איך מנקים ריפודים לרכב לבד

אולי תופתעו לגלות, אך את ריפודי הרכב שלכם אתם בהחלט יכולים לנקות גם בכוחות עצמכם. נכות שהרבה פעמים יהיה צורך לעזרה מקצועית, אך טוב לדעת שיש לכם מה לעשות במצבי הצורך השונים. ריפוד הרכב סופג כל כך הרבה דברים עם הזמן, וחייבים לדאוג שהריפוד של הרכב שלכם יקבל את הניקוי הראוי והיסודי שנכון לו. אז הינה הדרך לדאוג לשמירת ניקיון של ריפוד הרכב שלכם באופן מיטבי.

חברת ניקיון מקצועית

אם אתם לא רוצים לעשות את בעצמכם, חשוב שתדעו שיש באפשרותכם להיעזר בחברת הניקיון המקצועית we-clean, אשר תביא אליכם את צוות המומחים שלה, בעלי ניסיון רב שנים בתחום והבנה מיטבית בתחום הניקיון. ריפוד הרכב שלכם יוכל לקבל את השירות הזה וזה יהיה כאילו שרכשתם ריפוד חדש, עם ניקיון איכותי ומקצועי שכזה, לא תאמינו שחיכיתם כל כך הרבה זמן לקבלת השירות הנהדר הזה.

הסרת כתמים מריפוד עור

אם יש לכם כתמים שחורים על ריפוד עור בהיר ברכב, זה הזמן להבין איך תוכלו להסיר אותם, אולי ניסתם לנגב עם מטלית לחה זה לא ממש עבד, אז יש עוד אפשרויות. בשביל להסיר כתמים מריפוד רכב מעור בעצמכם תיקחו דלי מים קרין, דלי מים קרים וכוס של אבקת כביסה. הסרת הכתמים נעשית עם אבקת הכביסה, המים החמים וסקוטש׳ איתו תשפשפו את האזור המוכתם. לאחר מכן תנגבו את האזור עם המים הקרים וייבשו.

ניקיון כתמים

בכדי להסיר כתמים בריפוד בד ברפד שלכם, מדובר בעניין מעט מסובך יותר, אך בכל זאת זה אפשרי. תוכלו להשתמש בתערובת של סודה לשתייה וקצת חומץ, תשפשפו בעדינות את הכתמים שעל הריפוד, ותייבשו את האזור.

שמירה לאורך זמן

בשביל לשמור על הריפוד של הרכב שלכם לאורך הזמן, תצטרכו לנקות אותו באופן סדיר וחוזר, רצוי שתעשו שאיבה אחת לחודשיים ולא לעשן ברכב. הריפוד נוטה לספוח גם את הריחות, והצבע עלול להשתנות עם הזמן בגלל הניקוטין. לתיקון בבעיות השונות האלו תוכלו להשתמש בחומרי התזה למיניהם אשר מונעים הצטברות של לכלוך ומונעים חדירה של נוזלים, כך הם עוזרים לשמור על מושבי הרכב רעננים ובריח טוב ונעים.

ניקיון ריפודים לרכב מבד

יש לדעת כי ניקוי ריפודים לרכב מצריך גם שאיבת אבק חוזרת כמו בבית, ניגוב עם מטליות לחות להסרת כתמים ולעיתים עוד כמה דרכים פחות שגרתיות. תוכלו לקחת כפפת גומי ולעבור בכדי לאסוף שאריות לכלוך, שערות של כלב או חתול, ולאחר מכן להשלמת הפעולה לעבור מטלית לחה.

ניקיון ריפודים לרכב מעור

בשביל לנקות ריפוד מעור ברכב שלכם לבדכם, תוכלו לעשות זאת בכל מיני דרכים, תוכלו להשתמש בקיטור אך אם אין לכם, אתם יכולים להשתמש בסקוטש׳ ומים חמים להסרת הכתמים מריפוד העור. לאחר הפעולה הזאת, תוכלו להשתמש בחומרים מתאימים לשמירה על העור והחזרת הברק שלו.

לסיכום

יש כל מיני שיטות לניקוי ריפוד הרכב שלכם בעצמכם, אך זה לא תמיד יעיל, חשוב לפעול במהירות כאשר יש לכם את האפשרות, אך החלק שעליו הכי חשוב שתשימו דגש זה התחזוקה והניקיון הבסיסי החוזר. שמירה על ניקיון מקצועי בסיסי באופן קבוע יבטיחו את חיי ריפוד הרכב שלכם לאורך הזמן בצורה הטובה ביותר.

המאמר נכתב ע”י חברת WeClean – שירותי ניקוי ספות, שטיחים ומזרונים.

קרדיט תמונה CANVA

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן