודה היא טעם נרכש. יש אפילו כאלה שטוענים שזה עניין של גיל – שעד סביבות גיל 30 אנשים פשוט לא נהנים לשתות סודה, ואחרי הרף הזה פתאום הם לא רוצים לשתות שום דבר אחר. כך או כך, אם אתם אוהבים סודה, הכי כיף ומשתלם להכין אותה בעצמכם בבית.

אספנו לכם את כל היתרונות של מכונות להכנת סודה, ואת כל הסיבות למה כדאי להוסיף בר מים מוגזים למטבח שלכם. בואו נצא לדרך.

קל להשתמש במכונה ביתית

המוכנה מתפקדת בדיוק כמו כל מתקן אחר להוצאת מים, רק שהיא משתמשת בבלוני פחמן דו חמצני, ודורשת מכם לשמור כמה בקבוקים ריקים. את הבקבוקים אתם ממלאים במים, ואז מכניסים למכונה ולוחצים על כפתור. בתוך זמן קצר, הגז הדחוס מוזרק לתוך הבקבוק, וגורם למים לבעבע.

נשמע פשוט, נכון? חשוב שתדעו כי יש דגמים אפילו פשוטים יותר לעומת אחרים. כאשר אתם בוחרים מכונה, שימו לב לדרך בה צריך להכניס אליה את הבקבוקים. בחלקן, זהו תהליך קליל, אך אחרות דורשות הברגה שמעט מסרבלת אותו. אגב, קחו בחשבון כי חלק מהמכונות משפריצות ושופכות יותר מים מאחרות, במהלך התהליך.

מכונת סודה חוסכת לכם כסף

מומחי צרכנות בדקו וגילו, כי אפילו אנשים שמשתמשים ברמות גבוהות של פחמן ומחליפים את הבלונים בתדירות גבוהה, לרוב משלמים פחות על הסודה שלהם מאשר אנשים ששותים מבקבוקים קנויים. זה נכון, בעיקר אם אתם נוהגים לקנות בקבוקי סודה מיובאים ויקרים במיוחד.

שומרים על הסביבה

עם בר מים מוגזים, לא רק שלא תצטרכו יותר לסחוב בקבוקים כבדים הביתה, גם לא תצטרכו יותר לחשוב מה לעשות עם בקבוקי הפלסטיק לאחר השימוש. כולנו יודעים כמה המיחזור לא באמת יעיל, ולכן עדיף פשוט לא לייצר פסולת פלסטיק, שאינה מתכלה במשך אלפי שנים. אם אתם רוצים להנות מבועות ביתיות, וגם להרגיש שתרמתם את חלקכם בהגנה על כדור הארץ, זוהי הדרך הנכונה.

שליטה מוחלטת בכמות הבועות

אם יש לכם העדפה ספציפית בנוגע לבעבוע של הסודה, כדאי שתבחרו במכונה ידנית. המכונה האוטומטית אולי נוחה יותר, אך היא מגבילה אתכם לשלוש (בדרך כלל) רמות שונות של פחמון. אם אתם רוצים לשלוט באופן מלא בכמות הגזים והבועות, תוכלו לעשות את זה עם מכונה ידנית, שמוסיפה למים פחמן כל עוד אתם ממשיכים ללחוץ על כפתור ההפעלה.

מכונה תעודד אתכם לשתות יותר מים

האם אתם שותים מספיק מים? למרבה הצער, מרבית האנשים משיבים בשלילה על שאלה זו. אם נמאס לכם ממים רגילים ומשעממים, מכונה להכנת סודה יכולה להיות דרך נהדרת לעודד אתכם לשתות יותר מים, ופחות משקאות עתירי סוכר כמו מיצים ומשקאות קלים.

אז כפי שאתם מבינים, זה נוח, משתלם ובריא. אז למה אתם מחכים?

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן