אילו סוגי פרגולות חשמליות יש ובמה כדאי לבחור לבית שלכם?

בתור בעלי מרפסת או חצר, אתם בוודאי מכירים את המאבק מול תופעות הטבע, שלעיתים קרובות מכתיבות לכם איך ומתי תוכלו לנצל את המרחב החיצוני שלכם: שמש, גשם, ציפורים, קור ושלל בעיות אחרות יכולות למנוע מכם להנות מהמרחב היפה והמושקע שלכם.

נפגשנו עם מארק פוסק מנכ”ל חברת צל וילון אשר מייבאת ומשווקת פרגולות חשמליות ללקוחות פרטיים וקבלנים על מנת לעמוד על חלק מסוגי הפרגולות הקיימות כיום בשוק.

סוגי הפרגולות החשמליות הטובות ביותר הקיימות כיום בשוק

למרבה המזל, לבעיות מולם נתקלים בעלי המרפסות יש פתרון נהדר – פרגולה חשמלית בד מתאסף. אך לפני שאתם רצים לרכוש פרגולה לבית, חשוב להבין איזה סוגי פרגולות קיימים, ואיזה מהם הכי מתאים לבית שלכם.

פרגולה חשמלית נתלית

סוג הפרגולה הזה מתאים במיוחד לאלו שרוצים מראה קליל, ללא עמודים תומכים. מדובר בדגם שנתמך על הקיר בעזרת כבלים, וכך נוצר מראה “תלוי”, אלגנטי ומוקפד. כמובן שתוך כדי יתרונות אלה ניתן גם להנות מכל היתרונות הרגילים של פרגולה חשמלית, כמו סגירה ופתיחה קלות ומהירות, שילוב תאורה, עמידות ועוד.

קרדיט:ShadeEx | פרגולה חשמלית עם מסכי הצללה חשמליים

פרגולה חשמלית – צמודת קיר

פרגולה חשמלית צמודת קיר תתאים לקירוי מרפסות ולסגירת גינות, כמובן תוך היצמדות לקיר. בפרגולה זו, כן יש צורך בשני עמודי תמיכה, בנוסף למרזב מים. הפרגולה הזו מאפשרת לכם לחבר יחד מספר פרגולות כדי ליצור הצללה וקירוי על פני שטח גדול יותר.

פרגולה חשמלית – עצמאית

הפרגולה העצמאית, כשמה כן היא, עומדת באופן עצמאי ללא צורך בחיבור לקיר תמיכה. ככזאת, היא תתאים לגינות גדולות, לגגות, לבריכות, או לכל שטח גדול ופתוח שאתם לא רוצים לצמצם ולהקטין בגלל קירות. למרות זאת, יש כמובן צורך בעמודי תמיכה.

כמה זה עולה? מחיר פרגולה חשמלית למרפסת ולגינה

על פי מארק פוסק מנכל צלוילון המחיר פרגולה חשמלית למ”ר משתנה עקב מספר גורמים: צבע, סוג הפרגולה, וכמובן בקשות מיוחדות. לדוגמא, אם תרצו להוסיף נקודות חשמל בפרגולה (כדי להתקין תאורה או מאוורר לדוגמא), תצטרכו לשלם תוספת, וכך גם אם הפרגולה שלכם צריכה להיות מותקנת במקום גבוה במיוחד (כמו פנטהאוז) שיצריך מנוף. באופן כללי, קחו בחשבון שהמחיר של פרגולה חשמלית נע בין 1,000 ₪ ל-1,500 ₪ לפני מע”מ – עם שינויים לכאן או לכאן בהתאם לסוג שבו תבחרו.

קרדיט: צל וילון | פרגולה חשמלית גג נפתח למרפסת

לסיכום: באיזה פרגולה חשמלית כדאי לבחור?

קשה לומר איזו פרגולה חשמלית מאלומיניום או מבד עדיפה מבלי לראות את החלל אותו נצטרך לקרות, שכן יש משתנים רבים העשויים להשפיע על התאמה של כל פרגולה למרחב שאותו אתם רוצים להצליל.

למרות זאת, הנה כמה דברים שכדאי לזכור כאשר מבצעים את הבחירה, שיעזרו לכם למצוא את האפשרות המתאימה ביותר לחלל שלכם:

  • חשבו על הגודל של החצר, המרפסת והגינה. אם מדובר בשטח גדול מאוד, כמו למשל חצר עם בריכה, פרגולה עצמאית היא כנראה הבחירה הטובה ביותר עבורכם. עבור חלל קטן יותר, פרגולה תלויה יכולה להתאים יותר, שכן היא לא מצריכה שימוש בעמודים וכך חוסכת במקום ומאפשרת להנות מהחלל במלואו בלי “לסגור” אותו או לחסום אותו באמצעות עמודים תומכים.
  • חשבו על הקירות שעומדים לרשותכם (או שלא). אם אתם רוצים לבצע קירוי לשטח כמו גג או פנטהאוז, ולא עומדים לרשותכם קירות גבוהים להצמיד אליהם פרגולה תלויה או צמודת קיר, פרגולה עצמאית היא האפשרות היחידה שלכם.
  • נסו לחשוב על היתרונות והחסרונות לטווח הרחוק: אם לצידכם ישנו בניין המיועד להריסה, ועם הריסתו יעלם הצל שלכם – גם אם מדובר בתוכניות בנייה שייקחו שנים – כנראה שעדיף לכם לבחור בפרגולה צמודת קיר, שכן היא תאפשר לכם לבצע הצללה חלקית בלבד (רק של השטח שהכרחי לכם לטפל בו כרגע), ולהוסיף לה פרגולה נוספת במועד מאוחר יותר. זאת בניגוד לפרגולות האחרות, שאין אפשרות “להרחיב” את שטחן מרגע ההתקנה.

 יש לכם צורך בפרגולה חשמלית? צרו קשר עם צל-וילון

חברת “צל וילון” מתמחה ביבוא, שיווק והתקנה של פרגולות חשמליות ללקוחות, פרטיים, עסקים וקבלנים

לפגישת ייעוץ ללא עלות תוכלו להשיג את נציגי החברה כאן:

אתר אינטרנט: https://celvilon.co.il/

טלפון ישיר: 072-397-2550

ווטסאפ: 052-525-6052

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן