מלאכותי זה הכי טבעי שיש

בימינו אנו מחפשים מגוון רחב של דרכים לעצב את החלל שלנו בבית, במשרד או בכל מקום שבו אנו נמצאים. יש שאוהבים לתלות תמונות של המשפחה בכל מקום, ואחרים אינם אוהבים גיבובים של קישוטים ועיטורים ומעדיפים להסתפק בשטיחים נקיים ובתמונה גדולה אחת שתלויה על הקיר. מכל מקום, ישנו עיטור אחד שתמיד הולך עם הכול והוא עציץ מלאכותי. בימינו, עציצים מלאכותיים הפכו ללהיט של ממש וכל אחד רוצה לרכוש לעצמו עציץ יוקרתי אשר ישדרג את האווירה בכמה רמות.

מדוע דווקא עציצים מלאכותיים?

בעולם של טכנולוגיות ומחשבים רבים מאתנו רוצים להתחבר אל הטבע. כאשר אנו עובדים יותר בתוך משרד ונמצאים פחות בחוץ, אנו רוצים להכניס מעט ירוק אל הבית או המשרד כדי להיות עם הטבע שלנו קצת יותר. הבעיה עם צמחים אמיתיים היא שהם דורשים לא מעט השקעה. יש צורך להשקות אותם, להוסיף להם דשן ולשמור שלא יהיו קרובים מדיי לשמש או רחוקים מדיי. כך צמח אמיתי וטבעי דורש את הטיפול שלו, ולעתים אפשר ללכת לאיבוד מרוב הדרישות. שלא לדבר על כך שכאשר הצמחים נובלים, הם גורמים לעוגמת נפש ולא פעם גם לתסכול של חוסר הצלחה בגידולם.

לצד הצמחים הטבעיים, הפכו דווקא עציצים מלאכותיים מכל העיטורים לבחירות העיצוב המוצלחות יותר מכמה סיבות. ראשית, הם נראים כמו צמחים טבעיים ואף טוב יותר מכך. מדובר בצמחי עד אמיתיים שעומדים בכל מקום ובכל מצב. הם תמיד נראים טוב, תמיד חדישים ורעננים וכל מה שצריך לעשות כדי לשמור על הרעננות שלהם הוא לנקות את עליהם בעדינות מדי פעם בעזרת מטלית לחה כדי למנוע הצטברות של אבק. נוסף על כך, הצמחים המלאכותיים אינם נהרסים ואינם דורשים תחזוקה. כך שאתם יכולים לנסוע בשקט לחו”ל מבלי שיהיה צורך לחפש שכנים וקרובי משפחה שיכנסו אל הבית כדי להשקות את העציצים.

בוחרים צמחים מסוגים שונים

קיימים סוגים שונים של צמחים מלאכותיים שיעשו לכם את האווירה. גם צמחים שמעולם לא חשבתם שתכניסו אל הבית שלכם יכולים להפוך לאמיתיים מעין כמותם. כך לדוגמה, אתם בהחלט יכולים להכניס דקלים אמיתיים לסלון, עצים כמו בונסאי מעוצב בעל גזע טבעי ועוד. תוכלו לבחור גם את גודל הצמח. יש שאוהבים להעמיד את הצמח עם הכד על הרצפה כדי להעניק אווירה של עוצמה ולהעצים את האווירה הטבעית שיש בסביבה. אחרים דווקא אוהבים להציב עציץ קטן על השידה. יש כאלה שמתחברים יותר לעציצים שולחניים וכאלה לא חסרים. סחלב לבן ועדין, דקל קטן, שרך היער או גולש פילו שכשמו כן הוא גולש לצדדים, יכולים לעשות את העבודה. הצמחים השולחניים מתאימים במיוחד לכל מי שעובד שעות ארוכות מול המחשב וזקוק לאווירה הטבעית, מבלי הצורך לטפל בצמחים או להילחם בחרקים וטפילים שונים שצמחים טבעיים ואמיתיים אוהבים למשוך אליהם כל כך.

עציצים מלאכותיים קונים בצמח עד

על מנת שהעציצים המלאכותיים ישרתו אותנו לאורך זמן, עלינו לבחור בחברה מקצועית אשר תוכל לספק את השירות הטוב ביותר ולהעניק לנו צמחים איכותיים באמת. כזו היא חברת צמח עד אשר מספקת צמחיה מלאכותית למגזר הפרטי והעסקי במשך 9 שנים ברציפות. כאן תוכלו לבחור את הצמחיה המועדפת עליכם בשלושה שלבים פשוטים. כל שיש לעשות הוא לבחור את הצמח שאתם רוצים להכניס לחלל הבית, לבחור עבורו כד (ויש כדים מגוונים לבחירה) ולבסוף לבחור את הצבע והגודל של הכד. לאחר מכן, הצוות המקצועי והאדיב של צמח עד יגיע אליכם כדי להתקין את הצמחיה במקום שבו אתם רוצים אותה.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן