כאן תוכלו למצוא את כל מה שצריך לדעת על תואר ראשון בכלכלה, מה לומדים במסגרת לימודי כלכלה, כמה זמן זה לוקח וכמה כסף זה עולה. נספר לכם גם איפה בארץ נמצא החוג הכי נחשב ללימודי כלכלה, ועוד מידע חשוב ומעניין על לימודי כלכלה  

מה לומדים במסגרת תואר בכלכלה ובמה עובדים

תואר בכלכלה הוא לא פשוט בכלל. אם אתם רוצים להיות טובים במה שאתם עושים ולעסוק בכלכלה, אתם חייבים שלא יהיה בכם פחד מעיסוק מתמיד במספרים ושתהיה לכם היכולת להכיל רעיונות מופשטים ומורכבים. במסגרת תואר ראשון בכלכלה אתם תצטרכו ללמוד גם על כלכלת מיקרו וגם על כלכלת מאקרו. לימודי כלכלה כוללים הרבה עיסוק בסטטיסטיקה, ומעט עיסוק בתכנות של ניתוחים.

כלכלה היא גם עניין של מספרים, אבל גם עניין של התנהגות של בני אדם. לדוגמא, הרעיון של רווח גם מבוסס על העובדה שבשורה התחתונה אתם מוכרים מוצרים ביותר כסף ממה שעלה לכם לייצר או לקנות אותם, אבל גם על העובדה שאתם מבינים איך מזהים או איך יוצרים ביקוש למוצר כלשהו.

במסגרת תואר בכלכלה אתם תלמדו המון מידע מעניין, אבל זה לא אומר שהוא יהיה פשוט. תואר בכלכלה יפתח לכם דלתות בעיקר במשרד האוצר, אבל גם בחברות פרטיות כמו חברות ביטוח או בנקים.

מה הם תנאי הקבלה ללימודי כלכלה לתואר ראשון

תנאי הקבלה לתואר ראשון בלימודי כלכלה משתנים בין המוסדות האקדמיים השונים. יש אוניברסיטאות שדורשות מהמועמד או המועמדת להציג ציונים של יותר מ-700 במבחן הפסיכומטרי, ויש אוניברסיטאות שדורשות רק ציון של 600. גם ממוצע הבגרות נדרש משתנה, ובדרך כלל קיים קשר הפוך בינו לבין ציון הפסיכומטרי (ככל שציון הפסיכומטרי גבוה יותר, ממוצע הבגרות יותר נמוך).

תנאי הקבלה ללימודי כלכלה לתואר ראשון במכללות גם הם אינם אחידים, אך הם נמוכים יותר מתנאי הקבלה של האוניברסיטאות (למעט כמה מקרים ספציפיים). ישנן מכינות ללימודים למי שמעוניין בכך. כדי להתקבל ללימודי תואר ראשון בכלכלה וניהול לא צריך לעבור שום ראיון או מבחן סוציומטרי.

שוקיסט – הדרך שלכם לבחור תואר

אם אתם חושבים על לימודי כלכלה או על תואר ראשון בכלכלה וניהול – הגעתם למקום הנכון. אנחנו בשוקיסט מאמינים ששוק העבודה הישראלי ראוי שיגיעו אליו כמה שיותר אנשי מקצוע שטובים במה שהם עושים ואוהבים את העבודה שלהם. כדי להביא למצב הזה, אנחנו מאמינים שיש להנגיש את כל המידע לגבי לימודים אקדמיים לכמה שיותר אנשים.

גייסנו לצורך מטרה זו תחקירנים מעולים, מתכנתים מצוינים ואנשי ונשות UX ו-UI מהטובים שיש – ויצרנו את המחולל שלנו. במחולל תוכלו למצוא את כל המידע שאתם צריכים לגבי כמעט כל תואר אקדמי שתוכלו לחשוב עליו ונלמד בישראל.

סיכום

לסיכום, לימודי כלכלה הם עניין לא פשוט. תואר ראשון בכלכלה וניהול באוניברסיטה העברית בירושלים הוא הכי נחשב כיום בארץ, אך גם תואר מכל אוניברסיטה או מכללה אחרת הוא מפתח להשתלבות בתחום שמגלגל כסף רב בכל שנה.

אם אתם חושבים על לימודי כלכלה לתואר ראשון אנחנו ממליצים לכם לנסות להשתמש במחולל שלנו. על ידי שימוש במחולל תוכלו לדעת לאן אתם יכולים וכדאי לכם להתקבל ללימודי כלכלה.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן